Ellesdee zei:ik hou nie van wijn... bah
MetaalKonijn zei:Pakken zijn enkel bestemt voor ijsthee, en melk, dudette, in mijn nederige opinie.![]()
![]()
Komt gewoon omdat ik 't stiekem enkel doe voor de kurk :P
Ellesdee zei:ik hou nie van wijn... bah
WAT DOE JE HIER DAN?![]()
![]()
![]()
MetaalKonijn zei:*hoort grote stilte en ziet westernplant voorbij rollen.
kút.

hehe een goedjeMetaalKonijn zei:*hoort grote stilte en ziet westernplant voorbij rollen.
kút.
Lana zei:Witte Canei!!!!!
Ze zeggen weleens dat je die niet tot de wijnen mag rekenen. Maar ik noem het wijn, en hij 's super!!![]()

zommes zei:Wijn uit een pak is ontzettend smerig en je krijgt er gegarandeerd hoofdpijn van.
Mijn 'favo wijn' is Franse Medoc.
zommes zei:Wijn uit een pak is ontzettend smerig en je krijgt er gegarandeerd hoofdpijn van.
Mijn 'favo wijn' is Franse Medoc.
MetaalKonijn zei:Verdacht weinig rode wijn liefhebbers, merk ik op.
dallandra zei:ik houd van zoete witte wijn,maar in de supermarkt weet ik nooit welke ik moet kiezen..iemand nog aanraders?
Wijnboeren komen om bij schoonmaken vat
PERIGUEUX - Een bejaarde Franse wijnboer en zijn zoon zijn donderdag gestikt in giftige dampen uit een wijngistingsvat. Dat meldden de Franse autoriteiten vrijdag.
De wijnboer wilde een oud vat schoonmaken. Hij kwam door verstikking om het leven toen hij het vat opende dat ruim een jaar gesloten was geweest. Zijn 47-jarige zoon schoot hem te hulp, maar verloor zelf het bewustzijn en overleed eveneens.
minn zei:Ik heb mijn wijnpak laten vallen, rode wijn, op mijn rode kleed.
Zie je toch niet, dacht ik.
Deze ochtend, schrik me een hoedje![]()
Een vet grote donker-donkerrode plek op mijn normaalrode kleed![]()
Jeller zei:nu moet je heel je kleed bewijnen, dan is je vlek weg![]()