schedel verhaal deel 2 !!!
bladeren blaffen des al niet te min vanwege het feit dat je ook deeg kunt spellen zonder een mier te wurgen.
dat is 1 van de loze berichten die gewerpt word door transmissie deksels.
je kunt het wel toelaten, maar hoe je het ook went of keert je zal nooit dat gene verwachten wat je tegemoet zwemt.
ik had ook een keer 4 taarten van juf rozijn gehad omdat ik haar ik haar bek had gespuugd.
de vraag is dus eigenlijk: waar stopt het begin?
mijn antwoord daarop is dus overduidelijk: drink zoveel mogelijk kluisjes, want het kan alleen maar erger worden. (tenzei je in de pruikenhandel gaat natuurlijk). maar goed dan moet je weer 3 vingers verzamelen.
maar goed, aldus hier mijn levensechte vraag:
zoals jullie weten heb ik gereedschap nodig om mn nichtje te feliciteren, maar hoe gaat de zonsondergang in zn werk bij zilveren kamelen??
ik heb het al aan zeer erkende stropdassen gevraagd maar zelfs hun stenen komen er niet uit.
als iemand mij kan helpen met diamant verlagen, wilt u mij dan even faxen op het volgende zebrapad: scheelkijken.
bij voorbaat ren snel weg want de slager is overmorgen jarig in het gebergte zonder mayo.
Met ambachtelijk oorsmeer,
Dennis Gitaarland
Ps. (zoals de standaart bruiloften)
bij deze kan ik doelgericht u, uw paardenbloemen, uw trainingspak en je streepjescodes compleet amuseren door des ondanks toch te kwalificeren door middel van frambozen plukken in oma`s hoeren kwartiertje nog ja dan ga ik even poolen.
des ondanks je naar geluiden kan kijken, kan je er ook naar wijzen door 1 druk op de tepel.
dat verklaart weer een heleboel over het leven van een indiaan!
Tot ziens en blijven schreeuwen!

ehhhh