Word GHB slecht?

geekos

Bewuste gebruiker
Mja de topic titel beschrijft het zo wel eigenlijk, de laatste keer dat ik GHB deed hadden we nog 2/5 flugel flesje over. Ik was het al glad vergeten maar mijn maat die het bijhoudt begon er ineens over om het na de examens eens te doen, ik was al glad vergeten dat we het nog hadden. Wordt GHB schadelijker/slechter na verloop van tijd of is dat geen probleem als het luchtdicht bewaard wordt?

Elfquest

Bewuste gebruiker
Dat ligt eraan...
Is het met demi water gemaakt niet. Is het met gewoon water gemaakt dan kun je het niet lang bewaren.

Nu heb ik volgens mei een foutje gemaakt...
ik had net nieuwe G gekocht en ik kreeg niet in een flugeltje, dus toen ik thuiskwam heb ik het overgegoten in een flugelflesje. Wat ik vergeten was, was dat ik de dag ervoor dat flugeltje had omgespoeld met wat vruchtendrank (zonder fruchtvlees). Kan ik het zo nog een weekje bewaren, of gaat deze G nu echt slecht worden?

ZZZZZZZZZ

Newbie
Voor wat het waard is: denk het wel.Dat beetje van vocht dat er inzit zal de hele zooi niet gaan verknoeien. Water dat slecht word (brak) is nu ook weer niet zoooo slecht dat je van een percentje op 5 ml (iets van niks dus) ziek gaat worden GHB zelf ik heb ik nog niet slecht weten worden, en heb er van 5 maanden oud gehad.
Dus dat zit wel goed

Bovenaan