Woodrose

Himself

Belezen gebruiker
Ik heb 13 zaden gekocht in de smartshop.... ik heb er veel over gelezen en de meeste ervaringen waren met het standaard eten van de zaden... ik heb er eerst 8 gegeten.... ik voelde niks, heb ik van de rest thee proberen te maken.... voelde nog steeds niks. heeft iemand ervaring met deze hallucinerende drug, en kan die me dan vertellen hoe je het inmoetnemen.... ??

Mac...

Badass junkie
Ja, ik heb er ook ervaring mee, maar bij mij werkte het ook niet
Volgens mij is dat net zoiets als salvia, waar je gevoelig voor moet zijn.

oane

Experimenterende gebruiker
ik heb (nog) geen ervaring met woodrose, maar wel met morning glory's, t zijn zeden met de zelfde stofjes :grin: mischien kun je die eens proberen? heb je de laatste tijd nog een andere drug genomen? mischien heb je daar door een kruis tolerantie gekregen.

Himself

Belezen gebruiker
hoe heb je die morning glorys genomen dan? gewoon gegeten of nog andere fratsen mee uitgevoerd? en hoe was de trip :sunglasses:

oane

gewoon gegeten en thee van gezet, ik zal ff n trip verslag op zoeken,

12.30 ik neem de thee die ik een half uur eerder heb gezet. Met ongeveer 35 Morning Glory zaden er in

13.00 Nog ongeveer 15 zaden op gekauwd

13.14 Ik voel me een beetje zweverig (dat kan toch niet al zo snel? Placebo effect door mijn verwachting?). Ik voel me nog niet misselijk, maar wel erg moe en een vreemd loom gevoel in mijn armen en benen.

13.37 Ik voel nu zeker een effect van de zaden, ik verwacht dat er nu ieder moment iets kan komen, maar wat?

13.57 Er loopt een tintelend gevoel van mijn benen naar mijn armen, zeer plezierig. verder voel ik me nu high worden, en een lichte misselijkheid.

14.01 Ik zweef. waar is Femke? Ik wil haar knuffelen. Oja ze is bij het fries jeugd parlement… ik wil een knuffel van haar.

14.09 Een beetje tijd vertraging, verder gaat het zweef gevoel door.

14.17 de tijd vertraging lijkt nu weer weg te zijn. Vreemd. Ik lijk een beetje een plateau te bereiken, helaas het word niet sterker. Wel een zeer plezierig zweverig effect, als ik ga mediteren ga ik echt in alles op.Ik neem nog 15 zaden. Zo meteen neem ik ook nog een hijs Salvia 5X.

- Hier heeft een vriend iets geschreven.

14.36 Neemt een grote hijs Salvia 5X
Licht met de ogen dicht, lacht
Helemaal OUT OF SPACE
Kan weer beetje praten
Begint weer te lachen
Redelijk grote pupillen, heel wazig
Zegt WOW en dat het lang door gaat
Super big smile
Helemaal in trance

14.44 Brabbelt vage dingen zoals: we gaan recht voor uit!

- hier een klein verslag van de Salvia piek

Ik nam de hijs Salvia, en vloog meteen naar Salvia land. Met de zelfde prikkels in mijn benen die ik altijd heb met Salvia, maar het leek anders dan normaal, dieper en sterker. Er stond iemand achter me die vroeg of ik met hem mee ging. Naar de sterren en planeten. Maar als ik met hem mee ging, kon ik nooit meer terug komen. De wereld waar ik van weg kwam leek belachelijk, als een vreemde kamer die vooruit bewoog. Met vreemde hondjes die uit de muur staken (mijn vrienden, de andere personen in de kamer). Ik koos voor de wereld met de hondjes, en meteen was ik terug in de kamer, nog zwaar onder invloed van de LSA en Salvia. Maar ik kon weer zelf praten en schrijven.

15.00 WHOA SPACE! Alles heeft een rubber achtig sfeertje over zich heen. Het lijkt op een soort 2D speelgoed wereld.

15.25 mijn zicht is nog steeds een beetje rubber achtig, maar mijn denken is weer normaal en ik kom vrij snel terug naar aarden

16.01 Ik word nu heel snel weer nuchter. We gaan de stad in.

16.19 ik ben weer baseline

Himself

Belezen gebruiker
bedankt man... jah die salvia combinatie doet het hem altijd wel opzich :P... maar hoe heb je die thee precies gezet, of gewoon normaal thee zetten.... en hoe lang laten borrelen? want zo'n tripje is opzich redelijk geinig...

Mac...

Badass junkie
krijg toch wel de neiging om het ook nog eens te proberen. :P
Ben altijd in voor nieuwe ervaringen.
Bij mij gebeurde dus helemaal niks, maar ja tripmiddelen hebben dat wel vaker. Is ook één van de redenen dat ik liever synthetisch pak, weet je in ieder geval zeker dat het werkt.

oane

hoezo is synthetisch beter? die stofjes lijken vaak veel op de natuurlijke, of ze worden van natuurlijke dingen gemaakt. en mescaline en dmt zijn bijde eerst in de natuur gevonden, en toen pas synthetisch gemaak.

de thee heb ik van vermalen zaden gemaakt, en gewoon kokend water er over heen gegooid.

ik heb nu 4 morning glory's staan (van nog maar 10 cm) en 10 zaden geplant :) als ik na de zomer genoeg zaden geoost heb kan ik er mischien wel wat naar mensen opsturen.

Mac...

Badass junkie
Ja uiteindelijk komen alle grondstoffen van de natuur, maar zijn ze toch eerst synthetisch bewerkt voordat ze als drug gebruikt kunnen worden. Is idd ook wel vrij subjectief wat ik zeg, maar heb het idee dat 100 % natuurlijke middelen bij mij niet doen wat ze horen te doen.

oane

mischien moet je eens een extract van DMT houdende planten uitproberen. denk dat dat wel goed werkt en 100% door de plant zelf gemaakt.

Bovenaan