Wiet voor operatie?

Dummy

Newbie
Hallo allen,

Een maat van mij waarmee ik elke dag smoke moet binnenkort onder t mes. Hij gaat hierbij onder narcose. Nou is hij niet van plan om stoned de operatiekamer in te gaan, maar hoe zit het met de weken er voor? Is het verstandig om de dagen/weken voor een heftige operatie te smoken? En zo niet, hoe ver van tevoren kun je dan het beste stoppen?

Bij voorbaat dank!

Fool

Badass junkie
Kan je maat dat niet beter eventjes aan de doc vragen, daar zal die echt niet raar van opkijken? :wink:

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Als het goed is krijg je een afspraak bij de anesthesist als je een operatie krijgt, daar moet alvorens een formulier in vullen waar onder andere de vragen voor bij komen welke drugs je gebruikt en gemiddeld hoevaak en hoeveel, hoeveel en hoevaak je alcohol drinkt, of je rookt enzovoort. Ik adviseer dan ook deze na eerlijkheid in te vullen. Je gaat samen met die meneer of mevrouw de vragen langs om te kijken of alles klopt en dan zegt hij of zij wel of je er wat aan moet veranderen ja of nee.

Trouwens deze vragen worden alleen met jou behandeld dus je hoeft niet bang te zijn dat bijvoorbeeld je ouders er achter komen als je daar bang voor was. Dus dat formulier echt eerlijk invullen!

Bovenaan