Fool zei:Misschien heb je hier wat aan?
http://www.drugs-forum.com/forum/showth ... 9&p=981855
De dosis is in ieder geval goed, 2mg alprazolam is ongeveer gelijk aan 12mg bromazepam (en dus 20mg diazepam)
Fool zei:Wat ik uit die post haal is dat alprazolam wat sedatiever en meer anti-epileptisch is. Bromazepam en alprazolam hebben beiden dezelfde angstremmende 'sterkte'.
Maar alsnog zul je een deel zelf moeten uitvinden, benzo's werken niet voor iedereen precies hetzelfde.
Fool zei:25tolife, clonazepam is wat anders dan bromazepam!
*Schizophrenic* zei:Xanax (generiek: alprazolam) is zowat de meest potente benzo die er in de apotheek te verkrijgen is, bromazepam werkt bij mij niet dus dat geld kan ik beter aan een doktersbezoek besteden.
Maar zou eerder overschakelen naar diazepam in overleg met je arts, gezien 2mg tabletten niet standaard worden voorgeschreven.
Tranxene (50mg) , Flunitrazepam , merknaam Rohypnol (1mg) , Lorazepam (2,5 mg) en ja de echte Valiums van Roche (die blauwe van 10 mg) zijn nog altijd veel beter dan de Diazepams van EG en zijn erg goed.dronecast zei:*Schizophrenic* zei:Xanax (generiek: alprazolam) is zowat de meest potente benzo die er in de apotheek te verkrijgen is, bromazepam werkt bij mij niet dus dat geld kan ik beter aan een doktersbezoek besteden.
Maar zou eerder overschakelen naar diazepam in overleg met je arts, gezien 2mg tabletten niet standaard worden voorgeschreven.
wat zouden jullie me aanraden naast xanax , bromazepam , diazepam ?