wilde paddo's

pjotsky

Newbie
ik heb eens een vraagje over zelf paddo's plukken in de natuur,
weet er iemand waar ik gedetaileerde info kan vinden over welke paddestoelen je mag plukken om te trippen en welke giftig zijn??
dit zou ik op prijs stellen :grin:

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Je hebt er duidelijk geen verstand van. Tip, niet doen, of ga met iemand zoeken die veel weet van paddestoelen en ze kan herkennen. Een foto is niet voldoende om zeker te zijn. Smartshops zijn nog open :wink:

Goblin

Newbie
pluk die dingen zelf nou niet. Ik garandeer dat het fout gaat.
De paddo's die wij eten zijn meestal met een vrij moeilijk proces gekweekt.
Koop gewoon een bakje bij de smart shop en have fun.

pieter-b

Wijs gebruiker
ik ben eens, samen met een vriend en een paar paddestoelenboekjes paddos gaan zoeken..ze zouden vooral groeien op grasvelden, en we hebben er inderdaad honderden gevonden..
al met al denk ik toch zeker 15 verschillende soorten die allemaal precies op de paddos in het boekje leken. na alles opgebikt te hebben zijn we van geen enkele soort gaan trippen. gelukkig ook niet dood gegaan :)
maar als je ze gaat zoeken, heb je echt iemand nodig die er ervaring mee heeft.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
nou, ik kon die van mij niet meer terugvinden, ik had ze gekocht toen ik stoned was, en ze ergens in huis gezet, heb daarna een feestje gehad. En ze waren dus twee weken zoek, bleken ze achter de houten wand te staan, lol :grin: :grin:

pieter-b

Wijs gebruiker
ipv een kweeksetje kun je natuurlijk ook losse sporen kopen en guerilla kweken.
als paddos straks harddrugs zijn, en je hebt een kweeksetje, ben je op papier harder de lul dan met een paar wietplantjes.

Bovenaan