Witte Michelen mannetje - 200mg

Kayo

Newbie
Hallo!

Eerste post hier, heb een aantal keer al xtc gebruikt en niet echt nagedacht over t aantal MG in de pil. (elke keer was fantastisch). Kreeg deze keer echter witte michelin mannetjes aangeboden van dealer, van 200mg. Hij zei dat hij ze had laten testen en ze bijna puur MDMA waren, en ze wel heavy stuff waren, 200mg namelijk, "echte knallers". (Kan ze niet op pillreports vinden)

Ik dacht er niet zoveel bij en vond t wel prima, maar zag toevallig net een topic hier waarin werd gewaarschuwd dat er laatste tijd zeer hoge dosages worden gedeald, tot wel 200mg.

Mijn vraag is nu of 200MG echt zo heftig is dat ik hiervoor moet passen en voor een lichtere versie moet gaan, als redelijk onervaren gebruiker (3 x gedaan in 1 jaar), of dat ik met één pilletje alsnog wel snor zit.

Alvast bedankt!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Het gaat meer om hoeveel mg's jij inneemt in plaats van hoeveel mg's er in een pil zitten. Bijvoorbeeld: een pil van 100mg kun je in halfjes nemen, een pil van 200 kun je beter in kwartjes nemen. Als een pil meer MDMA bevat moet je ervoor zorgen dat je er minder van inneemt (in vergelijking met een pil met minder MDMA), want dan krijg je nog steeds dezelfde hoeveelheid binnen en maakt het dus niet zo veel verschil.
Aangeraden wordt 1 a 1,5 x je lichaamsgewicht in te nemen aan mg MDMA. En laat zeker je pillen van te voren testen, dan weet je zeker hoeveel erin zit. Dat is wel heel belangrijk als je goed wil doseren, om te voorkomen dat je te veel neemt.

ooscaar

Wijs gebruiker
Exact, laat je pil van tevoren testen. Aangenomen dat er echt 200 mg in zit, wat best regelmatig voorkomt tegenwoordig, dan weet je dat dit inderdaad een echte sterke pil is. Slik zo een pil dan ook absoluut niet in een keer en je kan wel aannemen dat je over de avond niet meer dan driekwart pil moet nemen, afhankelijk van je gewicht. Meestal wordt gezegd maximaal 1.0-1.5 mg/kg lichaamsgewicht voor vrouwen en 1.5-2.0 mg/kg lichaamsgewicht voor mannen om verantwoordelijk te gebruiken en zo min mogelijk vervelende bijwerkingen te ervaren. Denk dus niet van: 'oh, het is een pil dus ik kan het wel in een keer nemen', want uiteraard gaat het gewoon om de dosering.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Nadeel is dat je je pillen hiervoor niet hebt laten testen en het testresultaat daar dus niet tegen af kunt zetten. Maar houd je vanaf heden gewoon hier aan:
ooscaar zei:
Meestal wordt gezegd maximaal 1.0-1.5 mg/kg lichaamsgewicht voor vrouwen en 1.5-2.0 mg/kg lichaamsgewicht voor mannen om verantwoordelijk te gebruiken en zo min mogelijk vervelende bijwerkingen te ervaren.
Dat is trouwens wel de verantwoorde dosis voor de gehele avond. Ik kijk altijd van te voren hoeveel ik wil nemen en dan neem ik de helft daarvan in het begin en doseer ik later nog twee keer een kwart van de dosering bij.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
KNIP

200mg is echt wel een mooie dosis. Als je geen tollerantie opgebouwd hebt ga je van 200mg toch wel knetterhard naar mijn mening... 1 snoep van 200 mg pure mdma is eigenlijk al teveel..

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Sorry tekzor maar ik ga toch een keertje knippen nu. Je blijft speculeren en vervolgens zeg je dat het niet mag, gewoon niet speculeren... Adviseren om te testen mag altijd natuurlijk.

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Pillen altijd laten testen. De testuitslag die ik via google te lezen krijg zegt dat de witte Michelin 4FA bevat. Dus helemaal geen xtc is. E wschijnbaar door iemand getest is op 140mg 4FA.

Meten is weten. Dus laat je pillen testen.

Lemmy

Badass junkie
Was een witte michelin op een hippyfeest in Groningen heb de hele nacht op de trampoline gezeten hangen haha zo lijp gek.vond m echt zeer fijn,d8e troep van tegenwoordig verneem k niks meer van.

Dat zegt helemaal niks over of het nu dezelfde pil was.

Bovenaan