Wiet in mijn tuin

Beste mensen,
Ik keek reeds rond in de kweek en crea hoek omdat ik dolgraag ook weed in mijn tuin wil kweken..Echter vele van de topics eindigen op ruzies en het werd me wat te verwarrend om de goede informatie uit deze topics te halen..Nu weet ik echt amper van iets..Wel dat de planten vrouwtjes moeten zijn (ik zou ook niet weten hoe ik het verschil zou moeten zien)waar haal ik het beste mijn zaden en kan ik deze in oktober nog planten..Kan ik de zaadjes uit mijn wiet bijhouden of is het beter deze via een shop te verkrijgen ...Ik zit met zovele vragen heb zeker geen groene vingers maar wil zeker bijleren en hoop dat ook ik een stevig wietplantje in mijn tuin kan laten groeien (voor consumptie maar ook omdat ik het een mooie plant vind)
Kunnen jullie me op weg helpen? Groetjes vanwege Stef en vriend :rockband:

takala

Bewuste gebruiker
http://www.wietforum.nl zal je een heel pak op weg helpen!

Het is echt wel een beetje te laat om aan een buitenkweek te beginnen. De meeste buitenplanten beginnen nu deftig te bloeien. Hoe dan ook, lees heel wietforum door en tegen maart/april kan je'r dan invliegen. Succes :wave:

gtje

Bewuste gebruiker
nope je kan niet meer buiten kweken dit jaar ... dat staat zeker en vast ...

je planten hebben namelijk altijd eerst zoveel internodes nodig voordat de bloei in gaat ... dit zal als ze direct beginnen met bloeien ongeveer na 3 weken zijn wat neer komt dat halverwege september jouw plant kan gaan bloeien en dat je oogst halverwege of eind november ...

tsjaa ik heb ook een plant gehad die bloeiende pas september en bijna geheel rotvrij gehad maar das denk ik erg mazzel ...

verder zou ik omdat je nog 0 komma 0 verstand van het kweken heb je eerst is inlezen op idd www.wietforum.nl pak de outdoor sector en spit die helemaal door .... je kutn dan vanaf volgend jaar mei beginnen met buiten kweken

tsjaa en welke soort het beste is valt niet zo over te praten ... is het zelfde over welke biefstuk nou waar het lekkerst is er zullen altijd discussies over ontstaan ... wel is het dat als je een beetje een succesvolle kweek wilt draaien je planten moet hebben die eind september klaar zijn om rot te verkomen

soorten daarvan zijn :

durban poison ( vind ik goed te roken )
hollands hope ( ook lekker te roken )
early soorten ( early girl, early misty en early pearl ) vind ik minder lekker te roken als ze van buiten komen

dubbel fun is erg goed te kweken buiten ... ach en zo zijn er nog wel 100 soorten die goed te kweken zijn ... hou alleen rekening dat ze eind september klaar moeten zijn ...

ga je nu maar verdiepen in:

hoe ziet een man eruit en hoe een vrouwtje ...
goede aarde mix ....
hoe groot kunnen planten worden ... en hoe verkom ik anders dat ze zZO groot worden ...
welke fases heeft een cannabizz plant ...
verduisteren ...
welke voedingstoffen gebruikt een cannabizzz plant in welke fases
ongedierte

dan ben je een heel eind :grin: staat allemaal in de link hierboven genoemt :grin:

greetzzz gtje

mattskovic

Wijs gebruiker
gtje vergeet de lowryder niet, is makelijk eerste plantje is autoflower ds heb je niet veel last mee korte bloeitijd en is redelijk goed te roken.

(ben een groot promoter van lowryder om eerlijk te zijn ) is een fascineerend 1ste plantje
dieselryder is ook goed maar weet niet of het een buiten soortje is.

en dit jaar kan je geen buiten kweekje doen je bent paarmaanden te laat begonnen :tearsofjoy:

gtje

Bewuste gebruiker
alle autoflowering plantjes zijn geschikt voor buiten ... MAAR je hebt er geen fuck aan als je maar 5 dames wilt !!! de opbrengst varieerd tussen de 10 en 40 gram per plantje ...

en om eerlijk te zijn heb ik nog nooit 40 gram van een plant zien getrokken wordne het meeste tot nu toe buiten is 23 gram van bijv een lowryder2 ... dat x 5 zit je met MAAR 115 gram ... als je elke dag een grammetje rookt van dat spul ben je dus na een 1/3 van het jaar uit je voorraad ...

nee ik verkies dan echte buiten planten die tot 500 gram per plant kunnen geven ( 150 gram is iig te doen ) heb je er dan 5 staan heb je ook een opbrengst van minstens een halve kilo ...daar kun je een goed jaartje van smoke :grin:

heb je schijt aan het aantal plantjes !!! tsjaa zet dan je tuin rond mei helemaal vol met lowryder of verwanten met een GOEDE juni en juli krijg je dan wel massieve dikke toppen... die je gewoon verkocht krijgt als binnen wiet :grin:

Bovenaan