Xanax

A

Anonymous

Gast
Ik heb niet veel ervaring met die troep.
Een paar keer Diastat(valium) gehad en een keer iets anders (wist niet wat ik was aardig de weg kwijt(en fout bezig)).
Diazepam beviel me wel(jammer dat het zo duur was), maar met die andere troep wil ik nix meer te maken hebben.

A

Anonymous

Gast
Als je het combineert met alcohol word je s'ochtends wakker en weet je niet wat je vannacht heb uitgespookt.

Bal0n

Badass junkie
BobG zei:
Als je het combineert met alcohol word je s'ochtends wakker en weet je niet wat je vannacht heb uitgespookt.

En als je niet oppast wordt je die ochtend helemaal niet meer wakker. Benzo's + alcohol = gevaarlijk!

A

Anonymous

Gast
Bal0n zei:
BobG zei:

En als je niet oppast wordt je die ochtend helemaal niet meer wakker. Benzo's + alcohol = gevaarlijk!

Dat weten we balon, elke drug gecombineert met alcohol verhoogt de risico's, behalve wiet en alcohol dat kan nog redelijk samengaan.

A

Anonymous

Gast
Bal0n zei:
Ja, maar downers + alcohol is levensbedreigend. Waarom doe je het dan toch?

Ik doe dat niet hoor, ik ben een phenethylaminist. (is dat een woord?)

A

Anonymous

Gast
Bal0n zei:
Dan zou het phenethylaminist zijn :P

Correctie :P

Ik zie je nog best vaak hier op dit forum, ik had begrepen dat je veel minder tijd had ?

Bal0n

Badass junkie
overdag niet meer, en 's avonds zal binnenkort ook wel minder worden, komen wat grote tentamens aan enzo :)

Bovenaan