Wietthee on the go

Heyhey allemaal
Nu ga ik binnenkort met school naar Amsterdam, alleen weten vrij weinig mensen van mij dat ik graag een jointje rook, en dat wil ik graag zo houden. Om me toch enigszins stoned te voelen wilde ik gaan experimenteren met wiet thee :) (ik heb praktisch altijd wel een thermoskan met heet water bij me, dus dat is geen probleem)
Nu was mijn planning om in amsterdam in een coffeeshop gewoon wiet te halen, dit in een thee ei te stoppen (zo'n metalen theezakje zegmaar) en dan mijn thee te laten trekken. Maar aangezien ik volledig onervaren ben had ik wel wat vraagjes:
1. Hoe zit het met de geur?
2. Op fora vind ik dat ik het 15 minuutjes moet laten koken, nu is het zo dat koken niet mogelijk is, want zo lang blijft water in een thermoskan niet op 100 graden :P
3. Wat zijn jullie ervaringen? Laat het horen :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Kun je je niet voor één keer even nuchter voelen? :wink: Ik weet niet hoe vaak je nu gebruikt, maar dit soort dingen leiden vanzelf tot een verslaving...

Je kunt het beter af en toe voor de lol een keertje doen als je vrij bent, dan tijdens school waar je geacht wordt op te letten en iets te leren. Anders kun je net zo goed niet naar school gaan.

Dan nu een antwoord op je vraag:

THC bind zich aan vet, om de THC van de wiet te scheiden moet je dus iets vets hebben. Thee bevat geen vetten en zal daarom de THC niet goed opnemen. Als je wiet wilt laten opnemen moet je dat doen in boter, melk of andere vette dingen. Je kunt het bijvoorbeeld een kwartiertje koken in de melk, dan wordt de THCA omgezet in THC en bind het zich aan de melk. Die melk zou je door de thee kunnen doen.

Wiet is op zichzelf dus niet werkzaam en het moet eerst verhit worden voordat de THCA omgezet wordt in de werkzame vorm THC. Als je dat in een thermoskan wilt gaan doen, zal het misschien wat langer duren. Zorg dat de inhoud goed heet is.

Fool

Badass junkie
Ik zou niet de eerste keer orale wiet op een schooluitje nemen, dikke kans dat je zó stoned wordt dat je niet meer fatsoenlijk kunt lopen en dan gaan ze zich al helemaal dingen afvragen. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als het je al lukt om de wiet actief te laten binden met vet in je thermoskan, dan is het echt vragen om problemen op het schooluitje. Wiet oraal gebruiken zorgt over het algemeen voor een VEEL heftiger effect, je jointje zal daar nooit bij in de buurt komen. Als het mee zit heb je het naar je zin en ben je echt zo stoned dat je totaal niet kunt functioneren. Als het tegenzit dat ga je zo hard dat je er ziek van wordt en misschien zelf het idee hebt dat je dood gaat. Kortom, niet echt heel handig op een schooluitje lijkt mij zo.

En hoe was je van plan om tijdens het schooluitje ongemerkt wiet in een coffeeshop te gaan scoren dan?

Beter ben je gewoon een keer een dagje niet stoned, het zou je verbazen hoe leuk dat zijn.

Bovenaan