Heb een vraag over wietthee, als ik wiet rook bewaar ik altijd een maand of twee alle takjes en zet hier thee van. Iedere keer probeer ik het op een andere manier de eerste keer heb ik het gewoon een half uur in heet water met wat boter laten weken geen effect gehad. De tweede keer heb ik het een paar minuten doorgekookt en nog een half uur laten weken en weer bijna geen effect maar toen ik een joint rookte ben ik wel gaan slapen. Nu ben ik weer thee aan het maken ga het een dik uur laten doorkoken en hoop dat ik nu eindelijk een keer er echt wat van merk. Nu is mijn vraag hoe kan ik het beste de thc in het water los laten komen. Ik heb nu een beetje vloeibare boter erbij gedaan gewone Becel en laat het een uur zachtjes doorkoken. Gebruik per keer ongeveer 0.7 gr takjes en wietkruimels. Is de laatste methode goed of kan iemand me nog wat adviezen geven hierover. Ben nu bezig met een kop goed doorgekookte thee met wat boter. Of geeft wietthee altijd maar een milde high hoeveelheid of ligt het aan de manier hoe ik bereid? Ik zal straks wel laten weten of het deze keer wel goed werkt neem het over een uur op een lege maag en rook pas minimaal een uur na inname me eerste joint in de hoop dat ik van de thee zelf stoned high wordt..