Wil eens iets anders proberen.

Rubaboy

Newbie
Hallo.

Ik wist niet juist waar ik dit bericht moest laten dus doe het maar hier.

Ik ben al een tijdje verslaafd aan wiet/hasj.Heb ook een keertje XTC geprobeerd maar vond het iets te "zwak". Maar ik wil eens iets anders proberen. Nog niet direct LSD of heroine, maar iets waar je toch bij tripd, maar niet te extreem. Wel dat is het juist, ik weet niet juist wat ik nu eens moet proberen...

Ik heb al over alle drugs een beetje zitten opzoeken maar ik zou echt niet weten wat te nemen.

Kan iemand mij verder helpen?

Groetjes :stoned:

Einstein

Badass junkie
Rubaboy zei:
Heb ook een keertje XTC geprobeerd maar vond het iets te "zwak".
In dat geval kan je beter meteen aan de heroïne ja :sunglasses:
Voor het geval je het ook nog eens echt van plan was: doe het niet, neem sowieso maar geen drugs als je heroïne naast LSD zet en denkt dat je van hero gaat "tripden". Als je per se high wil worden kan je ook een biertje drinken.

kaasbaas

Badass junkie
Ik zou zeggen, 2c-b.. Is iemand het daar met mij eens? Maar, kick eerst is af van die wiet. Er zijn nog vele drugs die veel verslavender zijn, vooral lichamelijk. Bovendien zal het afkicken van wiet je ook belonen! Je tolerantie verdwijnt, het bespaard geld en als jij de touwtjes in handen hebt kun je best weer is blowen, wat je dan een stuk beter zal voelen.

Hoe dan ook, ik ben hier niet om te beoordelen hoe jij met drugs om gaat. Veel mensen die beginnen met truffeltjes als ze iets willen voor het trippen maar lees je wel goed in over deze drug. Kennis is macht, vooral als het om psychedelica gaat. Grote kans dat je niet de tijd en/of plek heb om dit middel te gebruiken, maar dat moet je zelf maar uitzoeken. Als veel informatie over truffels zoekt dan zul je ook wel informatie vinden over de setting (de plek waar je tript) en hoe je die het beste kan aanpakken.

Nog even terug komen op je verslaving. Een verslaving heeft vaak wel een reden, je gebruikt een middel en blijft het gebruiken omdat het iets goed voor je goed. Dat betekend waarschijnlijk ook dat er iets gaande is wat jij zwaar kut vind. Om dan te gaan trippen is geen aanrader, zorg gewoon dat je helemaal lekker in je vel zit en geen drugs nodig hebt.

raZiel

Experimenterende gebruiker
XTC zwak? Ik vind een redelijke dosis xtc sterker aanvoelen dan speed. 2 c-b lijkt me ook wel een leuke om te nemen, die staat in ieder geval ook op mijn lijstje :) Als je echt een sterke gevoel wilt ervaren moet je waarschijnlijk basecoke proberen of methamfetamine. Als je echt goed vaag wilt worden is PCP wel iets voor jou en anders is er altijd nog datura om de trip van je leven te hebben + het is nog gratis ook! :hearteyes: Succes in ieder geval!

Einstein

Badass junkie
Vergeet nootmuskaat niet :hearteyes:
En voor het geval er hier nog grapjassen langskomen die echt van plan waren datura, PCP, meth of nootmuskaat te gebruiken: doe het niet.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Einstein zei:
Vergeet nootmuskaat niet :hearteyes:
En voor het geval er hier nog grapjassen langskomen die echt van plan waren datura, PCP, meth of nootmuskaat te gebruiken: doe het niet.

Amen :P klinkt als zoeken naar een naald in een hooiberg in mijn oren. Zou voor trippen ook truffels of 2c-b, DMT (DMT misschien als al meer ervaring hebt best intens maar wel kort)of iets proberen wat ook niet een (te) lange werkingsduur heeft en met weinig beginnen, bijnemen kan altijd nog. Kan wel het hele alfabet uitspugen maar dat doet google al voor me :grin:
En zorg uiteraard voor een weegschaal ga niet 10mg met het blote oog even schatten, maar hoef ik vast niet te zeggen, MAAR better safe then sorry, is wat ik altijd zeg :smoke:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Dr Gonzo zei:
Daro-hoestcapsulles...

^dit, koop wel 2 doosjes, want van ééntje voel je niks (of amper, serieus).
Of koop beter Daro Hoestprikkeldempende tabletten voor kinderen, goedkoper dan de caps en werken sneller. Hier van heb je 3-4 nodig.

spacelord

Wijs gebruiker
Beanhead zei:
Ketamine

echt tripd

Ja laat hem zich gelijk voor de eerste keer een K-hole snuiven..Daaronder ga je niet trippen van keta, je wordt er alleen kankervaag van.

En je moet LACHGAS proberen! Dit is ideaal om een keer op een rustige manier dissociatie te ervaren :grin:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Mijn overige gedachten houd ik maar even achterwege die ik hier kan neerzetten...
maar ik zou ook zeggen 2C-B of evt. 2C-I al je langer wilt?

cropp

Badass junkie
DamienDope zei:
Dr Gonzo zei:
Daro-hoestcapsulles...

^dit, koop wel 2 doosjes, want van ééntje voel je niks (of amper, serieus).
Of koop beter Daro Hoestprikkeldempende tabletten voor kinderen, goedkoper dan de caps en werken sneller. Hier van heb je 3-4 nodig.
10 capsules en níet meer de eerste keer, anders geniet je er echt niet van, voor zover dat uberhoubt al kan...

Bovenaan