Fantasia is voor mij het beste, zeker de supermix, krijg je enorm veel voor al 20 euro, meer dan waar. Ook al kost da 7.5, telkens ben ik verbaast lol ^^let come zei:chiwawa zei:nog snel een vraagje, waar haal ik het best mijn wiet? zowel op vlak van kwaliteit als controles?
in België of Nederland?
als je naar Nederland gaat zou ik in maastricht gaan halen, ligt dicht bij de grens (Belgische wiet heb ik geen ervaring mee)
er zijn veel shops in maastricht, op de boot (missisipi en smokey) zou ik niet gaan, ik dacht dat het daar duurder was. ik ga bij kosbor of easy going, die liggen tussen de maas en de markt (er stoppen bussen op de markt, dan moet je maar 1 min wandelen ofzo)
als je met de bus gaat zou ik wel niet 's avonds gaan in de weekends, overdag in de week lijkt me veiligst qua controles
En ja, ik rook al 2 jaar, kga vaak nog m'n shit in smokey halen als supermix niet in de fantasia te vinden is. Dan is dat m'n tweede keus. Vroeger ging ik nog naar de kosbor, maar kben er al een jaar nie meer in geweest, dunno of ze nog mix wietje hebben van 5 euro de gram, was daar dik tevreden mee
Of is ne santa maria'ke.
Mississippi is dure boel, pure toeristenschop. Smokey is dat ook wel, maar veel minder.
Cool runnings is m'n 3de keus, en als ik wil rusten en chillen in een shop dan is het daar wel. Lekkere zetels en goeie soortjes, wel duur, maar je krijgt waar voor je geld.