wil wat weten over xtc...

djinaan

Newbie
Hallo luitjes,

ik ben geinteresseerd om een keer XTC uit te proberen samen met mijn vriend.Maar omdat we echte beginners zijn wil ik me toch goed voorbereiden zover dat kan.Welke pillen raden jullie aan (mg)en waarom raden jullie deze aan,wat voor gevoelens wekken ze op.Ik en mijn vriend willen samen een hele relaxte avond meemaken met veel spirituele muziek zoals enigma en vooral sexueel/erotisch genieten en ook daarbij weer energie hebben en veel lustgevoelens etc......Enneh waar kan je die dingen aanschaffen???....

Mac...

Badass junkie
XTC, echt wel leuk als sexueel/erotische ervaring, maar denk dat je daar de eerste keer je hoofd nog niet echt naar hebt staan, maar sommige mensen juist weer wel. Zeker een leuke drug, Verliefdheid slaat je zowat letterlijk om je oren de eerste keer, geweldige ervaring. Wat voor pillen kunnen we je aanraden: Geen één, want: kleur, smaak en opdruk zeggen helemaal niks over de pil. (hè Bal0n). Waar je ze vandaan haalt? tja, bij de plaatselijke dealer normaal gesproken. Is soms ff zoeken, maar als je er eenmaal ene kent is het vaak niet meer zo moeilijk. Veel succes en vooral veel plezier met jullie nieuwe ervaring.

Ow ja en dan nog iets (dit moet ff van mijn morele ik)
Denk eraan hè, met mate...

Begin met 1/2 of 1/4 pil.
Je doet het de eerste keer en weet niet hoe het gaat vallen.
Bijslikken kan altijd nog.
Erotiek is mooi, maar plan de avond niet helemaal vooraf uit.
Zorg dat je op alles voorbereid bent,en laat de avond zichzelf leiden.
Misschien krijg je wel zin om je te bewegen en is enigma niet goed genoeg.

Voor mij was de eerste pil een openbaring.
Ik merkte dat bepaalde patronen in mijn denken puur lichamelijk zijn en niet geestelijk.

Marlon

Belezen gebruiker
Anonymous Coward zei:
Ik merkte dat bepaalde patronen in mijn denken puur lichamelijk zijn en niet geestelijk.

Wauw, zo had ik het nog nooit bekeken, maar nu je dat zo zegt zit daar inderdaad iets in! Thanks!

Mac...

Badass junkie
Anonymous Coward zei:

Logisch toch, heb je nog nooit van spiergeheugen gehoord. Dat je bepaalde dingen doet zonder erbij na hoeven te denken. En je doet het dan toch goed. Eén van de bekendste dingen is wel het lopen, je denkt niet: ...links voor rechts, rechts voor links... Je doet het gewoon automatisch.

ps. Het heet wel spiergeheugen, maar het komt uiteindelijk wel van de hersens.

Bal0n

Badass junkie
Nee, de meeste "spiergeheugens" ( ik zou mn god de jusite term niet weten) zitten in je ruggenmerg. Zelfde als met alle reflexen :)

Nee, niet spiergeheugen.

Mijn lichaam maakt(te) stoffen aan die heel erg lijken op "erop" zitten (stress+euforie).
ADHD? + een lichte psychose?
Maakt niet uit.

Ik heb later geleerd dat gezond eten en een beetje sporten ervoor zorgen dat mijn mijn hersenen ook wat gezonder worden , werkt beter dan als don-quichote tegen windmolens vechten.

Bovenaan