wiet van nederland naar belgië

Osi`

Bewuste gebruiker
let come zei:
chiwawa zei:
nog snel een vraagje, waar haal ik het best mijn wiet? zowel op vlak van kwaliteit als controles?

in België of Nederland?
als je naar Nederland gaat zou ik in maastricht gaan halen, ligt dicht bij de grens (Belgische wiet heb ik geen ervaring mee)

er zijn veel shops in maastricht, op de boot (missisipi en smokey) zou ik niet gaan, ik dacht dat het daar duurder was. ik ga bij kosbor of easy going, die liggen tussen de maas en de markt (er stoppen bussen op de markt, dan moet je maar 1 min wandelen ofzo)

als je met de bus gaat zou ik wel niet 's avonds gaan in de weekends, overdag in de week lijkt me veiligst qua controles
Fantasia is voor mij het beste, zeker de supermix, krijg je enorm veel voor al 20 euro, meer dan waar. Ook al kost da 7.5, telkens ben ik verbaast lol ^^
En ja, ik rook al 2 jaar, kga vaak nog m'n shit in smokey halen als supermix niet in de fantasia te vinden is. Dan is dat m'n tweede keus. Vroeger ging ik nog naar de kosbor, maar kben er al een jaar nie meer in geweest, dunno of ze nog mix wietje hebben van 5 euro de gram, was daar dik tevreden mee :)
Of is ne santa maria'ke.

Mississippi is dure boel, pure toeristenschop. Smokey is dat ook wel, maar veel minder.

Cool runnings is m'n 3de keus, en als ik wil rusten en chillen in een shop dan is het daar wel. Lekkere zetels en goeie soortjes, wel duur, maar je krijgt waar voor je geld.

let come

Belezen gebruiker
Osi` zei:
Fantasia is voor mij het beste, zeker de supermix, krijg je enorm veel voor al 20 euro, meer dan waar. Ook al kost da 7.5, telkens ben ik verbaast lol ^^
En ja, ik rook al 2 jaar, kga vaak nog m'n shit in smokey halen als supermix niet in de fantasia te vinden is. Dan is dat m'n tweede keus. Vroeger ging ik nog naar de kosbor, maar kben er al een jaar nie meer in geweest, dunno of ze nog mix wietje hebben van 5 euro de gram, was daar dik tevreden mee :)
Of is ne santa maria'ke.

Die fantasia coffeeshop, ligt die ver van de markt af als je te voet gaat?
kosbor heeft nog een mix-soortje maar weet niet juist hoeveel die kostte, santa maria en widow jack (8€/gram) zijn wel goed daar :wink:

PZ

Newbie
Osi` zei:
PZ zei:
Eergisteren voor de eerste keer ZELF pief gaan halen in maastricht, en al enorme chance gehad met controle, net toen onze bus over de brug was gereden kwamen er 2 combis aan voor te controleren :grin:
Hoelaat en welke bus? Was het een drukke dag of niet? (daarmee bedoel ik, keiveel ouw omakes)
Hmm, eergisteren, bedoel je daarmee woensdag? Best ook een slechte dag om je shit te halen hoor, tis al de 2de keer dat ik hoor dat er op woensdag een controle is in de bus, ene keer namiddag in Diepenbeek en dan bij u aan de brug.

Ja, ik probeer informatie te verzamelen van de dagen dat ze afkomen :tongueout: en ongeveer de uren ook. Altijd handig wanneer de veilige uurtjes er zijn.

Dat was vorige week dinsdag, opgegaan rond 2, teruggekomen om 5 ongeveer, de 20a.
In maas zelf was het niet zo heel druk, niet zo goed weer maar onze bus zat wel stampvol.

Ik heb 1 keer controle gezien en dat was toen in waltwilder, s'avonds (aan die ford garage) maar dat was toen alleen voor personenwagens!

Osi`

Bewuste gebruiker
let come zei:
Osi` zei:
Of is ne santa maria'ke.

Die fantasia coffeeshop, ligt die ver van de markt af als je te voet gaat?
kosbor heeft nog een mix-soortje maar weet niet juist hoeveel die kostte, santa maria en widow jack (8€/gram) zijn wel goed daar :wink:
Nope, 10 minuutjes wandelen, da ligt 50 meter van de heaven ofzo tegenover een rondpunt.
Vanaf de markt moet ge dus gewoon richting Cool runnings gaan en dan gewoon doorlopen op dezelfde straat, ziet je rechts van u heaven en een rondpunt, ge moet helemaal tegenover zijn, als er geen rondpunt zou zijn, zou je moeten doorlopen en links van u ziet ge dan fantasia.

Kutte is wel, ze hebben daar niet altijd super mix, soms dan weer wel, soms in de weekends een ander wiet op die plaats. Thangt ervanaf als ze nog resten hebben van andere soortjes :)

sjaartrol

Bewuste gebruiker
chiwawa zei:
hallo,

als ik wiet vanuit nederland (uit een coffeeshop, dus meer dan 5 gram zal dit waarschijnlijk wel niet zijn) naar belgie via de trein wil meedoen, kan je dan een straf krijgen als je betrapt wordt. want wiet is legaal in nederland maar niet in belgië..
dit is me nog niet helemaal duidelijk
bedankt voor de hulp
grtz :wave:

Niet doen, ga met auto... ben onlangs in roosendaal gevangen met 5g wiet... was de laatste keer da ik wiet me trein ging halen

en als ge maar max 5 g hebt e ge bent 18, dan pakke ze het enkel af, en stellen pv op, maar ge krijgt geen straf of boete

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
zuiver volgens de letter van de Nederlandse wet is het in beide landen strafbaar wat je doet. Technisch juridisch gezien. In praktijk loop je minder kans op de bus gepakt te worden dan met de wagen.
Maare volgens de Nedelandse wetgeving mag je als buitenlander pas beginnen met het consumeren van softdrugs als je 24 uur onder een geldig visum (indien van toepassing) op nederlands grondgebied verblijft.
Volgens de Belgische dan weer is alle invoer van softdrugs verboden zonder fout er moet een pv worden opgesteld! tot zoveel gr is niet strafbaar is nonsens. Wel is er een uitbreiding gekomen die zegt tot zoveel of onder de .. grams krijgt het pv de laagste staat van vervolging toegekend. D.w.z in een stad als Antwerpen je zeker bijna nooit ervoor berecht word, terwijl in bv arrondisement tongeren waar ze minder werk hebben, je een kans maakt op een boete of gemeenschapsdienst.

Als ik nu de pagina en het hoofdstuk nog had onthouden was ik tevreden.
Pfff zal wel dat ik gek word van mezelf.

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
mensen die in belgie wonen of gewoon zelf belg zijn
moeten gewoon een klein beetje geluk hebben en heel veel bidden
want waarschijnlijk komen er coffeeshops hier in belgie hoop het wel
:)

Flitskikker

Experimenterende gebruiker
dutch-lycan zei:

Da zal toch nog wel lang duren dan hoor!
Als het maar waar was...

toooz

Belezen gebruiker
met de trein gaan is nooit een goed idée, maar heb het zelf tallooze keren gedaan en heb meerdere malen gastten opgepakt zien geraken.

in roosendaal bvb niet te hard opvallen en ge kunt best een hollandse uitstraling geven, met uw gsm of mp3 bezig zijn ofzo :)

*en altijd in uw onderbroek bij uwen balzak steken,
kan wel 50gr in

Flitskikker

Experimenterende gebruiker
toooz zei:
met de trein gaan is nooit een goed idée, maar heb het zelf tallooze keren gedaan en heb meerdere malen gastten opgepakt zien geraken.

in roosendaal bvb niet te hard opvallen en ge kunt best een hollandse uitstraling geven, met uw gsm of mp3 bezig zijn ofzo :)

*en altijd in uw onderbroek bij uwen balzak steken,
kan wel 50gr in

Ja en dan hondjes en je hangt erbij... :openmouth:

Osi`

Bewuste gebruiker
dutch-lycan zei:
Ik denk van niet, als het paddo verbod er werkelijk staat. Ben ik bang .. dat er iets met de shops ook gaat gebeuren ivm wiet. Mijn gevoel zegt dat de shops binnen een paar jaar of over 10 jaar zelf ook nie meer toegelaten zijn en dat deze ook nooit doorkomt in België.

buzzrider

Wijs gebruiker
Tjah het is natuurlijk altijd een risico, maar ik heb het al talloze keren gedaan en heb nog geen ene flik gezien... Ik neem altijd de trein naar genk en dan met de lijn naar maastricht

buzzrider

Wijs gebruiker
Osi` zei:
dutch-lycan zei:
Ik denk van niet, als het paddo verbod er werkelijk staat. Ben ik bang .. dat er iets met de shops ook gaat gebeuren ivm wiet. Mijn gevoel zegt dat de shops binnen een paar jaar of over 10 jaar zelf ook nie meer toegelaten zijn en dat deze ook nooit doorkomt in België.
Daar ben je dan fout want ik heb pas op het journaal gezien dat er wss in belgie op de grens een coffeshop gaat komen... Ik weet natuurlijk niet of dit ook werkelijk zal gaan gebeuren maar laat ons hopen :stoned:

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Heerlijk dat hier in 't begin van deze pagina veel over de santa maria uit maastricht gepraat werd :stoned: m'n eerste goeie blow ervaring :grin: Dus voor belgen over de grens, maastricht is een goede keus...haal wat santa maria en ga los :)

bevernoot

Newbie
maas

hallo ik heb e vraagske kben 16 en dus nog nie oud genoeg voor coffeeshop :cry: wij gaan me de bus en stappe altijd af aan het rondpunt waar fantasia en heaven 69 is
kan iemand my een paar wiet soorten opnoeme die ge in de fantasia kunt kope?? :wave:
en komst de fantasia mix 5eu de gr of 7.5? :stoned:

let come

Belezen gebruiker
Vrije Geest zei:
Heerlijk dat hier in 't begin van deze pagina veel over de santa maria uit maastricht gepraat werd :stoned: m'n eerste goeie blow ervaring :grin: Dus voor belgen over de grens, maastricht is een goede keus...haal wat santa maria en ga los :)

bedoel je santa maria van kosbor? :stoned:
die hadden ze er de laatste keer niet meer :(

Talec

Bewuste gebruiker
ja toen ik van den haag kwam,in brussel noord stapten de smurfen aan boord,en weg was men super hasj :angry:

achja kut flikken zijn het,beter met de wagen

toooz

Belezen gebruiker
als je nu 10 of 20g in uw onderbroek, (goed klein gemaakt, onder uw ballen) hebt zitten...

ookal zijn ze met de hondjes en beginnen ze te blaffen ofzo, ze mogen uw broek NIET uit doen en zeker uw onderbroek niet, en/of hun hand er in steken

dus kunnen ze niets doen, als het in uwe zak zit.. ja dan vinden ze het wel

dus steek het onder uw ballen, ookal ruikt de hond iets ze gaan uw zakken voelen enzo, dat staat gewoon in de politie-wet, ze mogen uw kostbaare deelen (bille/piemel/balle) gewoon niet aanraken, en uw onderbroek mag ook niet naar beneede

buzzrider

Wijs gebruiker
Re: maas

bevernoot zei:
hallo ik heb e vraagske kben 16 en dus nog nie oud genoeg voor coffeeshop :cry: wij gaan me de bus en stappe altijd af aan het rondpunt waar fantasia en heaven 69 is
kan iemand my een paar wiet soorten opnoeme die ge in de fantasia kunt kope?? :wave:
en komst de fantasia mix 5eu de gr of 7.5? :stoned:
Er is green lady, das wel goeie en die kost maar 8euro/gr., verder nog queen victoria en new york diesel heb ik er ook eens gezien, maar shops wisselen om de zoveel tijd van soorten dus je kan er niet echt met zekerheid iets over zeggen

3970

Wijs gebruiker
Misschien zeg ik iets geks, maar is het niet slimmer om een 400 watt lampje in je kast te hangen, en er 1 plantje onder te zetten? Dan kun je vooruit, en de pakkans is, ook in België, minimaal. Ik wil niemand aanzetten tot criminele activiteiten, maar het over de grens brengen is ook niet de ideale manier....

Ik rook niet, anders wist ik het wel :rolleyes:

DJStonerr

Newbie
Hoe zit het met minder jarige...ik ga binnenkort met een groep vrienden op vakantie in de ardennen voor een week.
Daarvoor willen wij wiet mee nemen. We zijn met zn 3e en willen allemaal mee nemen voor een week gebruik. Ongeveer 15 totaal. Ik ben 15 en mn andere vrienden zijn 16 en 17. We vragen ons hoe het zit want we gaan met een gehuurde bus en willen niet in de problemen komen. Dus hoe zit het?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hoe zit het met minder jarige...ik ga binnenkort met een groep vrienden op vakantie in de ardennen voor een week.
Daarvoor willen wij wiet mee nemen. We zijn met zn 3e en willen allemaal mee nemen voor een week gebruik. Ongeveer 15 totaal. Ik ben 15 en mn andere vrienden zijn 16 en 17. We vragen ons hoe het zit want we gaan met een gehuurde bus en willen niet in de problemen komen. Dus hoe zit het?
Het is strafbaar. Wiet is gewoon nog illegaal ondanks het NL gedoogbeleid. Zeker over de grens mee nemen is strafbaar en is smokkelen. Minderjarig of niet, het mag niet.

DJStonerr

Newbie
Hoe zit het met minderjarige
Ik en 2 vrienden gaan 1 week op vakantie
Ik ben 15 en de andere zijn 16 en 17.
Hoe zit het we willen ongeveer 15 gram mee nemen in een gehuurde bus. Kunnen we in problemen komen of aan gehouden worden?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hoe zit het met minderjarige
Ik en 2 vrienden gaan 1 week op vakantie
Ik ben 15 en de andere zijn 16 en 17.
Hoe zit het we willen ongeveer 15 gram mee nemen in een gehuurde bus. Kunnen we in problemen komen of aan gehouden worden?

Het is strafbaar. Wiet is gewoon nog illegaal ondanks het NL gedoogbeleid. Zeker over de grens mee nemen is strafbaar en is smokkelen. Minderjarig of niet, het mag niet.

Doe maar niet. Ja je kunt vette problemen krijgen. Heel vet. Het kan ook goed gaan. Is het slim? Nee! Strafblad, rest van je leven gedoe.

Bovenaan