Ben hier net nieuw en vind de meeste dingen rondom drugs wel interessant om te lezen en te doen natuurlijk
Heb in me leven al het een en ander uitgeprobeerd net als de meeste van jullie, maar wat me het weekend van vorige week toch gebeurde:
Ik kwam thuis nadat ik uitgeweest was, behoorlijk wat gedronken, voor de rest niks gebruikt. Zocht t niet om naar bed te gaan en dacht weet je wat ff een jointje... Ik dus een jointje roken, werd al een beetje dol, maar naar bed gegaan en toen begon t. Zat op de rand van me bed en toen begon me kast al te bewegen
was er echt van aant genieten, paar minuten erna kreeg ik een ware xtc trip
ik begon gewoon te kauwen, echt superveel energie, stond gewoon straks en dan allemaal van één miezerig jointje (en de nodige alcohol dan...) die trip duurde ongeveer een half uurtje geloof ik en toen ben ik naar bed gegaan. Maar kon niet slapen, me vriendin sliep op dat moment thuis omdat zei met haar vriendinnen mee uit was geweest
. Maar het leek gewoon 100% real dat ik sex met haar gehad had die nacht, en niet maar éen keer
. Al met al heb ik ook nog een hele tijd wakker gelegen (een uurtje of drie) na alcohol i.c.m. weed, dit was ook geheel nieuw voor mij want normaal is t 10 minuten en dan ben je compleet weg. Vond t echt een geweldige ervaring, het leek erop dat ik gewoon momenten in m'n gedachten kon halen en die dan 100% echt weer beleven, was echt supervet.
Maar ja, afgelopen weekend nog een keertje geprobeerd... jammer maar na 10 minuten lag ik te slapen..
misschien nog meer van jullie met zo'n ervaring??
groeten
Heb in me leven al het een en ander uitgeprobeerd net als de meeste van jullie, maar wat me het weekend van vorige week toch gebeurde:
Ik kwam thuis nadat ik uitgeweest was, behoorlijk wat gedronken, voor de rest niks gebruikt. Zocht t niet om naar bed te gaan en dacht weet je wat ff een jointje... Ik dus een jointje roken, werd al een beetje dol, maar naar bed gegaan en toen begon t. Zat op de rand van me bed en toen begon me kast al te bewegen
Maar ja, afgelopen weekend nog een keertje geprobeerd... jammer maar na 10 minuten lag ik te slapen..
misschien nog meer van jullie met zo'n ervaring??
groeten