wiet

Marieke

Experimenterende gebruiker
goedenmiddag
Er wordt altijd gezegt dat je van wiet geen bad trip kan krijgen. Maar laatst had ik een joint gerookt en ik was ongeveer een uur lang panisch, met het gevoel dat iedereen boos op me was. (Ik had me afgezonderd van een grote groep omdat ik huiswerk moest maken). Ik wist niet meer hoe ik ooit weer normaal zou kunnen worden. Ik had nog nooit zonder reden zo'n paniek gevoeld.
4 dagen ervoor had ik voor het eerst truffels gehad, en diezelfde avond voor het eerst xtc geslikt (hier waren oa lsd en heroine in verwerkt), ik had 1,5 pil en ervaarde alleen maar positieve effecten.
Kan je dan wel een bad trip krijgen van wiet? Of was het misschien nog een na-effect van xtc?

Marieke

Experimenterende gebruiker
matthijs zei:
Er zit echt geen heroine en lsd in xtc pillen. Of heb je ze laten testen?

de gozer die ze verkocht waarschuwde ervoor dat er dat soort rommel door heen zit. Meer weet ik niet

Doodkapje

Wijs gebruiker
als ik speed of mdma of paddo's neem en ik rook de dag (of soms dagen of een week) nadien een joint dan kan het dat ik terug in het tripeffect wordt getrokken (lichtjes natuurlijk) of ik krijg weer last van mijn kaken opeen klemmen...

dus ik denk dat dit nog een beetje naweëen van jou paddos zijn...

matthijs

Badass junkie
Je kan altijd wel een bad trip krijgen van wiet... Het is gewoon een tripmiddel. Dat kan liggen aan dat je, je niet zo goed voelt wat weer een oorzaak kan zijn van XTC maar dat zou dan wel de nasleep van de MDMA zijn stof die normal gesproken in xtc zit. Heroine en lsd heb je volgens mij neit echt last meer van 4 dagen daarna.
Je kan ook "gewoon" even een bad trip krijgen... Je zit even niet zo lekker in je vel ofzo... Of het valt qallemaal even kut.
(En ik geloof nog steeds niet dat er heroine en LSD in die pillen zat :wink:)

jasper

Wijs gebruiker
Marieke zei:
matthijs zei:
Er zit echt geen heroine en lsd in xtc pillen. Of heb je ze laten testen?

de gozer die ze verkocht waarschuwde ervoor dat er dat soort rommel door heen zit. Meer weet ik niet

moet je niet geloven, ze gaan heus geen heroine in je pillen draaien hoor :rolleyes:
ja je kan best wel para worden van weed, heb ik al vaak gehad en dan denk je dat iedereen je iets gaat aandoen ofzo (zo is het bij mij) of je hoort stemmetjes fluisteren die precies over jou gaan maar als je dan goed luistert hoor je dat ze eigenlijk helemaal geen woorden fluisteren en precies voortdurend hetzelfde
dus ja je kan slecht gaan op weed

Jeller

Badass junkie
wiet zorgt voor overstimulatie van dopamine geloof ik en daarvna kan je paranoia worden.. ik heb het al gehad in lichte vorm, maar dat is altijd wel te relativeren..

maar van wiet word je idd wel vlugger dan paranoi dan bijvoorbeeld alcohol, xtc en zelfs LSD

maar drugs zoals cocaïne en speed die ook op de dopamine neurotransmitters werken zorgen wel voor sterke paranoia

azgaza

Badass junkie
Heroine vind je echt niet in een xtc pil hoor, dit is echt de allereerste keer in mijn leven dat ik zoiets hoor, en lsd voor zover ik weet ook niet (lsd wordt namelijk véél minder vaak geproduceerd dan die andere dingen en bovendien omdat het in zulke lage dosissen actief is niet echt een geschikt opvul middel). Misschien bedoelde de persoon die dat zij mda, een mdma achtige verbinding, maar behalve energie en liefdes gevoel geeft mda ook hallucinaties.

En ja.. van wiet zelf kan je bad gaan, veel mensen doen dat wel eens, ook haalt wiet soms het gevoel van een trip een beetje terug , vooral als je tijdens het gebruik van die andere middelen geblowd hebt.

Doodkapje

Wijs gebruiker
@ space scientist : alleen maar positieve effecten??? ik zou zeggen dat dat een regelrechte leugen is... het ene pilletje is het andere niet, evenals de mens die het inneemt :wink:

space scientist

Wijs gebruiker
@doodkapje

ik heb het hier over gewone mdmapillen natuurlijk, en je moet er natuurlijk geen 10 in 1 keer in je bek stoppen :grin:

zoek jij maar eens een negatief report over xtc :beer:

Doodkapje

Wijs gebruiker
@ space scientist : ik BEN een negatief report...

1x toen ik 16 was. voelde me vreemd en helemaal niet love/peace/gezellig... 1+1/4 (kaiserkes???) enkele maanden (nu 32 jaar) geleden en toen heb ik 2.5 h op handen en voeten zitten kotsen, dus voor mij persoonlijk is xtc niks als negatieve effecten.. :grin:

MindTraveler

Belezen gebruiker
zoek jij maar eens een negatief report over xtc beer
Jij hebt vast en zeker nog nooit iemand zien schuimbekken?
Niet dat ik het zelf meegemaakt heb maar al wel meermaals gezien en eerlijk gezegd beschouw ik dat niet als positief :grin:

space scientist

Wijs gebruiker
@doodkapje
weet je wel zeker dat er mdma in zat, kan ook makkelijk iets anders in hebben gezeten

@mindtraveler
hoeveel pillen moet je wel niet ophebben om te gaan schuimbekken :grin:

Maar oke ik stel mijn mening bij, xtc is bijna altijd leuk :)

Doodkapje

Wijs gebruiker
@ space scientist : ja dat weet ik niet natuurlijk. wij hebben hier in belgië geen testcenters dus hier is het met schade en schande dat je het moet ervaren. ik neem nooit nog pillen (nu zijn't mdma kristallen en zelfs dat zal nooit mijn favoriete drug worden), tenzij dat ik 300% weet wat erin zit.

Delirium

Badass junkie
MDMA kan qua gevoelens ook echt wel negatief uitvallen. Ik heb ook wel eens gehad dat ik me een juist down voelde tijdens een XTC space.

Doerak

Bewuste gebruiker
Heroine en LSD zijn volgens mij kostbaarder dan XTC. Het slaat dus nergens op om dit mee te persen. Tenzij je een megaspacende pil wil ofzo, maar dan kun je het ook fijn allemaal naast elkaar gebruiken. Is ook onwijs gezond, schijnt... :grin:

Van wiet kun je aardig spacen ja. Goed en fout. De ene keer is het leuker dan de andere keer; dat zul je voor lief moeten nemen.

Bovenaan