Wiet in de morgen.

Wiet of Hasj als begin van de dag?

• Relaxt, doe ik elke dag.

Stemmen: 2 25,0%
  • Ach, zo af en toe, in de vakantie. Als ik niets te doen heb die dag.

Stemmen: 6 75,0%
  • Blowen is klote met de hele dag nog voor je.

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    8

acidboy

Badass junkie
Naar aanleiding van het alcohol in de ochtend poll. Een wiet in de ochtend poll... beetje lomp misschien.. maar ik verveel me en vroeg me af hoeveel mensen hier opstaan met een jointje. Bij wijze van 'goed' begin.

Ik heb het zelf 1 keertje gedaan in een vakantie, en ik vind het maar kut.
Dus nouja ik blow eigenlijk alleen 's avonds laat, of 's nachts, en het liefst alleen.

mushroompiet

Belezen gebruiker
ik vond het altijd super relax om dat te doen. maar dan blow ik zo de hele dag door. dat is finaciel gezien niet echt slim. ik ben nu helaas gestopt en het gaat moeilijk...kids, dont do drugs.

Dissonant

Bewuste gebruiker
Optie 2

Ik heb het een tijdje gedaan, maar het werkt niet echt motiverend om aan je dag te beginnen. Plus je kan 's avonds blijven roken...

Als ik wacht tot 's avonds slaagt de wiet echt in en word ik stoned. Als ik 's morgens begin word ik vooral moe en loop ik er de hele dag versuft bij.

Funky Monkey

Badass junkie
Vroeger was ons motto: Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen.

Nu blow ik echter alleen nog maar in de vakantie enzo :)

Jeller

Badass junkie
als ik alleen thuis ben in de vakantie doe ik dat altijd, maar anders nie zo veel. het nadeel er aan is dat je dan wel de hele dag moet doorblowen anders voel je je suf en nutteloos :tongueout:

azgaza

Badass junkie
In de vakantie regelmatig; niet elke dag, ik wacht meestal wel 1-2 uur na het opstaan maar de afgelopen dagen wel vrij snel na het opstaan, na het ontbijd eigenlijk en dat is toch wel in de ochtend. Alleen mijn ochtend is 's middags dus wat dat betreft telt het weer niet. Maar toch wel.. ach

Shiva1982

Belezen gebruiker
Ik blow alleen in het weekend 's morgens al, als ik die dag niets bijzonders hoef te doen. Blowen werkt gewoon niet motiverend als ik nog van alles moet doen. Dus meestal blow ik alleen 's avonds :stoned:

Tazzie

Experimenterende gebruiker
Voor mij ook optie 2 , af en toe is dat best lekker een dagje op de bank relaxen en wat prutsen in huis.
Maar elke dag dat gaat absoluut niet samen met mn werk :grin:

Osi`

Bewuste gebruiker
Dissonant zei:
Optie 2

Ik heb het een tijdje gedaan, maar het werkt niet echt motiverend om aan je dag te beginnen. Plus je kan 's avonds blijven roken...

Als ik wacht tot 's avonds slaagt de wiet echt in en word ik stoned. Als ik 's morgens begin word ik vooral moe en loop ik er de hele dag versuft bij.
Zelfde mening, doe het ook vooral pas savonds of meestal na het laatste avondmaal. Rol ik eentje en dan nog ene enzo tot ik bijna ga slapen.

Ma af en toe is smorgens ene roken of tijdens de dag eentje door.
Ma imo liefst savonds :tongueout:

Midway

Wijs gebruiker
Ik vind het niet leuk om in de ochtend een joint te roken, resulteert in gewoon heel moe zijn bij mij. gewoon s'avonds of s'nachts

let come

Belezen gebruiker
paar keer gedaan als ik ergens ben blijven slapen en als we de nacht ervoor ook veel geblowt hebben
bij wijze van afsluiten dus :wink:

wel chill voor af en toe maar doe het toch liever 's avonds

Vrije Geest

Belezen gebruiker
in de vakanties, heerlijk! voordat ik ontbijt even een dikke bats aansteken, beter kan m'n dag niet beginnen maar het enige kutte is dat ik of door moet blowen of aan andere middelen moet die dag om mezelf beetje overeind te houden. Maarjah vandaag laatste vakantie dag en ben net wakker dus, ben eventjes buiten :stoned:

MetaalKonijn

Badass junkie
Uhm, 2e optie.

Sochtends blowen voor school vind ik maar verrot, toch wel een aantal keren gedaan. M'n ervaring is dat je dan smiddags helemaal opgebrand bent, "joint in de morgen, dag zonder zorgen" vind ik ook maar een realiteit ontwijkend statement. :P

Deranged

Badass junkie
Doe mij dan maar een spoorwissel in de morgen. Maar dan zit je met de zorgen van de nieuwe dienstregeling enzo.

Frisko

Badass junkie
anders ga gewoon in elk topic offtopic hé interessant manneke...
dju gij zijt ne aansteller joh :rolleyes:

Frisko

Badass junkie
en toch zijt gij degene die af en toe zoals mij(of andere belgen) probeert te praten...

dus ben jij een belg wannabe oid??? :rolleyes:
en daar hebt ge volgens mij ook ff over moeten nadenken :wink:
dwaas

Deranged

Badass junkie

Midway

Wijs gebruiker
Frisko neem dat eens ni zo serieus op

Deranged mag zo blijven posten van mij, is eens iets anders dan al da fluffy flower breezer gedoe hier soms.

En hij heeft humor.

Frisko

Badass junkie
Midway zei:
Frisko neem dat eens ni zo serieus op

Deranged mag zo blijven posten van mij, is eens iets anders dan al da fluffy flower breezer gedoe hier soms.

En hij heeft humor.
das nog het mooiste van alles nu...
wtf weet jij waar je over spreekt??? :rolleyes: :confused: :confused: :confused:

Midway

Wijs gebruiker
je noemt hem dwaas en aansteller omdat hij over spoorwissels begint, negeer hem dan als je zen posts niet afkunt

Frisko

Badass junkie
Midway zei:
je noemt hem dwaas en aansteller omdat hij over spoorwissels begint, negeer hem dan als je zen posts niet afkunt
als jij eens een beetje opgelet had of wat langer hier gezeten had dan had je geweten dat het niet over die f*cking spoorwissels alleen gaat...

Tazzie

Experimenterende gebruiker
Heb nu eens een paar dagen na het opstaan en voor het ontbijt eens een jointje gerookt en dat bevalt eigenlijk best goed :grin: .

Normaal heb ik altijd moeite met brood s'ochtens , maar dat is na een jointje geen probleem meer.

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Whoops, and one for the doctor :stoned:

in schagen, noord-holland, nieuwe oogst white widow :hearteyes: , is vers maar wel goed gedroogd en stoned dat ik er van ben :grin: , damn half grammetje en ik ben op m'n plaat zeg...pff...ik kom echt niet van m'n stoel af en luister yes, ooh, wat kan het leven mooi zijn. op deze momenten begrijp ik niet dat mensen blowen niet chill vinden...hoe kunnen ze dat denken :confused:

maar nu het on-topic gedeelte:
vanochtend dus ook een kleine gerookt, 0,3 gram voor naar school te gaan en ik had nog nie ontbeten...damn die sloeg ook hard in...2 uur zeer stoned geweest, eerst 3 kwartier op de fiets en even chillen voor school en eindelijk ontbijten en dan 3 kwartier in ultra stoonheid in de klas zitten :hearteyes:

ZI09

Bewuste gebruiker
alleen op festival gedaan, en dat was genoeg.

Als ik net wakker ben, en ik ben nog goed gaar, ligt mijn hoofd ook al in de knoop. Daar hoeft dan even een paar uur geen wiet bij, ja toch.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Als ik 's ochtends een joint rook ben ik meestal wel goed van de kaart, het nadeel is alleen dat je wel verdoemt bent tot de rest van de dag suf zijn of door blijven blowen..

BMS

Newbie
Alleen in ut weekend af en toe een keer ..op de zondag is dat wel chill je de zaterdag bent uitgeweest vind ik ..rond 11 uur opstaan ..half 12 staan dr dan wel een paar vriende voor me deur ..ff lekker naprate ofzo ..blowtje roke ..heerlijk begin van de rustige zondag :mrgreen:

ZI09

Bewuste gebruiker
ZI09 zei:
alleen op festival gedaan, en dat was genoeg.

Als ik net wakker ben, en ik ben nog goed gaar, ligt mijn hoofd ook al in de knoop. Daar hoeft dan even een paar uur geen wiet bij, ja toch.
Die "morgen" heet trouwens "2 uur 's middags" bedenk ik me net

Wel eens om 7 uur in de ochtend geblowd, maar toen fietste ik naar huis van t café.

Telt ook niet zeker?

flashkop

Bewuste gebruiker
Toen ik nog op school zat stoomde ik elke morgen gauw een dikke toeter, als de gelegenheid zich aanbood meerdere.
Nu als ik vrije dag heb van 't werk rol ik mezelf ook een toet nadat ik +/- 2 uur wakker ben, vind het bangelijk.

Bovenaan