wiet met koffie

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Hmmmmm, een goed hasj jointje of een haze pijpje en een bak sterke zwarte koffie. Warm croissantje met jam en een krantje erbij. Zonnetje die schijnt. Kan het leven nog beter? :hearteyes:

cropp

Badass junkie
DrippTone zei:
Hmmmmm, een goed hasj jointje of een haze pijpje en een bak sterke zwarte koffie. Warm croissantje met jam en een krantje erbij. Zonnetje die schijnt. Kan het leven nog beter? :hearteyes:

dude, je haalt me de woorden uit de mond, alleen zou ik mijn hash in mijn pijp stoppen en een joint draaien

vogel

Bewuste gebruiker
ik kan me joint niet vinden,,
ik had hem net gedraaid,,
en heb hem ergens neergelegd,,
echt relaxed man,, het hele huis overhoop halen om een joint te zoeken,,
shit nog steeds niet teruggevonden,, ik word er helemaal verdrietig van,,

Extisi

Wijs gebruiker
vogel zei:
ik kan me joint niet vinden,,
ik had hem net gedraaid,,
en heb hem ergens neergelegd,,
echt relaxed man,, het hele huis overhoop halen om een joint te zoeken,,
shit nog steeds niet teruggevonden,, ik word er helemaal verdrietig van,,

Ik heb hem net opgerookt..

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
koffie en joint - ach welk lucide lofzag zulks waardig zou zijn...

maar eerst ff bakkie doen en toetertje rollen :grin:

greenpower

Bewuste gebruiker
Uit onderzoek blijkt dat een hoop mensen thee het lekkerste niet-alcohollische drankje vinden bij een jointje

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
nodig

1 jointje (oproken)

1 kop koude koffie
2 bollen roomijs
2 scheppen bruine suiker
bijelkaar gooien, en even goed roeren.

koffie milkshake :grin:

paulXTC

Bewuste gebruiker
loadrunner zei:
nodig

1 jointje (oproken)

1 kop koude koffie
2 bollen roomijs
2 scheppen bruine suiker
bijelkaar gooien, en even goed roeren.

koffie milkshake :grin:

Wow! Dat lijkt me lekker, ook maar is proberen.
maar gewoon een koffie in de shop drinken is wel lekker bij een joint hoor, ze heten niet voor niks 'COFFEE'shops.

Katsujinken

Experimenterende gebruiker
Ik blow niet zo vaak maar als ik blow, dan is het meestal vanaf halverwege in de middag tot 's avonds laat. Zo rond een uur of 6 kan er dan weleens een dipje ontstaan dat je alleen maar sloom bent en niet meer zo high (ik rook alleen puur). Een stevige kop koffie geeft de avond dan weer een lekkere kickstart. :grin:

Spatzi

Belezen gebruiker
DrippTone zei:

K*t he! En dat lees ik dan om 21:42, donker buiten, tegen het vriespunt en de regen slaat tegen het raam. Blehhhh...

Je weet het mooi te brengen, want ohhh wat kijk ik uit naar de lente... :grin: God wat is buiten ontbijten met zon en Ganja toch een heerlijk vooruitzicht! :grin:

Ps. Ook goddelijk: Zoethout thee...

hippievogel

Experimenterende gebruiker
Spatzi zei:
DrippTone zei:

K*t he! En dat lees ik dan om 21:42, donker buiten, tegen het vriespunt en de regen slaat tegen het raam. Blehhhh...

Je weet het mooi te brengen, want ohhh wat kijk ik uit naar de lente... :grin: God wat is buiten ontbijten met zon en Ganja toch een heerlijk vooruitzicht! :grin:

Ps. Ook goddelijk: Zoethout thee...

Echt wel ,, blowen met Zoethoutthee, LEKKER :P
wel echte zoethout thee, ((zelf zoethoutstokjes in laten koken))
der is niks beter,, ik lust geen koffie

Bartyo

Bewuste gebruiker
Een bak koffie met veel suiker en een dikke hasjjoint is echt wel het einde :hearteyes:
Inderdaad het liefst buiten met een zonnetje en een lekkere temperatuur :smoke:
Oh bwoy wat verlang ik toch naar de zomer...

Flaffie

Wijs gebruiker
zeer foute combi.

doe mij maar
perzik thee of
zouthout thee
met veel suiker.
verse jus d'orange
dubbel drank.

is nog gezond ook!

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
de anti-asthmatische werking van koffie ( je krijgt meer lucht)
en de hoest onderdrukkende werking van warme vloeistof
+ de caffeine versterkt werking nicotine
tegelijk stijgt na opname van koffie adenosine spiegel ( stress gevoel)
en dan nog die heerlijke thc eroverheen die totaal andere kant op gaat qua werking.. maakt een ongelofelijk te gek stoned gevoel..maar wel heel anders dan puur gerookt,.

een upper + een downer = kan basis zijn van een goede drugcombinatie (..mits niet te grote inname)

[tibetaanse monniken kenden al de bijzondere werking van 100% onbewerkte tabak in combinatie met cannabis.
het werd gek genoeg zelfs succesvol tegen asthma ingezet ( niet te vergeklijken met onze tabaksproducten die allemaal)]

maar KOFFIE EN JOINT =- KAN JE ME ALTIJD WAKKER VOOR MAKEN...

( de meeste shamanen die ik ken schuwen combinatoir gebruik niet ( zoals koffie en joints).Het leven is tenslotte ook een grote mix van tegenovergestelde invloeden.
Verschillende dingen eten/ roken / slikken kan helpen grotere inzichten te krijgen.
bovendien :variety is the spice of life

Bovenaan