Wiet.

Greggy!

Newbie
-Ik rook niet. (nog nooit gedaan)
-Ben bijna 16
-wiet => 5x (voorgerold door'n vriend,want ik kan het zelf niet) => aangezien ik niet rook wist ik dus ook nie hoe te inhaleren dus de 5e keer had iemand me dat getoond.... maar ermm ik voelde me 5+ min erna Vreselyk ziek , en heb darna hee lde wc ondergekotst... xD is dit altijd zo? doe ik iets verkeerd?

SmokeMe

Belezen gebruiker
Omdat je nog nooit gerookt hebt zal het komen door teveel nicotine

Nu heb je verschillende opties:
Er doorheen bijten en doorroken
Puur/bijna puur rollen
Pijpje/bong/vapo kopen
Stoppen met blowen

Oja en eet goed van te voren

Enjoy! :stoned:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Komt dit tegenwoordig niet omdat de wiet veel te sterk is? Ik roep maar wat hoor. Vroegâh, toen de schepen van hout waren en de mannen van staal (en de wiet 5 gulden per gram) hoorde ik dit soort dingen nooit. En toch werden we me een partij stoned!

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
dat komt doordat je lichaam al die jaren nog nooit thc heeft gehad,en dit is een manier om je te straffen....zo van; daar had je wel eens eerder mee mogen komen... :kots:

Oom Klaas

Badass junkie
Precies, beter begin je in groep 8 alvast met voorgedraaide, dan kan je in de brugklas meteen pure ww joints wegroken :rock:

Wietje

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
Precies, beter begin je in groep 8 alvast met voorgedraaide, dan kan je in de brugklas meteen pure ww joints wegroken :rock:

ja is zo is het, jong geleerd is oud gedaan!
Vanaf de eerste woordjes komen ben je klaar voor een joint, dat weet toch iedereen ^^

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Simpel.

THC is geen lichaamseigen stof. De eerste keer dat THC in jouw systeem komt moet jouw lichaam uitvissen wat ermee te doen. Je lichaam moet de link leggen tussen THC en de amandine-receptoren die de effecten teweegbrengen,(ofzoiets iig) dus de eerste keer kan gelijk goedgaan of niet....

Snapje?

Volgende keer een dunnere vijzen met minder tabak en evenveel/meer wiet, tabak is poison.

Komt goed hoor :wink:

sarcasm

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
Komt dit tegenwoordig niet omdat de wiet veel te sterk is? Ik roep maar wat hoor. Vroegâh, toen de schepen van hout waren en de mannen van staal (en de wiet 5 gulden per gram) hoorde ik dit soort dingen nooit. En toch werden we me een partij stoned!

Ehm, tegenwoordig zitten er regels aan de hoeveelheid THC die toegestaan is in de wiet. (vriend van mij heeft een coffeeshop) Vroeger hadden we ook hele sterke wiet, alleen was die wat duurder. Enne, ik ging vroeger altijd gruis halen bij The Greenhouse in Rotterdam, 6 gram voor 25 piek en als je vier geeltjes kocht dan kreeg je er een gratis geeltje bij. 30 gram echt goede gruis voor 100 piek.... Ja, dat waren de tijden...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
sarcasm zei:
Exceptional Insight zei:

Ehm, tegenwoordig zitten er regels aan de hoeveelheid THC die toegestaan is in de wiet. (vriend van mij heeft een coffeeshop) Vroeger hadden we ook hele sterke wiet, alleen was die wat duurder. Enne, ik ging vroeger altijd gruis halen bij The Greenhouse in Rotterdam, 6 gram voor 25 piek en als je vier geeltjes kocht dan kreeg je er een gratis geeltje bij. 30 gram echt goede gruis voor 100 piek.... Ja, dat waren de tijden...

En elke wiet soort die je vriend inkoopt word opgestuurd naar het lab voor een percentage onderzoek? Door wie zijn die regels opgelegd en door wie worden ze gecontroleerd?

Vind het een vrij apart iets, ik geloof er ook geen barst van.
Net zoiets als dat je van sterkere wiet sneller 'bad' gaat. De wiet is nu misschien sterker, je doet er toch ook minder in..? Tja, en doe je dit niet.. Eigen schuld.

Oom Klaas

Badass junkie
Mediwiet bedoel je dan?

Want alles wat gekocht word door een shop is toch in principe illegaal?
Het verhandelen van cannabis buiten een coffeeshop is verboden.

Bovenaan