Wiet versnijden met

Wromtrax

Bewuste gebruiker
Wiet kun je met meerdere dingen versnijden zoals met tabak. Maar ik hou daar niet zo van en kun je t ook met andere dingen versnijden?

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
versnijden... gast. :P

Maar goed, er zijn nog wel meer kruidensoorten die goed te roken zijn met je jointje, ben er zelf ook wel naar op zoek geweest, nog niet tegengekomen.

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
ik vind knaster erg vies smaken

probeer eens gifsla/opium lettuce

heeft een betere smaak, groeit overal , en is ook licht verdovend.

Fulairyn

Belezen gebruiker
M'n moeder had eerst eens iets gekocht omdat ze was gestopt met roken maar toch nog iets wou roken en wat gezond zou zijn, naar mijn gevoel is niks wat je rookt gezond, was meer een verkoperspraatje, en om er afentoe mijn jointje mee te vullen vind ik opzich wel lekker smaken. Volgens mij heette het 'dutch passion' of iets in die richting.

honingolie

Bewuste gebruiker
Mugwort, Marihuanilla, Indian Tobacco, Catmint, Wild Lettuce..
Probeer es wat uit zou ik zeggen, smaken verschillen, ik hou m'n joints gewoon puur of met een beetje tabak.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik draai m'n joints altijd gewoon met wat tabak (voor het betere branden) en silver haze (Lievelingswietje).

Hoewel, als ik een grote blunt draai (voor een feest) is dit mijn recept:

1) Pak een enorme bluntwrap, smeer hem in met hasjolie

2) Neem wat (ietsjes meer dan 1 gram) fijn verkruimelde wiet (Silver haze of Amnesia)

3) Neem het tipje, en doop het eventjes in cognac. Laat het eventjes drogen.

4) Pak nu een stukje goede hasj (denk ~15/gram), en verkruimel het zo fijn mogelijk. Voeg eventueel een klein beetje hasjolie toe.

5) Neem wat passiebloem, en mix het met je wietje. Voeg eventueel een klein beetje Damiana toe.

6) strooi nu een laagje van je wiet/passiebloem/damianamix. De helft ongeveer. Doe nu je hasj eroverheen (vooral in het midden), en daarna weer je wietmix. Draai de joint dicht met je cognactipje.

7) Pak nu je lekkere blunt, steek hem aan en haal binnen. Goddelijk! :hearteyes:

TrippyShit

Badass junkie
Heeel interessant :rolleyes:
Ook best een beetje stoer :wink:

www.azarius.nl

Daar staan heel veel soorten kruiden en andere dingen waarmee je je joint zou kunnen draaien.
Anders even naar de smartshop gaan? Lijken mij de beste opties. Kun je op je gemak even kijken en bij de 2e keuze ook nog eens met degene achter de balie bekijken ofzo.

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Ik draai m'n joints altijd gewoon met wat tabak (voor het betere branden) en silver haze (Lievelingswietje).

Hoewel, als ik een grote blunt draai (voor een feest) is dit mijn recept:

1) Pak een enorme bluntwrap, smeer hem in met hasjolie

2) Neem wat (ietsjes meer dan 1 gram) fijn verkruimelde wiet (Silver haze of Amnesia)

3) Neem het tipje, en doop het eventjes in cognac. Laat het eventjes drogen.

4) Pak nu een stukje goede hasj (denk ~15/gram), en verkruimel het zo fijn mogelijk. Voeg eventueel een klein beetje hasjolie toe.

5) Neem wat passiebloem, en mix het met je wietje. Voeg eventueel een klein beetje Damiana toe.

6) strooi nu een laagje van je wiet/passiebloem/damianamix. De helft ongeveer. Doe nu je hasj eroverheen (vooral in het midden), en daarna weer je wietmix. Draai de joint dicht met je cognactipje.

7) Pak nu je lekkere blunt, steek hem aan en haal binnen. Goddelijk! :hearteyes:
pff wel veel werk :P maarkzal es kijke

Angramar Temenos

Badass junkie
Bluntwrap van 40 cm.

Nee serieus, ik bedoelde een hasje van ~15/eu. Dwz, een redelijk kwaliteitshasje, niet van dat spul dat je in sommige shops voor 3-4 euro kunt halen.. Niet dat je daar niet stoned van wordt, maar het is een luxeblunt hé :tearsofjoy:

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
kruidtabak lijkt me t beste. Tmoet niet opeens een joint met opium worden fzow :tongueout: kun je dat gwn op azarius halen

gtje

Bewuste gebruiker
lekker salvia er doorheen doen ...

voor alle jeugdige smokers hier !!!!! ECHT EEN AANRADER!!! je hebt nog nooit zo lang met een joint gedaan :P

greetzzz gtje

Bartyo

Bewuste gebruiker
gtje zei:
lekker salvia er doorheen doen ...
Salviabladeren vergrinden en dan samen een wiet een jointje van bouwen is best lekker hoor. Gaf een lekker rustgevend gevoel naar mijn idee :openmouth:

Angramar Temenos

Badass junkie
En hoezo "Versnijden"? Ik bedoel, ik snap wat je bedoelt, maar het is een beetje een rare woordkeuze.. Versnijden betekent over het algemeen de boel belazeren door poeder-drugs te mengen met troep, zodat je meer verdient. Beetje sneu dat mensen dat doen, mja de wereld is niet van slagroom :( .

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
En hoezo "Versnijden"? Ik bedoel, ik snap wat je bedoelt, maar het is een beetje een rare woordkeuze.. Versnijden betekent over het algemeen de boel belazeren door poeder-drugs te mengen met troep, zodat je meer verdient. Beetje sneu dat mensen dat doen, mja de wereld is niet van slagroom :( .
Ja klopt maar ik wist geen ander woord ervoor

Plimu

Bewuste gebruiker
^lol

ot: barbeque kruiden :P

neeh geintje, niets, ik denk dat u voorgedraaide joints aan beginners verkoopt, doe gewoon als de meeste die dit doen en gebruik een hele sigaret en een vet kleine (half pitje) hoeveelheid wiet, zodra ze niet meer zo enorm high worden als toen ze newb waren, iets meer erbij doen :P

maar mensen oplichten om een paar euro's te verdienen is echt zielig.

Bovenaan