Xanax

bilbo

Newbie
Hallo iedereen!

Ik kreeg laatste een pil xanax in m'n handen gedrukt. Hoe denken jullie over recreatief gebruik van xanax? Is dit aan te raden of zal ik die pil maar door de wc spoelen?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Een halve xanax pil van welke sterkte ? Je hebt ze van 0.5 mg tot 2mg. Zelf vind ik er niets recreatiefs aan. Je word suf slaperig en minder angstiig waar ze ook voor gemaakt zijn (paniek of angstaanvallen) Je zou het kunnen proberen maar denk niet dat je het 'leuk' zal vinden.
Gebruikte dat zelf puur om tegen klachten en dan werkt het goed.
Als je 0.5mg hebt zou ik het wegspoelen van 0.25mg voel je niets tenzij je 30kilo weegt..

Doe wat je niet laten kan zou ik zeggen.
Laat je het ons weten hoe het heeft gewerkt?

Ps ik zou het een half uur voor je gaat slapen innemen.

Greets :wink:

bilbo

Newbie
Tijdloos zei:
Een halve xanax pil van welke sterkte ? Je hebt ze van 0.5 mg tot 2mg. Zelf vind ik er niets recreatiefs aan. Je word suf slaperig en minder angstiig waar ze ook voor gemaakt zijn (paniek of angstaanvallen) Je zou het kunnen proberen maar denk niet dat je het 'leuk' zal vinden.
Gebruikte dat zelf puur om tegen klachten en dan werkt het goed.
Als je 0.5mg hebt zou ik het wegspoelen van 0.25mg voel je niets tenzij je 30kilo weegt..

Doe wat je niet laten kan zou ik zeggen.
Laat je het ons weten hoe het heeft gewerkt?

Ps ik zou het een half uur voor je gaat slapen innemen.

Greets :wink:

ik denk dat je het niet helemaal goed gelezen hebt. Ik heb gewoon één hele pil van 0,5 mg. Dat wel de moeite waard?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Xanax is een van de minst recreatieve benzo's, helemaal als je maar 0,5mg hebt.

Jixx

Bewuste gebruiker
Helemaal mee eens met de reactie van Tijdloos, en de rest die min of meer hetzelfde concluderen.

jam

Bewuste gebruiker
Ik had zonder tolerantie 1mg genomen en werd 12u later pas wakker :).
Je kan er dus erg goed van slapen, dat is ook de reden dat ik het ooit nog eens zou nemen. :)

Bovenaan