Witte Domino's

050Droga

Newbie
Beste, DF-ers

Allereerst superforum !, ik lees hier regelmatig en nu heb ik zelf een vraag vandaar dat ik me
geregistreerd heb.

Het is weer zo ver, over een kleine week staat er weer een feestje op de planning.
Alleen is het zo dat het laatste feestje ( 2.5 maand geleden) wat tegenviel. Ik had die avond
2 domino's meegenomen, na inname van een halfje duurde het echt ontzettend lang, denk wel 2 uur. Wat ik uiteindelijk vond tegenvallen was dat de pil er niet 'inklapte', maar heel geleidelijk opkwam zetten en dat ik niet echt super lekker ging.

Een halfjaar geleden heb ik de rode supermans gehad en die waren voortreffelijk na drie kwartier na inname ging ik even zitten en BOEMM daar kwam die al :hearteyes:

Mijn vraag is:
Ligt het aan de pil of aan mijzelf dat ie niet 'inklapte', zoals de supermans.
Beide keren waren de pillen getest supermans op 194mg en dominos op 171mg, genoeg slaap gehad en gezond geleefd.

Hoop dat jullie me der mee kunnen helpen, ik zit er namelijk over te twijvelen om nogmaals de domino's te nemen...

Cheers,

050Droga

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Als ze getest zijn en dezelfde stof bevatten, maakt het niet uit welke je neemt. De werking van XTC zal nooit voor 100% hetzelfde zijn als de vorige keer, dat komt omdat er drie dingen zijn die invloed hebben op de werking:

- Set
- Setting
- Dosis

Je set is eigenlijk je mindset, hoe voel je je? Heb je er zin in? Ben je moe? Ben je bang dat de pil verkeerd valt omdat dat de vorige keer met deze pillen ook gebeurde? Alles heeft invloed op hoe de pil uiteindelijk werkt. Daarom denken mensen vaak dat er een verschil tussen logootjes zit, omdat ze met het ene logo een goede ervaring hadden en met het andere een minder goede ervaring. Je verwachting van dat ene logo baseer je dus op vorige ervaringen. Als je jezelf weet te overtuigen dat een logo geen verschil maakt, dat zal het ook geen verschil meer maken welke pil je neemt. Als er maar MDMA in zit.

Verder heb je nog de Setting, dat is je omgeving en locatie en de mensen om je heen. Uiteraard zijn ook die van invloed op hoe de pil valt.

Daarnaast uiteraard dosis. Als je 2x zo veel neemt valt de pil veel harder. Mijn mening bij XTC is absoluut Less is more.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Smartie legt het al goed uit, je kunt ervaringen eigenlijk moeilijk vergelijken. Als de pillen getest zijn, maakt het niet uit welke je neemt. Alleen je dosage natuurlijk, maar XTC is gewoon MDMA met bindmiddel.
Een logo wil niet zeggen dat een pil beter is of niet, dat zit meestal tussen de oren. Als iemand een goede ervaring heeft met XTC associëren ze dat met de pil die ze genomen hebben, terwijl het gewoon een goede ervaring was met MDMA. Ik vind het meestal ook onzin als mensen zeggen dat een (geteste) pil slecht is, maar ja, dat is mijn mening.

050Droga zei:
Ligt het aan de pil of aan mijzelf dat ie niet 'inklapte', zoals de supermans.
Het enige wat nog niet besproken is of je gegeten hebt of iets dergelijks, ziek was geweest of iets dergelijks. Het kan ook gewoon zijn dat de pil iets anders binnenkomt als de vorige keer, omdat je iets aan je maag had of iets dergelijks. Dat zijn ook nog eens factoren die mee kunnen spelen, de lichamelijke factor.

050Droga

Newbie
Ik begrijp het helemaal, tis een kwestie van factoren dus.
Nu ik idd terug denk naar het laatste feestje was ik echt bezig met; wanneer begint ie nou te werken.
Misschien dat het ook wat met me gewicht te maken heeft dat het langer duurde, weeg 122 kg - 1.81m - 21 jaar

Hoe zit het trouwens met eten, eten jullie veel of juist heel licht, en wat eten jullie dan voor een feestje en hoelaat voor inname.

bedankt voor de antwoorden :wink:

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Ik eet altijd een goede stevige maaltijd van te voren, ongeveer 3 uurtjes voor inname. Je moet wel genoeg energie hebben voor het dansen, dus eet niet te licht! Tijdens de space heb ik totaal geen behoefte aan eten, alleen aan drinken.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Als het een nachtfeestje is eet ik altijd normaal avondeten en dan voor we vertrekken nog een boterham en een stuk fruit of zo. Voor je op dat feestje bent en ready om wat in te nemen is er toch minstens weer een uur voorbij.
Je wil inderdaad niet op een lege maag door staan dansen, ik krijg rond 5 uur dan ook meestal buikpijn van het water in mijn buik :')

Bovenaan