In napoli is het bijna zelde prijs als hier voor een goeie spuit vol als je bij de gamorra gaat shoppen, de rest vd stad/land het dubbele of 2 dubbele voor een dik bolletje (hoe meer je haalt hoe meer korting, behalve bij gamorra, daar is het gewoon al goedkoop klaar (is ook altijd goeie daar), of je moet echt heel veel inkopen), de ene keer is het supersterk, en de andere keer is het versneden met allerlei troep waar je ook gelijk een allergische reactie onder je huid van krijgt zodra je het ingespoten hebt.. ik had het de eerste paar keer ook gerookt en gesnoven, snuiven werkt indd wel goed, alleen die vieze drek die maar vanuit je neus je strot door blijft druipen maakt me altijd misselijk.. ben ook voor het eerst gaan spuiten omdat alleen die witte te krijgen was... wel de beste flash ooit, maarja als je het vaak doet dan heb je op een gegeven moment amper een flash meer, ja samen met een hand vol benzo's etc. gemixt, dan wel, maar alles blijft maar opgehoogt worden en op een gegeven moment moet je gewoon ff tijdje rustig aan doen wil je weer eens een keertje goed stoned worden.. althans zo werkt het bij mij..
heb in zuid italie wel bruin gevonden, was de ene keer goed, de andere keer super slappe hap, na 3 uur roken nog niet stoned.. en als je het smolt om te spuiten werd het een soort stroop, dus als je niet snel genoeg was dan zat je spuit verstopt haha, dus maar weer ergens anders gaan shoppen!
die witte ruikt een beetje muffig, chemisch zuur achtig vind ik, als je het rookt smaakt het zoet ipv bitter (bruin) en snuiven doet niet echt pijn ofzo, als je pep gewend ben dan is het nix zegmaar.. spuiten doet ook niet echt zeer, het smelt zonder ascorbinezuur, lijkt net alsof je een spuitje met water zet...