wiet zinnetjes

burnevil92

Belezen gebruiker
Hallo,

Ik vroeg me af of er een paar mensen leuke zinnetjes hebben in verband weed ik wil de ipod nano kopen en er een mooi zinnetje op zetten ^^

psych-out

Bewuste gebruiker
* de lucht is groen het gras is blauw.....ik ben niet stoned wat lul je nou!

* Goudvis tegen z'n maat: geef me een joint dan word ik haai

* i said no to drugs... but they didn't listen

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
LSDmathXtc zei:
* Goudvis tegen z'n maat: geef me een joint dan word ik haai

Deed me meteen hieraan denken:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
Dat vind 'k niet meteen junkie, eerder "gewoon" verslaafd.

Het stelt me gerust dat een gerespecteerd lid van dit forum de zin op mijn stashbox 'gewoon' verslaafd noemt :grin:

bjo19

Experimenterende gebruiker
"I can almost taste it with my nose"

Waren eens een game aan het spelen op HD tv en waren echt zo pokkestoned dat we fel visuals begonnen te krijgen. En dat spel had echt zo'n trippy achtergrond met watervallen en flamingo's enzo en toen zei mijn kameraad die zin. Weet niet vanwaar het komt maar vond hem geweldig :tongueout:

kimpy

Newbie
mocht ik ooit aan wiet bezwijken of aan hash vergaan laat dan op mijn grafsteen schrijven : '' ik ben te stoned om op te staan

gamezz

Bewuste gebruiker
Excuse me while I light my spliff;
Good God, I gotta take a lift:
From reality I just can't drift;
That's why I am staying with this riff.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
'Oh, komt er dan geen eind aan dit wonder? Nee nee, doorblowen.'(Herman van Veen)

'U dat bent u, dat kunt u nu wel zien. Neem nu een trekje, en tel dan tot tien. '(Herman van Veen)

Wietje

Belezen gebruiker
endor zei:
KETAMAN zei:
a friend with weed is a friend indeed

De lyric gaat trouwens als volgt ; a friend in need is a friend indeed , but a friend with weed is better.

Volgens mij is komt "A friend with weed is a friend indeed" van het liedje I love weed van Eek-a-mouse..

Daar ken ik het van iig

Bovenaan