NorthernLightBE
Bewuste gebruiker
Hoi iedereen
Ikzelf was een stevige dailysmoker. Deed het graag, maar soms werd het was té.
Na een tijdje werd ik veel minder vlug stoned, en dat duurde dan ook alweer minder lang.
Tolerantie denk je.
Dus ik ben dan n tijdje fel geminderd met blowen. Aangezien ik er niet echt stoned meer van werd. Nu is het grote probleem: Stoned zijn is kut geworden. Als ik nu blow wordt ik niet meer in dat lekkere stoned -higher state of mind- maar ik word amper stoned, moet echt VEEL blowen voor ik stoned wordt, en dan nog is stoned zijn gewoon niet leuk meer. Vroeger liep ik dan rond met die typische glimlach, trage walk. En nu blijkt dat ik hier niet de enige mee ben, dat er nog mensen met hetzelfde probleem zitten; eerst veel blowen, dan stoppen en plots het effect van wiet helemaal verandert. Niemand heeft her echter een goeie verklaring voor, ook drugsinfoteam niet.
De voorbeelden:
en dan nog iemand die hetzelfde had.
Tolerantie heeft er niets mee te maken. Daarvoor heb ik net te lang geen wiet meer aangeraakt.
de vraag:
WAT IS DIT
HOE KOMT DIT
HOE VERHELP JE DIT
NOG IEMAND MET ERVARING HIERMEE?
Ikzelf was een stevige dailysmoker. Deed het graag, maar soms werd het was té.
Na een tijdje werd ik veel minder vlug stoned, en dat duurde dan ook alweer minder lang.
Tolerantie denk je.
Dus ik ben dan n tijdje fel geminderd met blowen. Aangezien ik er niet echt stoned meer van werd. Nu is het grote probleem: Stoned zijn is kut geworden. Als ik nu blow wordt ik niet meer in dat lekkere stoned -higher state of mind- maar ik word amper stoned, moet echt VEEL blowen voor ik stoned wordt, en dan nog is stoned zijn gewoon niet leuk meer. Vroeger liep ik dan rond met die typische glimlach, trage walk. En nu blijkt dat ik hier niet de enige mee ben, dat er nog mensen met hetzelfde probleem zitten; eerst veel blowen, dan stoppen en plots het effect van wiet helemaal verandert. Niemand heeft her echter een goeie verklaring voor, ook drugsinfoteam niet.
De voorbeelden:
Junk Deluxe schreef:wiet is raar
eerst vond ik het zalig een joint te roken, en werd ik er altyd vrolijk van en kon praatte veel
ben toen een paar maand gestopt en telkens als ik nu een joint rook word ik stil enzo
kweet niet wat ik moet zegge,het lijkt ook of ze je aankijke net alsof je er kei hard uitziet
ookal heb ik veel zin in een joint en the happy feeling , telkens als ik nu een joint rook word ik stil enzo
iemand enig ideee hoe dit kan komen?
Yes, got the same problem. Heel veel mensen die ik ken trouwens. Waren flinke daily smokers, stopte met dagelijks blowen & zelfs een aardige tijd helemaal, en reageren er nu stil, heel veel op je zelf lettend, paranoia op enzo. Ik ook, weet totaal niet hoe ik me moet gedragen. Wil gewoon mezelf zijn maar ben dat ff kwijt op 1 of andere manier. Heel a-relaxt
en dan nog iemand die hetzelfde had.
Tolerantie heeft er niets mee te maken. Daarvoor heb ik net te lang geen wiet meer aangeraakt.
de vraag:
WAT IS DIT
HOE KOMT DIT
HOE VERHELP JE DIT
NOG IEMAND MET ERVARING HIERMEE?