x inslag

melissa

Wijs gebruiker
ff snel....
melis gaat dus weer aan de x na 5 jaar.....
alleen zit ik met een groot probleem.....
iedere keer als ik x slik ga ik na een half uur super slecht....
zweten,misselijk duizelig,opvliegers alsof mijn strot word dichtgeknepen en mijn hoofd gaat ontploffen...
na een uurtje is t meestal over en voel ik me :hearteyes: .....
maarja al die bijverschijnselen voordat ik kan genieten vind ik dus maar niks.....
iemand hier ervaring mee......
en een halfje slikken zie ik ook niet blinken,want dan is de hele verhouding weg en moet ik nog een portie nemen....

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
sommige mensen hebben nou eenmaal meer last van bijwerkingen als andre, in feite vergiftig je je lichaam dus je lichaam komt dus in opstand tegen die troep vndaar die bijwerkingen, ik denk dat je der weinig aan kan doen.....

(correct me if i'm wrong) :wave:

Inga

Experimenterende gebruiker
hey Melissa

Wat jij beschrijft heb ik dus ook. Het liefst zou ik direct in dat LALA gevoel komen... jammer genoeg hang ik eerst boven de pot om daarna alles zooooo mooooi te vinden. :mrgreen:

zommes

Badass junkie
Het lijkt me dat dit met je leverproblemen te maken heeft Melissa, ik raad je aan om goed veel WATER te drinken (dus geen cola of iets dergelijks, geen alcohol) dat zorgt dat hij het minder te verduren krijgt...

Eigenlijk vind ik het niet echt slim. Zo'n aanval is er niet voor niets...
Maar veel plezier toegewenst hoor! :)

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Jeller zei:
veel vrouwen hebben dat.. komt gewoon omdat xtc troep is en je lichaam zich er tegen verzet

Niet alleen vrouwen.
:openmouth:

Heb ik ook weleens, en dan denk ik zo van '%$#!! Ik ga stoppen man, ik voel me slecht, kvind dit niet leuk!'

Maar na een tijdje gaat het gewoon super. :mrgreen:

Je moet gewoon positief blijven denken op zo'n moment, het gaat toch zo voorbij.

melissa

Wijs gebruiker
nou t was gezellignot.....
tjemig uiteindelijk ben ik thuis gebleven,ik was met geen mogelijkheid op gang te krijgen......
verrot niet geslapen,en mijn kaken doen pijn....
ze staan klem op elkaar......
ik heb t koud en heb een hele slechte after......
en nu moet ik door met een kleine uk,terwijl ik t gevoel heb of ik nog strak sta......waarschijnlijk is dat ook zo......
never nooit weer :(
oja mijn hoofdddddd gaat ontploffen geloof ik

GewoonVOL

Wijs gebruiker
melissa zei:
tjemig uiteindelijk ben ik thuis gebleven,ik was met geen mogelijkheid op gang te krijgen......
en nu moet ik door met een kleine uk,terwijl ik t gevoel heb of ik nog strak sta......waarschijnlijk is dat ook zo......

Wat isser prcies aan de hand? Kan je wat duidelijker zijn?

domzel

Belezen gebruiker
bedenk wel er zijn mensen die gewoon van nature niet of slecht tegen (bepaalde) drugs kunnen zoals mensen die bijv. niet tegen ibuprofen kunnen ofzo.

melissa

Wijs gebruiker
GewoonVOL zei:
melissa zei:

ik voelde me gisteren niet zo lekker na een pilletje x....
ik nam dat ding in met idd gemengde gevoelens,en zag de inslag al niet zo zitten.....
dikke 3 kwartier in spanning zitten wachten,toen verschenen de eerste zweetdruppels....gevolgd door een gevoel of mijn hoofd zwaar opgeblazen en rood was,warm dan weer koud....en uiteindelijk zwaar misselijk(braakneigingen maar er kwam niks)....
vervolgens ebte dat af en kreeg ik wel een lekker gevoel maar ik werd ook ontzettend loom....
keek uit mijn ogen alsof ik droopy was ofzo(totaal onsexy,dus die gratis drankjes kon ik wel vergeten :P )
uitijndelijk ben ik blijven zitten en toen t tijd was om te gaan kwam ik niet meer overeind,ik wou wel maar mijn lichaam dacht daar totaal anders over....
ik had t gevoel of ik slaap had(heel veel slaap)maar als ik mijn ogen wou dichtdoen werkte mijn hersenen gewoon door......
t was wel veel relaxter dan niet kunnen slapen met sos,maar toch...
ik heb net ff 2 uur geslapen,maar mijn kaken staan nog steeds stijf op elkaar......
ik moet echt moeite doen fatsoenlijk te praten :mrgreen:
heb nog steeds dat lome gevoel maar met meer energie dan gisteren...
eigenlijk voel ik me nu pas lekker :rolleyes: :rolleyes:
bijkomend voordeel,je word er wel ongelofelijk hitsig van zeg,met sos heb ik dat niet maar ik denk dat ik nou wel de hele nacht zin had gehad....
jammer dat t bij mannen zo niet werkt :wink: das maar beperkt....

GewoonVOL

Wijs gebruiker
melissa zei:
GewoonVOL zei:
melissa zei:

ik voelde me gisteren niet zo lekker na een pilletje x....
ik nam dat ding in met idd gemengde gevoelens,en zag de inslag al niet zo zitten.....
dikke 3 kwartier in spanning zitten wachten,toen verschenen de eerste zweetdruppels....gevolgd door een gevoel of mijn hoofd zwaar opgeblazen en rood was,warm dan weer koud....en uiteindelijk zwaar misselijk(braakneigingen maar er kwam niks)....
vervolgens ebte dat af en kreeg ik wel een lekker gevoel maar ik werd ook ontzettend loom....
keek uit mijn ogen alsof ik droopy was ofzo(totaal onsexy,dus die gratis drankjes kon ik wel vergeten :P )
uitijndelijk ben ik blijven zitten en toen t tijd was om te gaan kwam ik niet meer overeind,ik wou wel maar mijn lichaam dacht daar totaal anders over....
ik had t gevoel of ik slaap had(heel veel slaap)maar als ik mijn ogen wou dichtdoen werkte mijn hersenen gewoon door......
t was wel veel relaxter dan niet kunnen slapen met sos,maar toch...
ik heb net ff 2 uur geslapen,maar mijn kaken staan nog steeds stijf op elkaar......
ik moet echt moeite doen fatsoenlijk te praten :mrgreen:
heb nog steeds dat lome gevoel maar met meer energie dan gisteren...
eigenlijk voel ik me nu pas lekker :rolleyes: :rolleyes:
bijkomend voordeel,je word er wel ongelofelijk hitsig van zeg,met sos heb ik dat niet maar ik denk dat ik nou wel de hele nacht zin had gehad....
jammer dat t bij mannen zo niet werkt :wink: das maar beperkt....

Zo heb ik me ook wel eens gevoeld, maar bij mij duurt het nooit lang.
Wat mij altijd helpt om goed te voelen in dit soort toestanden is gewoon lekker in bed liggen, lichten uit, alleen een paar kaarsjes aansteken, en een lekker muziekje opzetten, en het liefst met iemand praten.

Heb je toevallig veel dingen aan je hoofd? Of heb je misschien een drukke week gehad?

Ik weet wel dat een slecht begin bij meerdere mensen voorkomt,
Ik heb het ook heel vaak. (Nooit op feesten :confused: )

Maar je moet gewoon voor jezelf beslissen of je XTC gaat gebruiken.
Want ik weet precies wat je bedoeld, en erg leuk isset niet.

Het is wel grappig dat je er hitsig van werd. :grin:
Ik ken meerdere mensen die dat hebben. Ik word zelden hitsig van XTC, maar mijn lul is in dat geval mijn laatste lichaamsdeel die ik omhoog krijg. :flushed:

Ik word meestal onwijs lief, emotioneel en gevoelig. Dat is wel grappig, want als ik nuchter ben, ben ik gewoon een klootzak. :openmouth:

Groetjes,
GewoonVOL.

melissa

Wijs gebruiker
noem me gek maar ik ga t zeker nog een keer proberen.......
t gevoel van x is zoveel lekkerder dan die van sos.. :hearteyes:
mischien waren er idd factoren die ervoor zorgden dat t niet helemaal ging zoals ik gepland had....
ik was wel al ontzettend moe voordat ik dat ding nam.....
de inslag is bij mij altijd zo geweest,maar over t algemeen voelde ik me daarna wappie......
dus t kan wel :rolleyes:
t niet kunnen slapen op x is zoveel beter dan t niet kunnen slapen op sos.....
en de comedown is ook een stuk milder.....
wel verrot is de bekketrekkerij,mijn vriendin zat me de hele tijd te iriteren.........hou is op met smoelen trekken....
en die klemkaken :( :( :( :( :(
eigenlijk zou ik sos kunnen laten voor wat t is,was t niet dat je x maar 1 keer per maand kan nemen wil je t leuk houden

GewoonVOL

Wijs gebruiker
melissa zei:
mischien waren er idd factoren die ervoor zorgden dat t niet helemaal ging zoals ik gepland had....
de inslag is bij mij altijd zo geweest,maar over t algemeen voelde ik me daarna wappie......
wel verrot is de bekketrekkerij,mijn vriendin zat me de hele tijd te iriteren.........hou is op met smoelen trekken....
eigenlijk zou ik sos kunnen laten voor wat t is,was t niet dat je x maar 1 keer per maand kan nemen wil je t leuk houden

Gek?! Nee joh!

XTC is gewoon lekker!

Misschien moet je de volgende keer met een halfje beginnen. Ik denk dat dat wel helpt.

Hmmm.. Straks ook effe een halfje nemen denk ik.. :openmouth:

Inga

Ik had zaterdagavond hetzelfde gevoel.

Eigenlijk had ik niet veel zin om uit te gaan, maar de kids zijn op vakantie bij mijn ouders.... dus ja toch maar een pil genomen. Wel tamelijk vroeg om 21 uur al want ik wou het absoluut niet laat maken aangezien ik zondag meubelen moet verkopen.Zoals altijd na een klein uurtje overgeven.
Omstreeks 22.30u op stap geggaan. Weinig bekende gezien. Ik kreeg geen woord uit mijn mond en zat wat rond te staren. En ik voelde me zo moe. Kaken lekker op elkaar geperst :rolleyes: En heb mijn vriend en broer alleen gelaten, ben om 00.30u in mijn bed gekropen en heb geslapen als een roosje. Stond op om 07.30u omdat vriend toen pas thuis kwam :smilingimp: Geen kater ik voelde me kiplekker beter dus dan avond ervoor. Maar pupillen stonden nog groot. Ik heb gisteren schitterend verkocht en ik voelde me super. Het gevoel of ik nog steeds op die pil zat. Op coke ben je dag nadien een wrak. X niet ,maar die bijwerkingen zijn zo .......grmbl :P

Ik hou het even voor bekeken met die pillen

melissa

Wijs gebruiker
toch weer een x deze vrijdag,met een halfje sos om eventueel bij te trekken mocht t weer verkeerd gaan.....
met een andere instelling deze keer.....
blijf ff rustig liggen totdat ik de inslag gehad heb,en ik neem 1 lijntje(let vooral op tje)voordat ik de pil inneem....
eigenwijs ik weet.....
maar ik wil toch echt een keer meemaken wat iedereen hier beschrijft....
vroeger nam ik ook eerst sos voordat ik x slikte en dat ging altijd goed zo wie weet....
zie alleen op tegen die kaakklem :(

qinn

Bewuste gebruiker
GewoonVOL zei:
melissa zei:

Gek?! Nee joh!

XTC is gewoon lekker!

Misschien moet je de volgende keer met een halfje beginnen. Ik denk dat dat wel helpt.

Hmmm.. Straks ook effe een halfje nemen denk ik.. :openmouth:

Euuhmm nee Xtc is niet bepaald lekker,
leg maar eens een pilletje 5 minute op je tong en dan wil je um al zo snel mogelijk uitsuuge.
Smaakt bijna selfde als paracetamol.
Goor dus. :wave:

Inga

melissa zei:
toch weer een x deze vrijdag,met een halfje sos om eventueel bij te trekken mocht t weer verkeerd gaan.....
met een andere instelling deze keer.....
blijf ff rustig liggen totdat ik de inslag gehad heb,en ik neem 1 lijntje(let vooral op tje)voordat ik de pil inneem....
eigenwijs ik weet.....
maar ik wil toch echt een keer meemaken wat iedereen hier beschrijft....
vroeger nam ik ook eerst sos voordat ik x slikte en dat ging altijd goed zo wie weet....
zie alleen op tegen die kaakklem :(

hey melissa,

Ik vind dat ook een goeie combinatie. Gewoon ook het feit dat ik bij X zo ups and downs gewaar wordt. En met een lijntje tussendoor heb ik dat niet. Het is precies of dat je terug in die zalige roes duwt. Met een halfje kom ik dan ook meer dan toe op een avond.

De laatste keer had ik geen coke op zak en ik voelde me echt niet lekker

JewCookie

Wijs gebruiker
een renie erbij slikken helpt volgens mij heel goed voor je maag.. een vriend van me doet dat ook altijd.. ik word zelf niet misselijk of zo van een pil..

Brandon

Bewuste gebruiker
zou het zelf een beetje zonde vinden heb namelijk als ik sos neem (wat ik bijna nooit doe ) en ik heb al xtc op voel ik bijna niets van de sos omdat het xtc gevoel overheerst (wel 2 pillen op dan :wink: ) achja wat jij hebt heb ik nog nooit gehad maarja als je veel aan je kop hebt en er al niet zo'n zin in hebt kan dat natuurlijk ook zijn bijwerkingen hebben :grin: heb zelf altijd een superavond met xtc. Doe het dan wel vooral met uitgaan :grin:
Veel suc6 de volgende keer :grin: :wave:
Btw die kaakklem waar jij het over hebt valt bij mij altijd erg mee maar is natuurlijk bij iedereen verschillend :smoke:

MissDior

Bewuste gebruiker
Ik heb van die maagtabletjes van de etos, en die werken perfect!!!
Sneetje brood met een maagpilletje, en dan 15 min later neem je de xtc, nerges last van!!

Domperidon Etos 10 mg
ze zijn ook nog es superklein, dus krijg je makkelijk af!

Probeer maar eens uit :wave:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
MissDior zei:
Ik heb van die maagtabletjes van de etos, en die werken perfect!!!
Sneetje brood met een maagpilletje, en dan 15 min later neem je de xtc, nerges last van!!

Domperidon Etos 10 mg
ze zijn ook nog es superklein, dus krijg je makkelijk af!

Probeer maar eens uit :wave:

Dat ga ik even uitproberen. :mrgreen: :wave:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Zorg gewoon dat je eiselijk all-you-can-eat spare-ribs gaat eten de volgende keer voordat je x pakt :grin: . Dan moet het in elk geval al een stuk langzamer gaan... Maar effe serieus: ik ga meestal effe buiten chillen als ie inslaat. gewoon lekker frisse lucht. Soms gewoon een rondje wandelen, dan ben je ergens anders mee bezig, en in de buitenlucht is het een stuk rustiger. De warmte binnenshuis helpt waarschijnlijk ook veel. Maar dan moet je dus wel weer oppassen als je weer van buiten naar binnen gaat. Kan nogal een klap zijn. Wat je ook doet: Doe voorzichtig en doe het met plezier :)

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Intoxicated zei:
Zorg gewoon dat je eiselijk all-you-can-eat spare-ribs gaat eten de volgende keer voordat je x pakt :grin: . Dan moet het in elk geval al een stuk langzamer gaan... Maar effe serieus: ik ga meestal effe buiten chillen als ie inslaat. gewoon lekker frisse lucht. Soms gewoon een rondje wandelen, dan ben je ergens anders mee bezig, en in de buitenlucht is het een stuk rustiger. De warmte binnenshuis helpt waarschijnlijk ook veel. Maar dan moet je dus wel weer oppassen als je weer van buiten naar binnen gaat. Kan nogal een klap zijn. Wat je ook doet: Doe voorzichtig en doe het met plezier :)

Ja dat doe ik ook wel eens! Is lekker ontspannend.

melissa

Wijs gebruiker
Intoxicated zei:

whahaha ik leg mijn basis altijd met chili met extra veel spekjes :)
ik heb vorigge keer idd niet veel gegeten....
hmmmm volgens mij eigenlijk niks,was veel te hieperdepiep....
ik heb ook geen water maar alcohol gedronken....wat mischien mijn kater verklaard.....
deze keer wat verandwoorder te werk gaan geloof ik......
en ik ga je tip zeker proberen,als hij inslaat zoek ik de frisse lucht op....
helpt mischien ook tegen dat opvlieger gevoel :rolleyes:

dizzy

mmtjaaa ik heb van dit fenomeen gewoon dus nog nooit gehoord , en nog nooit last van gehad ( van nature vrij hoge toleratnie voor dope, maar niet voor alcohol :P)

Frisko

Badass junkie
melissa zei:
Intoxicated zei:

whahaha ik leg mijn basis altijd met chili met extra veel spekjes :)
ik heb vorigge keer idd niet veel gegeten....
hmmmm volgens mij eigenlijk niks,was veel te hieperdepiep....
ik heb ook geen water maar alcohol gedronken....wat mischien mijn kater verklaard.....
deze keer wat verandwoorder te werk gaan geloof ik......
en ik ga je tip zeker proberen,als hij inslaat zoek ik de frisse lucht op....
helpt mischien ook tegen dat opvlieger gevoel :rolleyes:
mjah
ziek in je pens van mdma,tegen wie zeg je het!!!
ik kots bijna altijd als ik tegoei doorslik...
vind ut niet erg ook niet.
heb inmiddels al een diploma kotsen...
en een brevet lange afstandskotsen(hé psykaholic :wave: :P )

beetje minder nemen en jezelf sterk houden als je het voelt opkomen,idd frisse lucht kan ook goed doen...
ik krijg het altijd eerst benauwd voor ik kots...
denks da we gewoon last hebben van een zwakke maag oid... :wave: :)

Qocaïne

Badass junkie
melissa.. ben je niet gewoon alergisch voor mdma?
dat kan namelijk ook :)

ik zou je aanraden de x maar links te laten liggen :)

proton

Belezen gebruiker
veel eten voordat je aan de X gaat is NIET goed! Dat is vragen om maagproblemen! Zorg dat je minimaal 3 uur wacht na het eten en niet te veel eet!

Oja, heb je wel goeie pillen? Als je verkeerde pillen neemt met mcpp of zoiets erin, dan kun je ook ziek worden.

En X wil ie bij mij ook wel van steigeren.... :wink:

MissDior

Bewuste gebruiker
ik kots bijna altijd als ik tegoei doorslik...
vind ut niet erg ook niet.
heb inmiddels al een diploma kotsen...
en een brevet lange afstandskotsen

hahaha
Das bij mij precies hetzelfde!!!
Probeer toch eens die etos pilletjes, tis niet overdreven, die dingen werken echt!!

:wave:

Bovenaan