Wiet + ????

Smokey046

Bewuste gebruiker
Hey, Hallo DF'ers !

Mijn vraag is, welk middel zou een goede combo zijn met wiet?
Hierbij richt ik me tot de legale middelen (medicatie, noem maar op...)
Ik wil een soort van roes creeeren waarin ik een tijdje blijf,
Ik zoek naar een effect waar ikzelf enorm traag van ga worden maar niet zo dat ik extreem veel moeite moet doen om wakker te blijven.
:tearsofjoy:
(Moet wel veillig blijven natuurlijk)

Nou, iemand een idee welk middel hier geschikt voor zou kunnen zijn?

Hendroid

Experimenterende gebruiker
Lachgas met wiet is wel leuk alleen duurt maar ongeveer 30seconden per ballon (als het niet minder is)

Paperplane.

Wijs gebruiker
Ik heb bij lachgas met wiet juist altijd dat het patroon veel langer blijft werken en je 5-10 minuten in hyperspace bent. Verschilt vast per persoon. Hou je je patroon wel zo lang mogelijk in?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
idd zoals gezegd lachgas is een goeie maar ook truffels, dxm ( lage dosis ), wisky'tje, kwart slaappiletje, lsa en andere legale tripmiddelen.

Hoe doe ik lachgas: Ik vul de ballon met 2 patronen en adem hierin in en uit zonder verse lucht erbij te nemen, zolang tot ik wegval en niet meer besef dat ik een ballon in me mond heb :) .
(Weet niet dat dit de gezondste methode is, wss niet :) )

Idd wiet verlengt en versterkt de lachgastrip een beetje, tripmiddelen doen dit nog extremer (paddo's, lsd, ....) je blijft erna zeg maar op een hoger tripniveau verdertrippen.

grts!

Smokey046

Bewuste gebruiker
Lachgas ga ik niet proberen, maar die dxm staat me wel aan,
Heb er hier en daar al positieve dingen over gehoord.
Waar kan ik dit verkrijgen (België)?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Smokey046 zei:
Waar kan ik dit verkrijgen (België)?

Gewoon bij de apotheker, na ff research gedaan te hebben kom ik tot de conclusie dat het zonder voorschrift te verkrijgen is in België. (Als de webpagina niet verjaart is)
http://medicinfoconsumer.devgem.be/Pdf/0396507.pdf

In tegenstelling tot daro hoestcapsules kan je deze gelcaps onbewerkt/ongeplet opzuigen.

Zelf was ik verkouden/virale infectie...ben langs de arts gegaan en heb expliciet naar deze gelbolletjes gevraagd met als reden dat het makkelijker mee te nemen/in te nemen is als je de deur uitgaat.

Heb destijds eens 10 van die bolletjes opgezogen en een joint bijgerookt, en dat was al een beetje teveel voor me.

Lees je goed in over dxm eerst vooralleer je'r aan waagt, het is namelijk niet allemaal rozengeur en maneschijn. Ook belastend voor je lever/maag/....

viewtopic.php?f=10&t=39162&hilit=+dxm
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=25&t=34494

Grts

Herbalisme

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
idd zoals gezegd lachgas is een goeie maar ook truffels, dxm ( lage dosis ), wisky'tje, kwart slaappiletje, lsa en andere legale tripmiddelen.

Hoe doe ik lachgas: Ik vul de ballon met 2 patronen en adem hierin in en uit zonder verse lucht erbij te nemen, zolang tot ik wegval en niet meer besef dat ik een ballon in me mond heb :) .
(Weet niet dat dit de gezondste methode is, wss niet :) )

Idd wiet verlengt en versterkt de lachgastrip een beetje, tripmiddelen doen dit nog extremer (paddo's, lsd, ....) je blijft erna zeg maar op een hoger tripniveau verdertrippen.

grts!

Overlaatst had ik het gevoel dat wiet m'n truffeltrip niet beïnvloede of is dit slechts een gedachte?
Greets Herbalisme

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Herbalisme zei:
Overlaatst had ik het gevoel dat wiet m'n truffeltrip niet beïnvloede of is dit slechts een gedachte?

Mijn ervaring ermee is dat als je trip wat afzwakt en dan wiet rookt dat je zo je trip wat kan verlengen, tijdens de trip wiet roken laat me toch altijd wel wat dieper gaan erin.

Grts

Smokey046

Bewuste gebruiker
Mijn ervaring met truffels + wiet is dat de wiet mijn trip nogal wazig heeft gemaakt,
Wiet doet dit bij mij met veel combos, behalve MDMA.
Als ik echt een heldere trip op truffels wil dan combineer ik dit niet met wiet,
Als ik de weg kwijt wil zijn dan rook ik er wiet bij.
Wiet doet soms rare dingen bij mij, vooral als ik het combineer. :P

Bovenaan