Wiet of niet?

Hee mense,
Ik ging pas met een maat in een tussenuur blowen.
Hij had, wat hij zei, 2 gram wiet bij zich.
Heel goed kon die niet draaien dus hij had de 2 gram allemaal in het midden gegooit en een beetje shag er omheen. Op gegeven moment kwamen we bij het midden en ik kreeg vrijwel alles in 2 keer hijsen binnen.

Even later liep ik terug en kreeg ik een 'lopende band' gevoel. Ik liep maar het voelde niet alleen alsof ik stil stond, ik zag ook alles echt stilstaan! Het was zelfs zo erg dat ik op gegeven moment tegen iets aan liep dat ik op dat moment een stuk verder op zag staan..

Kan dit wiet geweest zijn of was het misschien iets anders?

Als je 2 gram wiet in 2 hijsen binnen krijgt is het best normaal dat je daar redelijk hard van gaat spacen :stoned:

peace

Dat stil staan gevoel heb ik vaak.
Komt gewoon door te veel in 1 keer roken.

Btw 0.5/1gram meer dan genoeg voor een goeie tjaap. :stoned:

2 gram krijg je amper in een joint. Dan heb je al een redelijk dikke pure toeter.
De effecten die je beschrijft zijn de trippy effecten die een hoge dosis met zich mee brengen.

Rook de volgende keer ( als het deze keer beviel, en er een volgende keer komt) een goed gedraaide joint, met zoals al eerder gezecht 0,5 gram. Als beginner is dit met z'n 2e ruim voldoende.

Aah, het lopende band gevoel ^^ mooie omschrijving, zo heb ik het nog nooit gedacht :p maargoed, ik ga in de herhaling vallen: dat is de wiet.
Van wiet veranderd perceptie van tijd. Gaat een stuk trager meestal. Ik neem aan dat je een zware tijd hebt gehad in het klaslokaal daarna? :p

Oom Klaas zei:
Met 2 gram puur moet je toch al moeite doen om je vloeitje nog dicht te krijgen :lol:

Just what i said..

Denk dat als ik nu nog 2 gram wiet zou roken, ik zelfs nog achter over zou slaan.
Aan lopen zou ik iig niet hoeven denken.

Terug
Bovenaan