• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

wiet + xtc 1ste echte vanacht begonnen

waus:|

Newbie
Vrijdag 14-07-06

Vanavond om 10:30 ongeveer 1.5 witte smiley mdma pillen op. daar na en daar voor flink van jointjes gerookt. 10 min later vrienden van mij begonnen druk te worde, maar k voelde nix werd beetje moe en opeens hoorde ik men eigen stem heel raar beetje in paniek miss (1ste x echte pillen), maar daarna ging k staan en dat voelde echt super chill heel blij beetje strak maar de muziek was zo lekker. Toen gingen we geld pinnen en k ging naar huis om hem daar te spacen, nu zit k thuis met klapperende kaken bang dat men ouders het door hebben maar ondertussen space ik het wel lekker in men 1tje men men hardcore gelukkig typ k dit in word want k kom er niet uis whaha

Newbie
ik was men trip report vergete k ben gaan douche en op bed gaan ligge space :openmouth: en daarna gegamed en in slaap gevallen k heb nu een beetje last van men tanden maar veder voel k me vrolijk geen last van een comedown ofzo :mrgreen:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
gewoon je tanden onder controle proberen houden, eenmaal je met kauwgom begint kan je niet meer stoppen...

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Mr.jiho zei:
gewoon je tanden onder controle proberen houden, eenmaal je met kauwgom begint kan je niet meer stoppen...
ja dacht ik ook, totdat ik merkte dat ik onbewust toch aan het knarsen was :) ...
en met kauwgom ben je idd enorm hard aan het malen, maar dan toch liever dat dan men tanden kapotbijten...

Newbie
ik liet men kaken doen wat ze woude dat was eerst klapperen en daarna strak op elkaar :flushed: maarja zo veel doe k het niet afentoe ist lache vooral als je eindelijk een beetje goeie kan hale en geen kut zooi krijgt

Newbie
von zaterdag op zondag sos genome ik was zondag middag en avond echt kapot hee ik viel de hele tijd in slaap :( echt jammer maar ja deze week was wel chill :P maar ik ga ff rustig aan doen een maand ofzo k hoop dak et red maar denk het niet k vertel et wel opt forum

Wesleydehallucinaut

Experimenterende gebruiker
Jongen ik had precies het zelfdee :P.. ik dacht toen ik niet geod ging.. en bang was ik zat erbij van ; ik doe het noooit meer oprotte , en uitslag nu rond de 20 keer gedaan haha :P

Bovenaan