wiet of iets anders engs

Hoi.. Ik heb een vraag.

Een maand geleden heb ik van een vreemd iemand een joint aangenomen en hier een aantal trekjes van genomen. Het was erg warm, ik had ogv 3 glazen bier op en weinig gegeten. Na 10 minuten begon ik het te merken, doordat ik het gevoel had dat mijn handen smolten. Daarna kon ik me niet meer oriënteren zonder mezelf er steeds aan te herinneren dat ik onder invloed was, kon ik geen afstanden meer inschatten (elke afstand die ik liep leek eindeloos te zijn) ik kon mijn handen of benen niet meer in contact brengen met mijn lijf omdat ze er doorheen leken te zakken, de grond leek weg te zakken, alle lijnen bewogen en ik was een klein beetje paranoia in de vorm van dat ik niet wist wie me aansprak etc. Dit heeft bij elkaar ogv 3 uur geduurd, hierna leek het over. Toch schrik ik soms nog steeds wakker omdat ik bang ben dat het weer gebeurt of kan ik er slecht tegen als mensen vreemde dingen zeggen die ik niet kan plaatsen (zeiden ze dat echt of denk ik het maar)

Wat ik heel graag wil weten: denken jullie dat deze uitwerking het effect is van (al dan niet sterkte) hasj of wiet en weinig eten etc. of dat er misschien iets anders in die joint heeft gezeten, en zo ja wat zijn dan de mogelijkheden?

Ik ben trouwens bekend met de effecten van plantjes uit de vensterbank etc, nooit geen problemen mee gehad.

Alvast badankt :)

MetaalKonijn

Badass junkie
Ik denk dat 't toevalligerwijze verkeerd gevallen is, vooral in verband met de alcohol. Denk dat er niets anders in die joint zat :)

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ja dat denk ik dus ook
alcohol versterkt het effect van wiet/hash, als het warm is voel je het ook vaak harder en als je weinig gegeten hebt ook al...

Weednator

Bewuste gebruiker
in spanje had ik dat ook soms

35°c , lekker biertje en lekker jointje . Ben je veel sneller super stoned als anders .

Ja okee ik dacht het zelf eigenlijk ook al, maar aangezien ik nog nooit zoiets heftigs eerder had beleefd was het nogal een schok. Nu ik ook zo hier en daar op het forum wat herkenbare dingen zie staan ben ik gerustgesteld iig.
En drugs aannemen van vreemde meneren heb ik ook wel afgeleerd :P

Bedankt voor de reacties in ieder geval.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
je kun wel veel dingen in een jointje doen maar de effecten die boven genoemd zijn gewoon de eerste keren

zommes

Badass junkie
ik ben het niet ksst zei:
Toch schrik ik soms nog steeds wakker omdat ik bang ben dat het weer gebeurt of kan ik er slecht tegen als mensen vreemde dingen zeggen die ik niet kan plaatsen (zeiden ze dat echt of denk ik het maar)

Dit heb je nu nog steeds?

Wat ik heel graag wil weten: denken jullie dat deze uitwerking het effect is van (al dan niet sterkte) hasj of wiet en weinig eten etc. of dat er misschien iets anders in die joint heeft gezeten, en zo ja wat zijn dan de mogelijkheden?

Ja, ik denk de combinatie van wiet en weinig eten, warmte en vochttekort. Het zou ook kunnen dat er iets doorheen zat. Gezien de duur van de effecten zou het heroine of pcp kunnen zijn. Maar je moet wel een hele erge klootzak zijn om zoiets een onervaren persoon aan te bieden. Helaas bestaan deze mensen. Maar ik denk dat dit niet bij jou het geval was, ook door onderstaande wat je zegt.

Ik ben trouwens bekend met de effecten van plantjes uit de vensterbank etc, nooit geen problemen mee gehad.

Alvast badankt :)

zommes

Badass junkie
mathijs zei:
Jointje kan echt wel hoor.

Nee. Er zijn nou eenmaal klootzakken die, vooral meisjes, proberen te vergiftigen. Dus aanraden om joints sowieso aan te nemen is verkeerd.

Maar je moet ook weer niet alles weigeren van iedereen. Want dan zou het hele blowen verpest worden, een joint heet namelijk zo omdat iedereen 'joined'

Ik denk niet dat er iets opzettelijk ingestopt is aangezien hij er zelf ook fanatiek aan stond te lurken, maar het zou kunnen zijn dat hij er voor eigen plezier iets doorheen had gemixt natuurlijk..
Ik houd zelf toch op de omstandigheden en de sterkte van dat spul. Het enige wat mij aan het denken zet is toch dat ik er nu, een maand later, nog steeds gestresst van raak. Dat lijkt mij niet gezond of normaal. Ook omdat dit niet de eerste keer was. [/quote]

yellowmoon

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
caatje zei:
mathijs zei:
ik ben het niet ksst zei:
En drugs aannemen van vreemde meneren heb ik ook wel afgeleerd :P

Jointje kan echt wel hoor.

En wat als ze dat jointje nou hebben opgeleukt met een of ander zwaarder middeltje?

Zoals...sos ofzo?
van sos in jointje voel je niet echt zo hoor, en verschil ruik je meteen als je een beetje bekend ben met sos in elk geval

het was gewoon een badtrip en in sommige gevallen kan het best lang duren, zoals bij toestanden die bovengenoemd zijn

BacingsPen

Badass junkie
Zou het geen LSD geweest kunnen zijn?!

Hoor steeds vaker dat ze een heel klein beetje LSD poeder over de wiet heen strooien :confused:

Het zou voor mij in ieder geval wel verklaren waarom ik momenten onder invloed van Cannabis heb gehad, die ik ''heftiger'' heb ervaren dan de meeste paddo trips tot nu toe..

Waarom moeten we nog steeds Illegale wiet uit de shops kopen? Daar verkopen ze soms ook de meeste gare shit :(

Intoxicated

Wijs gebruiker
Nee, dat is een fabeltje...

Ze doen wel bakmeel, ijzergruis en haarlak over je wiet...
Wordt echt steeds crimineler...

Lapzwans

Belezen gebruiker
ik denk ook dat het gewoon wiet was, maar verkeerd gevallen

hier in de buurt was echter wel zoon gast die stopte hero in jointjes en gaf die aan vreemde mense om zo mense verslaafd te make, want hij verkocht zelf hero, maarja ik heb dat ook alleen maar gehoord van een maat, dus ik weet nie of het waar is, maar die gast heeft wel klappe gevange, en dat is in ieder geval geen gelul, want daar stond ik bij

sjaartrol

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:

Hoor steeds vaker dat ze een heel klein beetje LSD poeder over de wiet heen strooien :confused:

als ge lsd verbrandt kunt ge da niet in een "tripbare" vorm oppakke, het heeft dus geen enkel effect om lsd te roken...

kheb ook alwel zon dinge gehoord van zgn tripwiet, maar dat is me paddo's of gewoon superhoog thc gehalte denkik

Lapzwans

Belezen gebruiker
sjaartrol zei:
SpacingBen zei:

als ge lsd verbrandt kunt ge da niet in een "tripbare" vorm oppakke, het heeft dus geen enkel effect om lsd te roken...

kheb ook alwel zon dinge gehoord van zgn tripwiet, maar dat is me paddo's of gewoon superhoog thc gehalte denkik

hmm ik denk niet dat je veel zal voele als je paddo's rookt, of wel?

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Lapzwans zei:
sjaartrol zei:
SpacingBen zei:

hmm ik denk niet dat je veel zal voele als je paddo's rookt, of wel?

heb 1 keer paddos gerookt en was gwn wa scheef, ma nie getript nee, en id goor goor en nogis goor, eikeba :tongueout:

maja, dije tripwiet zal dan gwn wiet me hoog thc gehalte zijn wrs

Bovenaan