Van wie zou dat niet mogen? Vraag het je moeder.Mag ik nu een xanax(0,25mg) nemen en 2uur later 3mmc gebruiken?
Het is dus niet gevaarlijk?ja het mag zeker. sterker nog, ik neem soms xanax en 3mmc tegelijk. vele zullen dit misschien apart vinden maar ik vind het een heerlijke combinatie.
NeeHet is dus niet gevaarlijk?
Heb het al eens eerder gemeld maar ik persoonlijk vind een benzo tegelijk met een upper zonde. Nou heb ik 0 ervaring met 3mmc. De enige uppers die ik gebruikt heb zijn speed, mdma (al is dat volgens mij geen pure upper) en coke. Wel heb ik eens een paar x een benzo (paar x alprazolam en 1x Temazepam) na speed genomen, in de comedown dus. Dat was wel echt chill! Vooral met de Alprazolam.ja het mag zeker. sterker nog, ik neem soms xanax en 3mmc tegelijk. vele zullen dit misschien apart vinden maar ik vind het een heerlijke combinatie.
Omdat 3mmc me te onrustig maaktWaarom wil je eigenlijk 3-MMC en Xanax tegelijkertijd gebruiken?
Dan is 3mmc waarschijnlijk geen juiste drug voor jou.Omdat 3mmc me te onrustig maakthaha
Dat is niet perse waar wat je hier verkondigd. Veel mensen gebruiken een benzo tijdens stims om het scherpe randje er af te halen. Zodat ze geen gejaagd gevoel hebben maar wel de langdurige wakkerheid.Dan is 3mmc waarschijnlijk geen juiste drug voor jou.
Klopt, hebben we het al vaker over gehad. Toch ben ik van mening dat als ik een benzo “nodig” zou hebben om een andere drug minder scherp of vervelend te laten voelen ik beter die drug kan laten staan. Maar zoals eerder gezegd moet iedereen dat voor zich bepalen. Ik persoonlijk zou het anders doen.Dat is niet perse waar wat je hier verkondigd. Veel mensen gebruiken een benzo tijdens stims om het scherpe randje er af te halen. Zodat ze geen gejaagd gevoel hebben maar wel de langdurige wakkerheid.
Wat voor zin heeft het dan om te vertellen dat het geen juiste drug is, als persoon x wilt nemen doet die het toch wel.Klopt, hebben we het al vaker over gehad. Toch ben ik van mening dat als ik een benzo “nodig” zou hebben om een andere drug minder scherp of vervelend te laten voelen ik beter die drug kan laten staan. Maar zoals eerder gezegd moet iedereen dat voor zich bepalen. Ik persoonlijk zou het anders doen.
Mag toch ook? Geef alleen mijn mening. IK zou het niet doen en dus een andere drugs keuze maken. Sowieso doen mensen wel wat ze zelf willen, of het nou goed of slecht voor je is.Wat voor zin heeft het dan om te vertellen dat het geen juiste drug is, als persoon x wilt nemen doet die het toch wel.![]()
Je hebt gelijk, het is gewoon moeilijk om er af te blijven als er iemand bij mij zit die het doet.Dan is 3mmc waarschijnlijk geen juiste drug voor jou.
Had het beter niet gedaan want ik heb helse hoofdpijn gekregen. Jullie een idee hoe dit komt?Omdat 3mmc me te onrustig maakthaha
Vocht te kort, rust te kort, eten te kort, vaatvernauwing door de 3mmc.Had het beter niet gedaan want ik heb helse hoofdpijn gekregen. Jullie een idee hoe dit komt?
Mag toch ook? Geef alleen mijn mening. IK zou het niet doen en dus een andere drugs keuze maken. Sowieso doen mensen wel wat ze zelf willen, of het nou goed of slecht voor je is.
Dat laatste dacht ik ook altijd maar blijkt niet zo. Verder met je eens!Ik vind dat ook, als je ergens niet lekker op gaat moet je t gewoon uitzitten en iets anders proberen een volgende keer...
Dat upper en downer gebruik is echt een stuk slechter voor je! Maarja iederen mot t lekker zelf weten! 😜
Ik dacht het ook maar voor je lijf is het niet slechter. Wel kan het verslaving van of de upper of die benzo creëren.Dat een upper en downer niet slechter is dan het bij 1 middeltje te houden?
Maar dit topic gaat over een upper (3mmc) en een benzo.Oke, ik heb ook wel gelezen dat sommige benzo's of medicatie in combi met een upper degelijk meer invloed heeft op je.
Ligt ook aan welke downers en de dosering.
Zal zo dat stuk is opzoeken....
Maar bedoelde niet alleen benzo's...
Hero en speed/coke , coke / alcohol , ghb en coke / speed etc...
Oud bericht wil niets, opstarten maar een ervaring/mening toevoegen heeft degelijk wel zin. Wees dus niet bang je meningen te plaatsen mensen zo blijft er informatie doorstromenJa en hij is zij niet en zij is hij niet, en het voegt niks toe uiteindelijk aan zijn vraag.![]()