wiet laten testen

snellah

Experimenterende gebruiker
Ik ben opzoek naar en tstplaats voor wiet ... want heb hier toch een zakje waar ik zeer slecht bij voel

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Je kunt je wiet niet laten testen.
Althans, niet dat ik weet.
Mocht het wel kunnen bij de testcentra, dan geven ze een % van de werkzame stoffen (THC) en geven ze niet aan welke vervuilingen er bij zitten.

Wat is er mis met de wiet dan?

snellah

Experimenterende gebruiker
het gaat om een aankoop van 100 gram (lente 2011) op eerste zicht ziet het er ok uit ruikt ook ok maar al sik dit vergelijk met andere lijkt het precies dat een topje van 0.2 gram normale wiet even veel opbrengt als van deze wiet 0.5 gram te crunchen.

+ na het roken van deze wiet heb je de volgende dag precies afkick koppijn spierpijn ook bleef er een vieze smurrie in mn waterpijp wat ik er maar niet uitkrijg gewassen met de normale bong cleaners.

+ als je een topje liet vallen dwarrelde er vanalles vanaf wat toaal niet plekte gelijk thc.

Nu door dit alles heb ik wss problemen met gezondheid ik ben na ongeveer 7 gram er van te roken zeer ziek beginnen te worden en blijf met problemen zitten daarom dat ik het wou laten testen zodat ik wist wat er op zat.......
grtz

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
mmm, klinkt inderdaad niet erg gezond en normaal...

Misschien kun je proberen een labtest aan te vragen bij een particulier labaratorium onderzoeksbedrijf? Kost waarschijnlijk wel een paar knaken, maar ben je wel zeker van je zaak en zou je evt. schadelijke gevolgen nog kunnen beperken.
En weten de artsen ook wat ze nog kunnen doen..

Verder kan ik je niet helpen...

Zou je wel graag helpen die zak in de vuilnisbak te pleuren!
Jammer dat er mensen zijn die dit bij andere veroorzaken:( :angry:

Bovenaan