X5 + Witte duifjes

jacksenss

Newbie
Hallo,

Heb pas geleden mn eerste pil gehad, dat was een witte schijf met X5 erop.
Ingenomen, na 3 kwartier nog niks, nog aantal x uur gewacht, nog geen effect, dat was kut.
Gister heb ik 2 witte duifjes opgekocht.
Voor de 2de x ging ik het proberen, ze hadden een breeklijn en er stond een duifje op.
1 voor een vriend, 1 voor mij.
We pakten ze samen maar ook dit x geen effect bij mij.
Nou is mij vraag, volgende keer, kan ik dan beter evt. 2 schijven inkopen, zodat als de 1ste niet aanklapt dat ik nog een halve of 'n hele neem.
Sorry als ik hier iets doms neerpost, jullie zijn tenslotte degene waar ik met mn vragen op bouw :)

Mvg

EDIT : Mijn maat voelde trouwens ook niks, en die heeft wel al vaker gespaced, maar dat is ook alweer een tijdje geleden.
Ook las ik bv. dat ik misschien schijven heb gekocht waar weinig mdma (zeg ik nou iets raars?) inzit.
Kan je dan ook 2 van die schijven kopen zodat je toch het dubbele mdma krijgt zodat je toch nog gaat spacen , of is troep gwn echt troep.

Allemaal bedankt,

Shiva1982

Belezen gebruiker
jacksenss zei:
Kan je dan ook 2 van die schijven kopen zodat je toch het dubbele mdma krijgt zodat je toch nog gaat spacen , of is troep gwn echt troep.

Allemaal bedankt,

Ik heb hier maar één woord voor: testen :wink:

Delirium

Badass junkie
Gewoon goeie snoepjes kopen, dan heb je er gewoon maar één nodig.

jacksenss zei:
Mijn maat voelde trouwens ook niks, en die heeft wel al vaker gespaced, maar dat is ook alweer een tijdje geleden.
Ook las ik bv. dat ik misschien schijven heb gekocht waar weinig mdma (zeg ik nou iets raars?) inzit.

Allemaal bedankt,

Troep is gewoon troep. Het is simpele wiskunde dat als je een laag getal keer twee doet, er nog steeds een laag getal uit komt.

jacksenss

Newbie
Ok bedankt.

Nou weet ik dus al dat waar ik die schijve heb gehaald niet echt goede zijn dus.
Dat word iets anders zoeken..
Mvg

Delirium

Badass junkie
- Makkelijk om mee te nemen en te gebruiken.

- Soms goedkoper.

- Kan een lekkere combi van MDMA + pep zijn, prettiger dan puur MDMA.

Zoiets?

Everio

Bewuste gebruiker
Delirium zei:
Gewoon goeie snoepjes kopen, dan heb je er gewoon maar één nodig.

ik heb goede snoepjes altijd! (altijd minimaal 130mg) en toch als ik de hele avond space (of festival, van 3 uur tot 11 ofzo) heb ik echt meer nodig en doe het 1x per maand-2 maanden dus valt nog REUZE mee...

dus onzin wat je zegt...

jacksenss

Newbie
Yo mensen,

We kwamen erachter dat we nog 7 a 8 pillen hadden.
Ik en me maat (dezelfde) zaten in de garage, net terug van feestje, best bezopen en nog behoorlijk wat gesmoked.
We besloten om het weer te doen (ditmaal weer witte duifjes).
We namen beiden 2 in (heb gelezen dat ik dat beter niet kan doen en beter met 1 kan beginnen..maargoed)
Na 26 minuten (had me stopwatch aan op me foon) begon ik ineens een klap van energie te krijgen, en me hart begon wat harder te kloppen.
Verder geen problemen, ben een gezond persoon die niks verders gebruikt dus ik dacht laat maar komen..
Na een kwartier hele tijd dingen te woude gaan doen en stampvol energie te zitten (terwijl ik na t feestje met zuipe en smoke toch wel goed moe en van de wap was..) leek het wel of me ogen het een beetje liete hangen..
Ik zag dingen dubbel, we speelden GTA SA en geloof me..het is dan heel vet om mensen uit de auto te trekken en te gaan blazen :wink:.
Na een anderhalf uur namen we er nog 1.
Weer een klap met energie (ze zeiden dat er speed in de pillen zat, komt het daardoor?) alleen dit keer anders, me maat kreeg een monster kop leek het wel, ook als ik op een punt concentreerde (zoals de hoek van je muur en je raam), trok alles naar binnen toe, me muur met kachel enal kwam gewoon even naar me toegeschoven, toen het licht uit was leek het wel of er uit zich eigen zwarte graffiti op me muur kwam, als ik me erop concentreerde dan vervormde ze..Ging ik met me hand over de muur, bleef er een zwarte streep achter waar ik had geveegd..
Ook me deur krimpte, er hingen vliegtuigjes aan het plafond, ik had het gevoel dat er een lamp naast me hing, wat ook zo was..toen ik het wou aanraken ging het weg, de wc deur had ineens een bijenkort patroon, met af en toe een glans eroverheen.

Mijn vraag, ik heb nu denk ik wel gespaced...
Komt dit dus door de MDMA (die word omgezet in MDA na teveel?)
Zoja dan is mijn vraag is MDMA of MDA ook zo te verkrijgen, want dit was natuurlijk wel een geweldige ervaring..

Ik hoor graag reakties of dergelijke..

Mvg

Bovenaan