Wietbrownies in 3 minuten!

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker

rechtermuisknop -> afbeelding bekijken

Heb ze net gemaakt en ze smaken wel redelijk. Wel zou ik wat oppassen met de dosering sins ik deze brownies te zwaar vind, en ook veel te veel om op je eentje op te eten.

Best afgestreken soeplepels gebruiken :wink:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Voor de ''stabielheid'' van de THC hoef je niet te wantrouwen hoor!

Of iets wat gebakken is in de magnetron (of microgolf voor de zuiderburen) lekker zal smaken weet ik niet.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Niet tot hoogstens een uurtje/half uurtje met de ramen open.
Hasj ruik je helemaal niet.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Dit recept is geniaal, ik ga het ook een keertje maken. Echt iets voor stoners, brownies in een mok in de magnetron maken :P
Is ook goedkoper dan spacecake kopen, want ik betaal 5 euro per plak in de shop, al wordt je er wel retestoned van :stoned:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Wow, hier tot voor kort de helft 2,50. Is nu omhoog naar 3 euro per plak.
En ook hier geld: Van 1 plak knetterstoned, mn vriending ( blowt niet) kan 1 plak zelfs niet aan, dan gaat ze meestal slecht.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
PepTalk zei:
Wow, hier tot voor kort de helft 2,50. Is nu omhoog naar 3 euro per plak.
En ook hier geld: Van 1 plak knetterstoned, mn vriending ( blowt niet) kan 1 plak zelfs niet aan, dan gaat ze meestal slecht.

Welke shop is dat dan?
In Utrecht verkopen/verkochten ze ook chocospacebrownies die ongeloofelijk lekker waren met stukjes chocolade er in. Ik weet helaas niet meer waar en hoeveel ze kostte.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
In het zonnige Zeeland :)
Nahjah, op het moment is het nergens zonnig in Nederland denk ik :kots:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat word zelf maken dan he!?
Gewoon de goedkoopste wiet nemen, en lekker botertje van maken:)
Neem je wat betere wiet, dan heb je aan 1 gram genoeg voor 2 personen die af en toe nog een blowtje doen. 1 gram goede wiet is voor 1 persoon meer dan zat:)

bosvos

Belezen gebruiker
Haha geweldig :grin: Zonet eens een testje gedaan zonder wiet. Aangezien ik geen cacaopoeder had heb ik zo'n instantmix cacao-espresso gebruikt :grin:

Het is eetbaar :grin: Straks misschien eens eentje proberen met een grammetje wiet door.

goejezuen

Newbie
weet iemand toevallig , dat wanneer je hasjmelk maakt , het meteen op moet drinken voor effect ? of kan je het bewaren voor de volgende dag

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Tot de volgende dag moet lukken.
Wel afgedekt en in de koelkast natuurlijk!

Het kan wel zo zijn dat het vet in de melk ( met de aangehechte THC) op de melk gaat drijven.
Zit er geen vliesje op? Dan zal het nog wel goed verdeeld zijn.

goejezuen

Newbie
ok bedankt , ben van plan het vanacht te make als ouders pitte .. maar welke boter zou ik het best kunnen gebruiken ? keuze 1 : blueband halverine , keuze 2: Croma ..

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Gewoon volle melk pakken, dat moet al voldoende zijn.
Halvarine bevat niet echt genoeg vet, en croma is gewoon ongelofelijk ranzig in je melk.

Je kunt zelf toch ook wat roomboter kopen? Of hebben jullie geen slagroom?
Maar again: Volle melk, en 20 minuten laten trekken op laagste vuur ( let op, niet laten koken!) zou genoeg moeten zijn.

Heb je nog meer vragen, open even een nieuw topic.
Dit heeft namelijk weinig met wietbrownies uit de magnetron te maken.

Bovenaan