gewoon gegeten en thee van gezet, ik zal ff n trip verslag op zoeken,
12.30 ik neem de thee die ik een half uur eerder heb gezet. Met ongeveer 35 Morning Glory zaden er in
13.00 Nog ongeveer 15 zaden op gekauwd
13.14 Ik voel me een beetje zweverig (dat kan toch niet al zo snel? Placebo effect door mijn verwachting?). Ik voel me nog niet misselijk, maar wel erg moe en een vreemd loom gevoel in mijn armen en benen.
13.37 Ik voel nu zeker een effect van de zaden, ik verwacht dat er nu ieder moment iets kan komen, maar wat?
13.57 Er loopt een tintelend gevoel van mijn benen naar mijn armen, zeer plezierig. verder voel ik me nu high worden, en een lichte misselijkheid.
14.01 Ik zweef. waar is Femke? Ik wil haar knuffelen. Oja ze is bij het fries jeugd parlement… ik wil een knuffel van haar.
14.09 Een beetje tijd vertraging, verder gaat het zweef gevoel door.
14.17 de tijd vertraging lijkt nu weer weg te zijn. Vreemd. Ik lijk een beetje een plateau te bereiken, helaas het word niet sterker. Wel een zeer plezierig zweverig effect, als ik ga mediteren ga ik echt in alles op.Ik neem nog 15 zaden. Zo meteen neem ik ook nog een hijs Salvia 5X.
- Hier heeft een vriend iets geschreven.
14.36 Neemt een grote hijs Salvia 5X
Licht met de ogen dicht, lacht
Helemaal OUT OF SPACE
Kan weer beetje praten
Begint weer te lachen
Redelijk grote pupillen, heel wazig
Zegt WOW en dat het lang door gaat
Super big smile
Helemaal in trance
14.44 Brabbelt vage dingen zoals: we gaan recht voor uit!
- hier een klein verslag van de Salvia piek
Ik nam de hijs Salvia, en vloog meteen naar Salvia land. Met de zelfde prikkels in mijn benen die ik altijd heb met Salvia, maar het leek anders dan normaal, dieper en sterker. Er stond iemand achter me die vroeg of ik met hem mee ging. Naar de sterren en planeten. Maar als ik met hem mee ging, kon ik nooit meer terug komen. De wereld waar ik van weg kwam leek belachelijk, als een vreemde kamer die vooruit bewoog. Met vreemde hondjes die uit de muur staken (mijn vrienden, de andere personen in de kamer). Ik koos voor de wereld met de hondjes, en meteen was ik terug in de kamer, nog zwaar onder invloed van de LSA en Salvia. Maar ik kon weer zelf praten en schrijven.
15.00 WHOA SPACE! Alles heeft een rubber achtig sfeertje over zich heen. Het lijkt op een soort 2D speelgoed wereld.
15.25 mijn zicht is nog steeds een beetje rubber achtig, maar mijn denken is weer normaal en ik kom vrij snel terug naar aarden
16.01 Ik word nu heel snel weer nuchter. We gaan de stad in.
16.19 ik ben weer baseline