• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC “light”

reDStone

Bewuste gebruiker
De drinkcultuur hier is echt bizar. Ben er zelf ook middenin opgegroeid in Friesland, dus dacht eerst dat het normaal was. Iedereen laveloos helemaal naar de kloten, elk weekend weer. Kwam zelf een keer zo dronken thuis dat ik niet meer aanspreekbaar was. Zat gewoon op de stoel in de woonkamer, kots uit mijn mond druipend. Pa moest me onder de douche zetten. Ouders hadden bijna het ziekenhuis gebeld. Even later kwam de trend om je met opzet in een coma te zuipen.

Wat ik gek vind, is dat ouders zoals de mijne, die hele gewone nette mensen zijn, dat blijkbaar iets vonden van "ach dat hoort erbij, het is de leeftijd". Niet het coma zuipen, maar het echt flink dronken worden elk weekend wel. Ik vind dat eigenlijk verre van normaal. En het is ook lompe tijdsbesteding. Zelfs op het vlak van drugs zelf kun je veel gezondere, veiligere en ook leukere dingen doen.

Maar dat is gewoon de cultuur niet. Maar stel je nou eens voor dat drank niet bestond en dat er een nieuwe drug uit werd gevonden in pilvorm bijvoorbeeld, waar je zo wasted van werd als laat ik zeggen... 15 biertjes. Dat je daar net zo ongecoördineerd van werd, draaierig, agressief, lallend, kotsend en omvallend op straat... Iedereen zou dan denken, mijn god wat voor vreselijke drug is dat!?

Al dat is wat alcohol doet, maar het is maar drank dus het is oké.
Zeker ook bij de oudere generaties, was en is drinken, normaal. Mijn opa werd 94, met een fles, niet minder, jenever per dag.
Ook voor mijn moeder is drinken zo normaal, dat ze me bijvoorbeeld dronken opbelde in een alcohol kliniek.
Het gaat vooral bij de oudere generaties, nog steeds ongecontroleerd. En ze hebben ook klachten, maar dat geven ze niet toe.

Curieuze89

Experimenterende gebruiker
Less is more met mdma/xtc, goed gedaan hoor. Lagere doseringen bevallen mij ook beter.

Pas hier mee op met serotonine drugs zoals xtc, mdma, 6APB etc. Beter neem je iig 2 dagen vóór en 1 dag na je xtc etc géén 5htp.
Kan het serotonine syndroom veroorzaken. Just a well ment tip, not a “smartass “know it al“ opmerking.
😉
Misschien had ik ff moeten vermelden dat ik deze regel eigenlijk altijd ter harte neem. Dag ervoor en erna geen 5htp.

Curieuze89

Hoe zwaar ben je? Ik ga ook t lekkerst op 100mg en weeg bijna 100kg. Vooral die heerlijke rust daarna in bed en niet helemaal waus is heerlijk. Echt alleen de positieve effecten
Op weg naar100 en nu ong. 105 kg middels koolhydraat beperkt dieet. Super stabiel bloedsuiker daardoor denk ik

Curieuze89

Heerlijk gezoend ook trouwens tijdens mijn mellow xtc avontuur. (Oké geen “xtc light”)

niks tongen ofzo maar gewoon de echte welgemeende “lieve” zoen. Om verliefd van te worden (dat raak ik elke keer als ik op xtc ben… ik weet de oorsprong nu maar het is wel lekker)

SneeuwStorm

Wijs gebruiker
Heerlijk gezoend ook trouwens tijdens mijn mellow xtc avontuur. (Oké geen “xtc light”)

niks tongen ofzo maar gewoon de echte welgemeende “lieve” zoen. Om verliefd van te worden (dat raak ik elke keer als ik op xtc ben… ik weet de oorsprong nu maar het is wel lekker)
Lekker hoor. Maar please, zet die buurman stil. Zo irritant.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Op weg naar100 en nu ong. 105 kg middels koolhydraat beperkt dieet. Super stabiel bloedsuiker daardoor denk ik
Mag ik 10 kg VET van je hebben…? Wel bij mijn borsten en billen graag.

Ik heb een vet percentage van maar 7,8% ipv het minimum van 14% (beste en gemiddelde is tussen 25% en 35% )
BMI 15,5.

Maar spiermassa % is weer RUIM boven gemiddeld. Heb geen kantoorbaan.. 😂

IMG_5853.jpeg

Bijnaam: De gespierde spijker… 😜

Diablo69

Bewuste gebruiker
Lekker zeg! Ik ga vrijdag met een drugs maagd mdma doen als het goed is. Ga voor 120 mg want weeg zelf 80 en bij minder zit ik telkens op t randje en verpest de trip. Heb het al ruim een jaar niet gedaan en hoop eigenlijk dat ik op haar nieuwkomers vibe kan meeliften en ook het gevoel van de eerste keer weer een beetje meepak

Bovenaan