• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC - 1 pil - Live report!

Wortel

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Ik vind op LSD of paddo's het altijd zo euforisch om naar de beatles te luisteren, maar ik heb geen ervaring met MDMA. Dus of jij me kan vertellen of dit nummer leuk is om te luisteren op MDMA?

:grin:
Kzal is downloaden dan.////
De eerste 40 sec. is gezeik daarna geweldig :grin: Heb boven nog iets van 40 lp`s liggen van oa. the beatles, the jacksons etc. zal die is een x gaan digitaliseren en de kwaliteit oppoetsen :grin:

Frisko

Badass junkie
slipperman zei:
Frisko zei:
slipperman zei:
Frisko zei:
hehe geniet ervan zo lang het nog duurt...ik ga je vanaaf nog es volgen denks!,maar dees zijn armani's:)(wat niks wil zeggen uiteraars)
Armanis? Sorry snap het niet :(

Edit: Bedankt trouwens :grin:
armani's zoals in giorgio armani :wink: :wink:
Maar wat bedoel je dan met deees zijn armani`s? Jij hebt armani`s pillen of wat?
zo dat heb jij goed gezien :openmouth: :grin: :grin: :wave: :wave:
njoy yourself nog,ik ga ene roken!!

mzzls

Wortel

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
slipperman zei:
Frisko zei:
slipperman zei:
Frisko zei:
hehe geniet ervan zo lang het nog duurt...ik ga je vanaaf nog es volgen denks!,maar dees zijn armani's:)(wat niks wil zeggen uiteraars)
Armanis? Sorry snap het niet :(

Edit: Bedankt trouwens :grin:
armani's zoals in giorgio armani :wink: :wink:
Maar wat bedoel je dan met deees zijn armani`s? Jij hebt armani`s pillen of wat?
zo dat heb jij goed gezien :openmouth: :grin: :grin: :wave: :wave:
njoy yourself nog,ik ga ene roken!!

mzzls
Nu snap ik wat je bedoelt met ik ga je vanaaf nog es volgen denk ik dacht dit topic maar je bedoelt het zelf doen met armani`s :grin:

Bal0n

Badass junkie
Weet je dat ik een soort met je meeleef? Ik ga me er gewoon goed van voelen als ik jou jezelf zo zie vermaken :grin:.

Wortel

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Weet je dat ik een soort met je meeleef? Ik ga me er gewoon goed van voelen als ik jou jezelf zo zie vermaken :grin:.
:grin: Wat een pilletje van twee euro wel niet voor ons allemaal kan doen :wink:

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Pkoeiaard schreef:
Ik vind 't prachtig om 'live' verslag lezen.

Maar wil ik ook weten , hoe je momenteel voelt ?

Blij, gelukkig, vaag, hou van iedereen en alles Van mijn goudvissen, guppies, de slaap zak waar ik in zit alles

Echt mooi gezegd! Ik hou ook van je!!!!

Wortel

Bewuste gebruiker
Heb van Spacekonijnjt een vet soundje gekregen zeeeer vaag om te horen het golft gewon door mijn hoofd heen. Ik upload wel ff ergens kunnen jullie het iig voorstellen :grin:

Wortel

Bewuste gebruiker
dallandra zei:
is t niet vaag om in je eentje te zitten?
Nee eigenlijk de 1e keer dat ik alleen overdag gefreakt thuis zit maar best leuk door de pc anders was ik allang op mijn scoot geklomme om mijn vriende te gaan zoeke :grin: Heb het wel is `s nachts fgehad om 6 uur kom jhe thuis lig 5 min in bed en ga dan weer op pad op zoek naar vrienden omdak nie alleen thuis ken blijve (te saai :grin:)

spacekonijn

Badass junkie
air- all i need :)

air is altijd goed als je mdma ophebt :grin:

ben hem nu femme d'argent van air aan het sturen die nog beter :grin:

Wortel

Bewuste gebruiker
Ben maar 1x voor deze keer zo vaag geweest van 1! pil normaa neem ik er 2 - 3 tegelijk maar kreeg de mededeling dat ze goed zijn :P

cunt

Wijs gebruiker
slipperman zei:
Alleen ze kwamen wel heel laat opzetten :confused: Waarschijnlijk hardgeperst zij konijntje :grin:
ja dat kan wel .. en ook als je gegeten hebt vlak van te voren

ga je nog lekker kerel? ik ben jaloers in ieder geval! enjoy!

Wortel

Bewuste gebruiker
cunt zei:
slipperman zei:
Alleen ze kwamen wel heel laat opzetten :confused: Waarschijnlijk hardgeperst zij konijntje :grin:
ja dat kan wel .. en ook als je gegeten hebt vlak van te voren

ga je nog lekker kerel? ik ben jaloers in ieder geval! enjoy!
Ben nog wel vaaaaag ja :grin: Net me pa gebeld dat ie voor mij geen eten mee moet brengen :P keb al gegeten bij de mac :P Anders ziet ut wel denk :P Moet over half uurtje dus weg :( Dan kan tie thuis komen maar heb met vrienden afgesproken :grin:

Wortel

Bewuste gebruiker
caatje zei:
he slipper, nice going? kga je vanavond maar na doen, krijg helemaal kriebels mmmmmmm :grin:
Ik denk dak vanavond ook maar door ga... heb er 10 nou keb er nog maar 3 nodig denk :grin: Maar keb vrienden die lussen er vast ook wel wat :P

caatje

Badass junkie
slipperman zei:
caatje zei:
he slipper, nice going? kga je vanavond maar na doen, krijg helemaal kriebels mmmmmmm :grin:
Ik denk dak vanavond ook maar door ga... heb er 10 nou keb er nog maar 3 nodig denk :grin: Maar keb vrienden die lussen er vast ook wel wat :P
heel veel fun en wie weet ben je dr vanavond nog ff :wave:

Wortel

Bewuste gebruiker
Mwah denk niet dat je mij voor 5 - 6 uur thuis vind :P + Kan dan niet ff op de pc gaan want dan moet ik eerst de server op mijn pa`s kamer aanzetten :P Weet zkr dat ie dan wakker word :P

Wortel

Bewuste gebruiker
Ben zo terug even wat drinken ben nog wel vaag maar al wel iets aan het minderen maar moet zo echt weg stel je voor dat me pa thuis komt. :P Hij weet op vrijdag nooit precies hoe laat soms half 6 soms half etc. Maar heb hem om 5 uur gebeld toen was tie nog op zijn werk + hij ging friet halen dussss moet over minuutje of 10 hier wegwezen :P kwil geen risico`s lopen.

Wortel

Bewuste gebruiker
Het begint nu best sterk af te nemen. Mensen ik ben er vandoor was gezellig vanmiddag ga nu even naar wat vrienden toe en dan gaan we straks naar het bos (Daar is een gedoogplek waar ze alles toelaten :)) Is ook een overdekte zit plek voor ons etc. heb alles bij :) Eten, drinken, pilletjes, zaklamp, warme sokken ik kan er tegen aan. Tot ziens :grin: En jullie nog veel space plezier vannacht ut was gezellig :grin:

Bovenaan