Witte shit tussen me wiet.

TrippyShit

Badass junkie
thc zijn meer kristalletjes.. kleine flinkertjes. Maar het zal waarschijnlijk gewoon iets zijn dat met de plant te maken heeft.. Drop idd ff een foto anders kunnen wij ook niet zoveel.. Anders zou je misschien nog aan de man van de shop kunnen vragen wat het precies is??

vdk

Bewuste gebruiker
dat is wat ze wiet noemen :) al die kleine balletjes vormen een topje en die rooook je op

DailySmoker

Experimenterende gebruiker
TrippyShit zei:
thc zijn meer kristalletjes.. kleine flinkertjes. Maar het zal waarschijnlijk gewoon iets zijn dat met de plant te maken heeft.. Drop idd ff een foto anders kunnen wij ook niet zoveel.. Anders zou je misschien nog aan de man van de shop kunnen vragen wat het precies is??

Ja ik zou graag een foto neerzetten, alleen ik ben het kabeltje van me pc naar me camera kwijt.
En het is van een dealer, buitenwiet.

:wink:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Als het buiten wiet is, zit er misschien schimmel tussen?? Heb nog nooit zelf in m'n handen gehad, want de coffeshops zijn er niet voor niets! maar witte spikkeltjes in buitenwiet, dan denk ik meteen aan schimmel/rot..

dain

Bewuste gebruiker
Hier een foto van hoe kristalletjes eruit kunnen zien:

en ja, dit is zeker niet de beste wiet, gewoon white widow, buitenkweek dacht ik, die ik nog had liggen, ik dacht dat die wel het dichtst bij jou wiet zal aanliggen, dus maar even rap fotootje genomen :)

Tip: bekijk de wiet gewoon eens met een vergrootglas, zie je al veel meer.

cropp

Badass junkie
als je die witte dingetjes 2 millimeter groot zijn hoort het niet in je wiet en dan zou ik het ook niet oproken, als het er uit ziet zoals hierboven zou ik meteen een joint draaien want dat ziet er lekker uit

Bovenaan