XTC + 2cb?

Joytrain

Newbie
Vriendje heeft xtc en 2cb in huis. Is het een goed idee deze twee (in een lagere dosering dan gebruikelijk) te combineren om een ECHT spetterende avond te hebben op een housefeest, of heffen deze twee middelen mekaar op of wordt je ziek, gek of neurotisch? Iemand ervaring/advies? Groetjes, Joytrain.

TrippyShit

Badass junkie
2c-b is te vergelijken met mdma(xtc)+Lsd dus waarom zou je er nog extra mdma bijnemen? waar is dat goed voor

3970

Wijs gebruiker
2C-B en MDMA zijn absoluut niet te vergelijken; ik heb zelf gisteren nog een partypack genomen (200 mdma, na ruim 2 uur 25 mg 2C-B, en na 2 uur nog een xtc pilletje :mrgreen: ) en ik moet zeggen dat dit één van de beste avonden is die ik tot nu toe heb mee gemaakt. Niet op een feest echter, maar lekker bij vrienden. Geweldige combo!!!!

Hemi

J.

Newbie
Joytrain zei:
Vriendje heeft xtc en 2cb in huis. Is het een goed idee deze twee (in een lagere dosering dan gebruikelijk) te combineren om een ECHT spetterende avond te hebben op een housefeest, of heffen deze twee middelen mekaar op of wordt je ziek, gek of neurotisch? Iemand ervaring/advies? Groetjes, Joytrain.

gewoon proberen!!

wat boeit het...!!

....

Telefoon

Wijs gebruiker
kan ik kon niet tegen de body load na 250mg kristallen => 50 mg 2cb

was kotsen .. daarna nog 250mg kristallen gepakt ,, :P

:hearteyes:

Little Monk

Experimenterende gebruiker
Ook geen ervaring mee. Kleine dosering beginnen denk ik, allebij al geprobeert neem ik aan? Anders eerst een-voor-een doen. Schrijf er een mooie trip-report over! Is er trouwens geen eigen forum afdeling voor de 'combi-roes'?

Bovenaan