xtc 2 pillen

J0rrit

Badass junkie
khad 1 pil genomen rond half 9 savonds, deze kwam rond half 10 op en voelde ik heel heftig. k nam rond 1 uur weer een halve, precies dezelfde als de eerste, maar voelde er niks van, rond 3 uur nam k weer een halve en voelde eig weer nauwelijks iets? hoe kan dit komen?

nog iets, de dag erna, dacht ik rond 2 uur smiddags weer iets te voelen ervan, alsof t ff terugkwam, dit was na t drinken van een glas champagne.kan dit of was t placebo?

A

Anonymous

Gast
DarkScope zei:
khad 1 pil genomen rond half 9 savonds, deze kwam rond half 10 op en voelde ik heel heftig. k nam rond 1 uur weer een halve, precies dezelfde als de eerste, maar voelde er niks van, rond 3 uur nam k weer een halve en voelde eig weer nauwelijks iets? hoe kan dit komen?

nog iets, de dag erna, dacht ik rond 2 uur smiddags weer iets te voelen ervan, alsof t ff terugkwam, dit was na t drinken van een glas champagne.kan dit of was t placebo?

1. Had je precies dezelfde pil, of stond er precies hetzelfde logo?
2. Je serotonine was laag, dus het love gevoel is weg, maar het speedy effect is er nog, of had je geen moeite met slapen na afloop?

J0rrit

Badass junkie
3e keer, khad de dage rvoor nog eentje, en ja kkon nie slapen maar de laatste 2 halve werkte nie? de aller1e halve die ik de 1e keer nam werkte ook nie dus miss zijn t slappe pille

Bal0n

Badass junkie
Hoevaak moet het nou nog gezegd worden dat MDMA ontzettend schadelijk is bij frequent gebruik? Bovendien rijst je tolerantie dan ook snel de pan uit..

cunt

Wijs gebruiker
wat al gezegd is, je voelt alleen nog het speedy effect, dus je word er gewoon klaarwakker en energiek van.

en een halve voel je bij de meeste pillen vrij ligt.

J0rrit

Badass junkie
Bal0n zei:
Hoevaak moet het nou nog gezegd worden dat MDMA ontzettend schadelijk is bij frequent gebruik? Bovendien rijst je tolerantie dan ook snel de pan uit..

ja maar het was nieuwjaar daarom wilde we t doen nu doen we t tijdje nie meer. frequent is minimaal 1 keer per 4 maanden?

J0rrit

Badass junkie
BobG zei:
DarkScope zei:

1. Had je precies dezelfde pil, of stond er precies hetzelfde logo?
2. Je serotonine was laag, dus het love gevoel is weg, maar het speedy effect is er nog, of had je geen moeite met slapen na afloop?

ja t love gevoel ook maar ook gwn het hele gevoel eig, voelde me alleen ng energiereik, ma kvoelde niet dat chille tintelende gevoel en was nie meer zo high en licht

spacekonijn

Badass junkie
je serotonine moet eerst weer rustig opladen , voordat xtc weer tot zn recht kan komen.
geloof me xtc is geweldig maar als je het vaak doet is er gewoon geen zak meer aan.

Bovenaan