Wiet + Pep

Yvan

Newbie
Meerdere mensen die dit doen?
Ik doe het regelmatig,en vind het wel een lekkere combinatie.
Voel me dan altijd echt heel chilll..
En 1 ding is zeker,als je niet kan slapen door de pep,en je rookt een paar jointjes
dan slaap je als een paard.

Maar vroeg me af,is het wel een goede combinatie?
Kan het kwaad als je wiet en pep combineerd?

hoor het wel!

Diédrr

Newbie
Lekkere combinatie.
Pas wel op, als je het teveel doet, of teveel wiet rookt, kan je paranoia gehalte ferm stijgen :stoned:

Yvan

Newbie
Diédrr zei:
Lekkere combinatie.
Werkt bij mij wel & voel me er chill door, maar nog altijd lekker strak.
Pas wel op, als je het teveel doet, of teveel wiet rookt, kan je paranoia gehalte ferm stijgen :stoned:

omg, ja dat paranoia gevoel komt me idd wel bekend voor ja..

hb btw nog een vraagje;
De pep die ik nu heb,was redelijk nat en best goed.
Maar hij heeft even in de auto gelegen,en in de auto was het best warm.
Nu is de pep redelijk droog.. kan dit kwaad?

Debris

Bewuste gebruiker
Lekkere combo maar ging heel vaak slecht op de wiet.
Meestal ging ik nog 't slechtste op de tabak.
Nee, roken is niet voor me weg gelegd. Ik snuif liever.

Speed + wiet, leuke combo maar niet voor mij weggelegd. Ga altijd slecht.

Diédrr

Newbie
Yvan zei:
Diédrr zei:
Lekkere combinatie.

hb btw nog een vraagje;
natte pep vind ik altijd beter, maar als ie droog is kan het, volgens mij, geen kwaad.
Hangt er natuurlijk ook van af hoe lang ie der lag..

Immo

Badass junkie
Diédrr zei:
natte pep vind ik altijd beter, maar als ie droog is kan het, volgens mij, geen kwaad.
Hangt er natuurlijk ook van af hoe lang ie der lag..

Waarom vind je natte speed fijner als ik vragen mag?

Carlitos

Badass junkie
Heb je het alleen in zo sealtje laat zitten die je openvouwt ?
Ik deed het altijd daarna nog in een luchtdicht zakje dan droogde die aanzienelijk minder snel omdat er geen lucht bij kwam.
Die pep blijft nog wel goed hoor,mijne heb ook een keer 3 maanden droog op de plank gelegen alleen de geur eraf maar werkte prima.

Evil_Eyes

Experimenterende gebruiker
Ik neem geen pep zonder wiet, ik ga van pep sowieso al kei veel blowen, nice combo :sunglasses:

Maarja, ik neem overal wiet bij.

riflexz

Bewuste gebruiker
vanacht heel de nacht speed, en tochwel 10 joints opgesmoord, smaakt echt lekker!! Ben nu thuis, nog beetje strak, maar als ik een jointje rook, en in mijn bed ga, val ik meestal in slaap

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb het een keer gecombineerd, en vond het elkaar nogal tegenwerken.

Maarja, ik ben zowieso niet echt een wiet liefhebber. :rolleyes:

Tekno

Experimenterende gebruiker
Rook altijd een jointje als afsluiter van een speed avond. Even de scherpe randjes er af, word er lekker chill van en slapen gaat dan ook een stuk beter. En ik word juist niet paranoia als ik wiet met pep combineer, heb het wel als ik alleen wiet rook (dit ligt misschien ook aan de hoeveelheid, rook max 2 jointjes -ca. driekwart gram- na pepgebruik)

Arenshi

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
ik word haast niet high van de weed na die straffe pep ....
Heb ik ook :confused: dus vind ik dit niet echt een zalige combinatie, en als ik weed zou moeten smoren om te kunnen gaan slapen, dan blijf ik toch liever op. :grin:

JunkXL

Bewuste gebruiker
Yvan zei:
Diédrr zei:
Lekkere combinatie.

hb btw nog een vraagje;

Mijn ervaring is toch alles behalve para! ik ben een echte blowert.. En dat hoort er gewoon bij.. Anders voel ik me niet compleet enne over die para.. Dat zit allemaal tussen je oren dus als jij der lekker veel aan denkt dat je para gaat worden.. Ja dan word je het wel ja :wink: En nja ik vind het lekker om te chillen erbij!

Duss

Mike

Bewuste gebruiker
Ik rook overal wiet bij... :grin:

Maar bij dex vind ik het lekkere dat het net even de scherpe randjes er afhaalt. Ik wordt sowieso niet druk, maar juist rustig van speed, maar soms zit er dat vervelende opgefokte gevoel bij en een jointje maakt het dan weer wat rustiger. Prettig bij thuisgebruik in ieder geval. Moet wel zeggen dat ik niet echt stoned word van een jointje als ik speed heb gebruikt, maar het rookt wel heel lekker. Slapen lukt gewoon 16 tot 24 uur niet, al blow ik me helemaal kleurenblind. :stoned:

BacingsPen

Badass junkie
Meest zalig combinatie die ik ken! Nog beter: JABA en thai skunk! goddelijk!

Maarja, speed en wiet... tijd niet meer gedaan... als ik die combinatie deed, rookte ik ook zeker elk uur een nieuwe spliff!

NIet zo gezond dus :wink:

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
Eerst wel merkte de wiet wel een beetje + speedy was wel :stoned:

Als ik nu Speed gebruik heb ik zelfs een afkeer voor joints :confused: rook ook minder peuken ? :confused:
In mijn begin periode gingen die aan de lopende band nu smaakt het gewoon niet.

De dag na speed wil ik wel es een jointje lusten, maar beetje bier is voor mij stukke meer fun :beer:

Pintho

Belezen gebruiker
dopamine aanmaak plus vermindere afbraak(pep) : dopamine sabotage (wiet) is zeker tegenstrijdigg

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Lekkere combi hoor. Maar ik word dan ook nooit parra van drugs, dus van die bijwerking heb ik geen last.

wrm zeure probeer t zelf ^^

alleen erna zeg ma niet als je volop spaced je word er zo lekker wazig van, lichte hallucinaties :stoned: en je kan idd lkkr slape als je niet te strak staat..

Freezing

Bewuste gebruiker
Is zeker lekkere combi

Maar mijn ervaring met spacecake + veel pep + veel blowen = heftig paranoia, hele tijd rondlopen, beeld dat af en toe heel langzaam of SUPER snel gaat.. erg oncomfortabel :P

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
eerst blowde ik altijd vet veel onder de pep, ik voelde er dan wel niks van maar ik vond het zo lekker, maar nu heb ik nooit zin in wiet onder de p, voel er tog niks van, en het werkt soms inderdaad echt naar tegen, the day after pep is wiet wel altijd van levens belang :tearsofjoy:

Peace**

galard

Newbie
heb gister 2 pilletjes gehad en pep, vanochtend voor het slapen heb ik nog een THC joint gerookt, heb ik een paar uurtjes geslapen, later nog een joint gerookt, nu ga ik weer 1 roken..
Maar als ik zeg tegen mn ouders dat die pupillen door het blowen komt, kan toch?
M'n ouders weten wel dat ik blow en ik ben 18

edit; en ik had al vandaag tegen ze gezegd dat ik gister op een feest heel veel energy heb gedronken.

ik weet niet of et kwaad kan maar weet wel dat et niet goed is XD
maar ik trek et altijd wel best alleen word er wel zwaar hersendood van.

Winehouse

Badass junkie
galard zei:
heb gister 2 pilletjes gehad en pep, vanochtend voor het slapen heb ik nog een THC joint gerookt, heb ik een paar uurtjes geslapen, later nog een joint gerookt, nu ga ik weer 1 roken..
Maar als ik zeg tegen mn ouders dat die pupillen door het blowen komt, kan toch?
M'n ouders weten wel dat ik blow en ik ben 18

edit; en ik had al vandaag tegen ze gezegd dat ik gister op een feest heel veel energy heb gedronken.

van heel veel energy krijg je echt geen grote doppen
maar ouders zijn dom
en willen vaak het gebruik van hun kind niet zien

nultien

Belezen gebruiker
Ik neem aan dat je beter kan zeggen dat je effe heb staan blowen dan dat je 'op een feest energy drank heb gedronken'.

Verder vind ik de combinatie wel lekker.
De keren dat ik speed heb gedaan is het altijd in combinatie geweest met bier en skunk.

abby

Belezen gebruiker
TeKNoZem zei:
Plimu zei:
Hertz zei:
dopamine aanmaak plus vermindere afbraak(pep) : dopamine sabotage (wiet) is zeker tegenstrijdigg

dus?

Dus je combineert een upper en een downer.
Wiet is niet zo heel erg een downer, meer halluciogeen. Wiet past niet echt in het rijtje thuis van heroine, alcohol en andere downers. Volgensmij, als je wiet rookt en je een beetje down bent, wordt je toch niet veel vrolijker? Ik heb er geen ervaring mee, want ik ben bijna nooit down :tongueout:

Bovenaan