xanax + paddo's

Origin

Experimenterende gebruiker
Ik heb nu toch al een paar keer paddo's gedaan, en ga nu een beetje zwaardere paddo's proberen, equadoriaanse of golden teacher, 1 van de 2. Maar ik vroeg mij af, als ik hierdoor toch slecht zou gaan, een bad trip, zou xanax dan een oplossing zijn, aangezien ik dit makkelijk kan krijgen?

Op zich ben ik nog nnooit slecht gegaan, maar als ik het zo luister zijn equadoriaanse een stuk hoger in mindstate, en je weet maar nooit natuurlijk :)

Origin

ExceptionalInsight zei:
Als je er met die instelling aan begint is trippen misschien niet voor jou weggelegd.

Ik heb er speciaal bijgezegd, ik heb al een paar keer getript ^^, omdat ik wist dat deze reactie kwam anders.. Ik heb nu toch al 5 keer mexicaanse paddo's gedaan, daarom dat ik zeg, het is maar omdat deze zwaarder zijn

Origin

OnderDeEik zei:
Ik heb zo'n vermoeden dat hij zo zichzelf gaat quoten :wink:
Kan wel, maar dat interesseert mij weinig ^^, ik stel hier toch niet zo een rare vraag zeker... Ik heb gistere een paar pilletjes genome, en ik heb er 9 uur van moete halicunere, volges mij zat er 0g mdma in, en dat wil ik nooit meer meemaken, want het was niet zoals paddo hallicunere bij mexicaanse, maar echt hard mindstate halicuneren met beetje visual. Maar aangezien ik op BLACK zat, was dit heel deprimerend, 20.000 man rond je, loeiharde muziek, en dan wil je wel iets hebbe om het gedaan te maken, nu hoop ik gewoon dat dit niet gebeurd bij mijn volgende trip, daarom mijn vroeg, hoe lame het ook mag lijke

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik zou me niet zo druk maken, en gewoon lekker trippen op die paddo's. Als je bang bent om bad te gaan moet je gewoon niet trippen, het loert namelijk altijd om een hoekje. Maar als je vertrouwen hebt, en ervaring kun je zorgen voor een goeie trip en die zelf sturen mocht het toch de verkeerde kant op gaan.

Maar verder kan ik je vraag niet beantwoorden.

Origin

DrippTone zei:
Ik zou me niet zo druk maken, en gewoon lekker trippen op die paddo's. Als je bang bent om bad te gaan moet je gewoon niet trippen, het loert namelijk altijd om een hoekje. Maar als je vertrouwen hebt, en ervaring kun je zorgen voor een goeie trip en die zelf sturen mocht het toch de verkeerde kant op gaan.

Maar verder kan ik je vraag niet beantwoorden.

Ok, bedankt :). het is niet zo echt dat ik schrik heb hoor :wink:, het is gewoon die stomme pille die het wat verpest hebben, je tript normaal niet van xtc pillen :grin:.

Oom Klaas

Badass junkie
Ja een hoge dosering benzo's kan je uit je trip helpen, of een heftige dosis zuivere speed (40% 330 mg, advies door de Bonie).

Ik heb mezelf 1x uit een 120 mics lsd trip weten te halen door 100 mg oxazepam,
puur om te kijken of het mogelijk is. En na een uur was ik uit m'n trip, de trip was overigens wel aangenaam.

TrippyShit

Badass junkie
Het is mogelijk. Al ben ik het wel eens met de mensen die zeggen dat als dat je instelling al is, je het beter niet kan doen. Maar als je verder niet echt de angst heb om bad te gaan maar het puur 'safery first' (achtigietsofzofzo) is, is het een oplossing.

Verder raad ik je af om Golden Teachers te nemen. Dat kaartje in de smartshop belooft heel veel maar ze stellen geen reet voor. Mexicaanse vond ik een heel stuk heftiger. Zelfs een half portie was sterker in uitwerking dan een heel portie Golden Teachers. Verder vond ik equadoriaanse nou ook niet veel en veel heftiger dan mexicaanse hoor. Het is een ietwat anders maar niet echt heftiger trippen ofzo. Mexicaanse vond ik blijer..

Ben ik trouwens de enige die de kleur op de doosjes per paddo soort altijd goed vind kloppen? :P
Equadoriaanse hadden bijvoorbeeld een beetje donker/paars sticker ding op het doosje en ik vond de trip ook echt een soort van donker/paarse gloed hebben. Mexicaanse hadden een lichtere/blauwige sticker en vind het ook echt beetje die gloed hebben :P Klinkt wsl heel vaag maar misschien dat iemand wel snapt wat ik bedoel :wink:

Autsider

Belezen gebruiker
Het label op het doosje zegt totaal niets, vaak zijn ze gesorteerd op uiterlijk en niet op soort, en om het nog leuker te maken, op de helft van de doosjes staan niet bestaande soort namen :wink:

Daarnaast zijn paddenstoel gebruikers erg gevoelig voor suggestie en ervaren ze vaak wat hun is verteld in de shop, ook de doosjes hebben daar invloed op, als je de duivel op de doosje zou zetten zou de helft van de gebruikers een bad trip krijgen :wink:

Ik heb nu iets van 105 keer getript op paddos en een paar keer gehad dat het ff weg moest oa een keer dat een buurman stond te flippen op coke en mijn voordeur in stond te trappen en een keer brand gehad door een kaars. Wat mij hielp is en roken (nicotine) en jezelf pijn doen (met een platte tang op een stukje huid zetten en knijpen) de adrenaline aanmaak van dat geeft je even tijd om minder hard te trippen en dus in te grijpen.

Ik heb pas speed met paddestoelen geprobeerd niet met doel om het te stoppen maar met de hoop om orde in de chaos te krijgen, wat deels werkte, ik kon fractals stilzetten en draaien met mijn handen.... was echt super.

Bovenaan