Wiet in een shisha

Rosie

Bewuste gebruiker
Dit jaar eens geprobeerd wiet op een shisha te doen en ik wil niet eens meer jointjes. Zoveel fijner voor mijn keel dit! Ik rook namelijk niet.

Nu doen wij meestal zo'n 0,5 gram erop met fruit tabak. Goed door elkaar mixen en klaar. Werkt als een tierelier.

Fruit tabak is nog steeds tabak met nicotine. Werkt het bijvoorbeeld ook met de steentjes?

Wat is jullie ervaring überhaupt met een waterpijp?

Wij hebben tot nu toe alleen white widow erop gedaan. Was wel benieuwd naar het effect van amnesia haze, maar de shop had deze helaas niet. Nu silver haze mee gekregen. Is er een soort die juist beter is op de waterpijp?

Bee

Belezen gebruiker
Je kunt ook kiezen voor een tabaksvervanger, Greengo bijvoorbeeld. Daar zit geen nicotine in en smaakt ook niet naar tabak :) Ik heb zelf nooit wiet gerookt uit een shisha maar kan me niet voorstellen dat dat niet zou werken. Maar goed, ik heb dus ook maar beperkte kennis van shishas :grimacing:

Used&abused

Experimenterende gebruiker
Waarom een shisha gebruiken als waterpijp en niet gewoon een bong? Dan rook je het puur, zonder tabaktroep. Veel lekkerder! Precooler er op, ijs erbij, echt prima, ook voor je keel :wink:

Woezoe

Bewuste gebruiker
Waarom een shisha gebruiken als waterpijp en niet gewoon een bong? Dan rook je het puur, zonder tabaktroep. Veel lekkerder! Precooler er op, ijs erbij, echt prima, ook voor je keel :wink:

Misschien woont hij nog thuis en hebben zijn ouders liever niet dat hij blowt. Dan komt een waterpijp goed van pas want dan kun je gewoon zeggen dat je afentoe shisha rookt.

Rosie

Bewuste gebruiker
Ik ben een zij en heb een eigen huisje :)
Shisha vond ik wel makkelijk, want die heb ik liggen. Was me ook heel erg bevallen.
Was benieuwd naar de alternatieven zonder nicotine :)

Bovenaan