Wiet, speed, coke en ghb? Zware nacht

Tchillerke

Newbie
Heb gisteren voor de 2e keer snelle geprobeerd 4 lijntjes (3/4 gram) maar merkte er niet veel van en de eerste keer was 2 weken geleden en toen ging ik al als een malle met die lijntjes. Eerste lijn was gisteren om 17.40 de 2e om 18:30 de 3e om 20:00 de 4e om 21.00u de 5e om 23:00 en dan nog een dikke lijn om 01.00u
Om 02.00 u begon het al af te zwakken dus heb ik dan nog een lijn coke gepakt ...
(Zo'n zonde :/) maar ja beetje meer energie weer ... Heb nu last van veel plassen, boeren, beetje maagpijn maar niet misselijk ofzo. Maar ik was nu nog van plan om nu om 04.00u 2-3ml ghb te nemen en nog een paar jointjes. Kank goe slape denk? maar het znige da me tegenhoud is men maag ... heb vandaag 3u voor men 1e lijn pasta gegete en om 20:00u een banaan en om 02:00 een halve banaan ... Niet al te veel maar meer as vorige keer en ik moet er ook wel bij vermelden dat ik een dagelijkse smoker ben dus dat heeft niet veel invloed op de rest :confused:mile: en ik heb namelijk ook eergisteren 3 ml ghb gedaan en donderdag 120 mg mdma kristallen gebomd!
Maar volgens mij begint men tolerantie te stijgen. Normaal doe ik elk weekend een bepaalde hard drug.
Mijn gegevens moest dat van pas komen :wink:
Leeftijd: 20
Lengte: 168cm
Gewicht: +/- 55kg

Dit is mijn eerste post trouwens op dit forum! Vind het nu al leuk :confused:mile:

Tchillerke

Newbie
Ondertussen heb ik 2ml ghb binnengekapt. de keren dat ik dat nuchter heb gepakt ging ik al out van 4ml en 3ml was ook maar nipte dus gaan we veilig 2ml spele :confused:mile:

Bovenaan