Wiet in de morgen.

Wiet of Hasj als begin van de dag?

• Relaxt, doe ik elke dag.

Stemmen: 2 25,0%
  • Ach, zo af en toe, in de vakantie. Als ik niets te doen heb die dag.

Stemmen: 6 75,0%
  • Blowen is klote met de hele dag nog voor je.

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    8

Lycergic

Belezen gebruiker
Ik vind het ook zalig , maar het is eigenlijk het beste op zo van die dage , dat je net thuis bent van een klote dag , je fiets gestolen is , je geld is op , u lief is dervandoor , dan nen dikke fate jee knallen , jawadda

jcp

Bewuste gebruiker
Ik doe het soms in het weekend wel eens, en ik ben het er niet mee eens dat je als je 's ochtends een jointje rookt de hele dag niks meer doet.

Vaak ben ik voor 9 uur wel wakker ongeacht hoe laat het was :openmouth:
Dan om 10 uur jointje draaien (wel eerst eten natuurlijk) en dan lekker chillen met filmpje erbij :smoke:

Dan nog ff een afleveringetje simpsons oid en dan is m'n vriendin meestal ook wel wakker en als je je dan even over de drempel zet kan ik toch makkelijk weer wat ondernemen :P

Atropa

Bewuste gebruiker
Een ochtendstick noem ik dat.

Na een nachtje drugs bij het opstaan gelijk een paar dikke hijsen van een lekkere toeter maakt je echt knetterder dan welk ander tijdstip dan ook. Op zondagochtend vind ik het wel chill. Vaak ligt die dan ook op m'n nachtkasje, half opgerookte ofzo.

Na een nachtje acid gelijk de volgende ochtend een stevige is ook wel leip. :P

Giorgo

Experimenterende gebruiker
Erg relaxed, ik spring op me fiets en steek hem op.
Ik kom goed gezind in school en dat blijft zo ; maar ik kan de les goed meevolgen. Ik kan met elke drugs die ik gedana heb me altijd deftig houden als het moet.

shokora

Wijs gebruiker
Overdag blowen vind ik niet veel aan, laat staan 's morgens. Nee geef mij maar lekker 's avonds stonen.

Petricov

Belezen gebruiker
Zoals een wijs iemand ooit zei (geloof dat et Nick de Neger was :P)

Een joint in de morgen ., :stoned:
Is een dag zonder zorgen!

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Heerlijk. In het weekend op de bank wakker worden bij een maat, dan voor je kijken en nog een jointje zien liggen in de asbak, of er snel eentje draaien.

Kopje koffie erbij, en beter kan een dag niet beginnen :hearteyes:

Sithis

Newbie
acidboy zei:
Naar aanleiding van het alcohol in de ochtend poll. Een wiet in de ochtend poll... beetje lomp misschien.. maar ik verveel me en vroeg me af hoeveel mensen hier opstaan met een jointje. Bij wijze van 'goed' begin.

Ik heb het zelf 1 keertje gedaan in een vakantie, en ik vind het maar kut.
Dus nouja ik blow eigenlijk alleen 's avonds laat, of 's nachts, en het liefst alleen.

Je bent niet alleen :wink:

blaise

Newbie
Heerlijk in het weekend, als je rustig wakker word achter me pc een jointje roken, wel last van moeheid in de avond maar gewoon door roken :stoned:

Suntablet

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
is een hele dag tam en luiheid :smoke:

^dat en als ge 's morgens dan al een joint rookt moet ge de hele dag blijven blowen of tegen de middag gaan slapen

ik doe het alleen als ik weet dat ik de hele dag niks te doen heb zoals naar school gaan enzo, zoals op een festival en dergelijke

maar liever gewoon 's avonds

KetaNr1

Belezen gebruiker
Als ik net wakker ben dan pak ik me halve jointje wat nog in me asbak ligt van de avond ervoor dan rook ik hem op en ga verder pitte :wink:

Bovenaan