WTF? IK VREET MN HELE BEK OP!!!

Hans

Wijs gebruiker
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je iets eet en dat het net lijkt alsof je al je tanden en je tong in je mond aan het vermalen bent? Dat je het verschil niet meer weet tussen je tanden/tong en het eten. Of dat het net lijkt alsof je tanden los in je mond zitten en dat je ff in de spiegel moet kijken?

Zo heel af en toe schrik ik hier ongelofelijk van maar op andere momenten kan ik er om lachen.

Stylus

Belezen gebruiker
Heb de laatste tijd wel vaak dat ik droom dat al mn tanden uitvallen.. Maar dat heeft niet zo veel te maken met het topic, nietwaar? :wink:

Funky Monkey

Badass junkie
Ik heb het ook 1 keer gehad toen ik al 2 dagen wakker was van de pep een een bad trip had / kreeg... maar of dat je nou gerust steld weet ik ook niet :beer:

dirtbag

Bewuste gebruiker
heb ik wel een paar keer gehad ja, ik dacht oko een keer dat ik me wangen van binne helemaal kapotgebeten had, en maar voelen met me vinger of et niet echt zo was:P
was niet echt dus :P

sjaartrol

Bewuste gebruiker
aleens gehad, maar was onder paddo's...
en ook nie zo extreem dat het leek of ik mn hele mond opat, maar toch heel raar in ierder geval

DirEnGrey

Experimenterende gebruiker
Jah, ik heb het weleens gehad, maar als ik onder het trippen eet, heb ik meestal dat m'n onderkaak losraakt van m'n hoofd (voor mn idee dan) en dat vind ik creepy en grappig :P maar meestal wil ik dan niet meer eten, omdat ik 't plezier van eten niet meer kan inzien.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik weet niet of ik dat gevoel heb maar ik weet wel dat als ik eet onder mijn trip dat ik zeer veel last heb van een droge mond.
ik krijg niks doorgeslikt, bijt heel de tijd op men tong.
maar toch weet ik dat het niet zo is. maar is wel vervelend.

Marten!

Bewuste gebruiker
Ik heb wel vaak op paddo's dat als ik iets aan het eten ben en ik kijk dan in de spiegel dat het net lijkt alsof mn kaken in heel veel stukjes gebroken zijn en afzonderlijk van elkaar bewegen :beer:

Ionesco

Experimenterende gebruiker
Wat ik juist vaak heb is dat het net lijkt alsof als mn tanden scheef staan, dat ik zoveel druk op mn tanden heb gezet dat ze andere kanten zijn gaan buigen...

Eerste keer raakte ik zelfs een klein beetje in paniek, dacht dat naar de tandarts zou moeten en dat zelf hij niet zou weten wat ie eraan kon doen.

Maar sinds de eerste keer, elke keer dat ik dat denk besef ik dat het helemaal belachelijk is, vooral als je dan in een spiegel kijkt en alles (in ieder geval je tanden) er normaal uitziet.

Bovenaan