Wiet Tolerantie

zuenni

Newbie
Ik rook al zo'n 2 en een half jaar elke dag wiet.
Dit bevalt me nog steeds prima, maar merk wel dat ik de laatste tijd steeds meer wiet nodig heb om wat stoned te worden. Zo moet ik nu wel 1 dikke joint roken om stoned te worden, voorheen was dit 2 pofjes.

Ik ben net begonnen met alleen hasj roken ipv alleen maar wiet. Alhoewel ik niet heel veel van de hasj voel.

Zal dit helpen om mijn tolerantie om laag te brengen? Of zal ik dan helemaal moeten stoppen voor ongeveer 1 maand ?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb zelf ruim 6 jaar dagelijks geblowd en tolerantie sluipt er gewoon in bij dagelijks gebruik, is eigenlijk ook niet meer dan logisch.

Je kan steeds meer of steeds sterkere wiet gaan roken, maar dat lost je tolerantie probleem niet op helaas, daarmee verleg je het telkens.

De enige manier om je tolerantie tegen te gaan is minder vaak blowen. Sinds ik niet meer dagelijks blow kan ik uit ervaring zeggen dat je na een week niet blowen alweer bijna als vanouds stoned wordt, na 2 weken niet blowen is het helemaal genieten. Maar ga je daarna weer dagelijks blowen dan heb je al heel snel weer je tolerantie terug.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Laatst zo'n 3 weken niet geblowd en dan ineens een lekker wietje. Zóveel beter dan het elke dag of om de dag te roken. Maar op de een of andere manier is het dan altijd ook weer verleidelijk om die dag daarna toch weer even te :stoned:

Bovenaan