X rectaal

Arenshi

Bewuste gebruiker
heey, veel mensen zeggen dat het effect veel sneller komt als je x rectaal pakt... eeft dit dan ook langer effect en beter effect? kan me wel niet voorstellen dat mensen op een fuif naar toilet gaan om een paar pilletjes in hun kont te duwen :mrgreen: en ehm... overdosis X rectaal klinkt ook wel dom xD

Voel vry voor commentaar te geven :wave:

geox

Bewuste gebruiker
Pilletje wordt sneller opgenomen, dus snellere piek en sneller gedaan, denk ik dan toch..

Correct me if im wrong :)

Ook een brandende aars is niet zo prettig denk ik :tongueout:

Haha idd, ik hoor het al "Jongen van 19 sterft aan overdosis XTC, de jongen had 28 pillen rectaal naar binnen gewerkt"

Imke

Badass junkie
Re: x

Pwn3D zei:
mja ma ik zou eiglk liever persoonlyke ervaringen willen :grin:

Als je dat topic leest zie je dat praktisch niemand hier zo gek is om xtc in zn reet te proppen, maar doe gerust en vertel jouw ervaring dan.

Arenshi

Bewuste gebruiker
X

lekker vriendelyk ^^
Nouja het word gedaan en aangezien dit een drugsforum is en een acurate vraag gesteld is lykt het me niet zo moeilyk als je by die bepaalde doelgroep hoort een normaal antwoord te geven :mrgreen:

3970

Wijs gebruiker
Re: x

Saivy zei:
Als je dat topic leest zie je dat praktisch niemand hier zo gek is om xtc in zn reet te proppen, maar doe gerust en vertel jouw ervaring dan.

Maar, deuitzonderingen bevestigen de regel :grin: Ik duw wel eens het e.e.a. van achteren naar binnen, en ben daar vwb het effect zeer over te spreken. Snelle opname, soms net zo snel als sniuven, meer opname, waardoor je minder nodig hebt voor het zelfde effect oraal, een vlakke piek, en snellere come-down. Ik heb wel de ervaring dat het wat korter duurt als je het rectaal inneemt.

En erg belangrijk; neem 30-40% van wat je normaal oraal zou nemen om te beginnen, anders kun je wel eens onaangenaam verrast worden...vraag me niet hoe ik dat weet :flushed:

Hemi

3970

Wijs gebruiker
Ik zou adviseren om de pil te vermalen, en dan in twee vloeitjes te doen.(Of capsules) Eentje pluggen, en als je na 30 minuten niets merkt, 2e erbij.

Waarschijnlijk zal het bij XTC niet zo heel veel uitmaken, maar bij 2C-B bijvoorbeeld wil je echt niet teveel pluggen......Better be safe than sorry. Rectaal is gewoon veel effectiever, met een veel grotere opname...

DreamWeaver

Badass junkie
Doet dat eigenlijk pijn Hemi? Het erin schuiven lijkt me een aparte ervaring, maar dat is nog te overzien. Brand het niet als een motherfucker?

3970

Wijs gebruiker
Het inbrengen doet absoluut geen pijn, als je een dikke drol kunt uitkakken, is pilletje inbrengen met de vinger geen probleem, hooguit tussen je oren.

Het pilletje dat ik inbracht was heel (niet vermalen), en dat gaf wel een klein beetje een brandend gevoel. Maar niet vervelend, en maar een paar minuutjes. Als je rectaal wilt inbrengen moet je op een paar dingen letten:

-ga eerst een keer kakken, zodat je endeldarm leeg is. Of gebruik een klysma/anaaldouche. Hoe leger, hoe beter.
-gebruik zoveel mogelijk poeders om in te brengen (pil vermalen of MDMA) of los ze op in een paar ml water.(met spuitje inbrengen)
-ga na het inbrengen even languit liggen. Dan ben je eerder van het gevoel af dat je weer moet kakken.
-verklein de dosis als je rectaal inbrengt.Omdat bij rectaal inbrengen de stof tot wel 90% wordt opgenomen, itt tot 40-60% bij oraal, kan de inslag veel heftiger zijn.(heb ik gemerkt bij 2C-B)

Als je het goed doet, is het een prettige manier om in te nemen. Je hoeft geen rekening te houden met het feit dat je een volle maag hebt of niet, het werkt snel, je hebt minder nodig, en het geeft meestal minder bodyload.

Succes :wave:

3970

Wijs gebruiker
Flowkes zei:
Moet je die pil er dan Diep in steken ?

Rule of thumb; twee vingerkootjes diep....wat is dat, 5-6 centimeter? En, een tip van mij, probeer hem naar de zijkant te duwen als hij binnen is, dus tegen de slijmwand van de endeldarm. Als je hem midden in een drol duwt, zal de X weinig doen...die drol daarentegen heeft een feestje :wink:

Bovenaan